onlyprint.nl- Logo - Beoordelingen

onlyprint.nl

288 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.693 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jan 2020
onlyprint.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jul 2023
Er was iets mis gegaan door een verkeerde keuze die ik zelf had gemaakt. En het is echt zo ontzettend netjes opgelost. Ze zijn oplossingsgericht en denken graag met je mee. De klantenservice is ontzettend bereikbaar. Als je twijfelt over je keuze bel even alvorens je besteld ze denken graag met je mee en helpen je project echt naar een volgend niveau te tillen.

23 jun 2023
A5 boekje laten printen. Helaas waren alle pagina's niet met dezelfde boven- en ondermarge geprint. Dat gaf een wat knullig uiterlijk.

Beoordelingen voor onlyprint.nl

18 apr 2024
Was 5 sterren geweest als een afdruk voorbeeld wordt gegenereerd om te checken of een print correct word doorgegeven. Voor de rest was het snel geleverd en uitstekend verpakt.
22 apr 2024
Hi! Dank voor de beoordeling en feedback. We zijn ondertussen in de afrondende fase voor onze nieuwe website. Een van de daarna volgende fases bevat ook de online preview. Dus dat wordt in de toekomst verzorgd. Tot snel!
Duidelujke website, snelle service, prima kwaliteit drukwerk
Antwoord van onlyprint.nl
Hi! Dank voor de beoordeling. We horen graag wat er fout is gegaan of niet helemaal naar wens was zodat we er in de toekomst 5 sterren van kunnen maken. Tot snel!
7 apr 2024
Supersnelle levering..persoonlijke service. Nu afwachten hoe de kwaliteit blijft op langere termijn.
Antwoord van onlyprint.nl
Dank voor de review! We horen graag wat er fout was bij deze bestelling zodat we er een volgende keer 5 sterren van kunnen maken. Tot snel!
Antwoord van onlyprint.nl
Dank voor de beoordeling! We horen graag wat er niet helemaal naar wens was zodat we er een volgende keer 5-sterren van kunnen maken. Tot snel!
19 mrt 2024
Dank voor de review. We horen graag wat er fout ging bij deze bestelling zodat we er in de toekomst 5 sterren van kunnen maken.
Snelle service en niet duur!
Antwoord van onlyprint.nl
Dank voor de review! We horen graag wat er niet helemaal naar wens was om er in het vervolg een 5-sterren ervaring van te maken. Tot snel!
18 jan 2024

Goed maar lees bij Help de handleiding hoe het werkt…

Ik verwachtte dat ik al eerder het te printen document zou moeten uploaden, maar dan kon pas nadat ik de order had geplaatst
Antwoord van onlyprint.nl
Hi! Dank voor de beoordeling en feedback. We zijn op dit moment in de afrondende fase van de nieuwe website, dus verbetering komt er snel aan!
Heel vriendelijke klanten service! Wel vind ik de kaarten niet mat (zoals mij werd verteld), want er zit nog altijd wel glans op. Maar al met al toch een goede ervaring, met een goede prijs-kwaliteit verhouding. En vlotte levering.
Antwoord van onlyprint.nl
Hi! Dank voor de beoordeling. In de communicatiestukken kan ik helaas niks terug vinden over een vraag naar papier met een matte uitstraling. Dan hadden we natuurlijk ons FSC-offsetpapier geadviseerd versus ons Silk-papier. Deze laatste is licht gestreken en dus ook licht glanzend. Dat is in ieder geval jammer. Maar we hopen je graag in de toekomst op de 5-sterren manier te helpen! Tot snel.
1 aug 2023
Goed product voor een goede prijs. Jammer dat de ringband alleen een kartonnen cover kan krijgen i.p.v een plastic beschermlaag of gelamineerd.
1 aug 2023
Dank voor de beoordeling. Bij Wire-O's kan er ook worden gekozen voor transparanten aan voor- en/of achterzijde. Dus dat is wel een optie. Lamineren is altijd op aanvraag, maar ook zeker een optie. Bij vragen vooraf kunnen we daar altijd in adviseren. Voor nu, tot snel!
26 jul 2023
Het was supersnel geleverd. Helemaal netjes geprint en netjes, stevig verpakt. We kunnen vooruit voor de kindervakantieweek!
Antwoord van onlyprint.nl
HI! Dank voor de beoordeling. We horen graag wat we eraan kunnen doen om er 5 sterren van te maken i.p.v. 4. Tot snel!
22 mei 2023
Snelle en zeer goede service. Goede kwaliteit en netjes verpakt. Zeker een aanrader!
Antwoord van onlyprint.nl
Dank voor de mooie review! We horen graag wat we eraan kunnen doen om er een volgende keer 5 sterren van te maken!
Snel en kwalitatief zeer goed product geleverd. Communicatie over bestelling prima!
Antwoord van onlyprint.nl
Dank voor de beoordeling. We horen graag wat we eraan kunnen doen om er in het vervolg 5 sterren van te maken. Tot snel
Netjes geprint in ingebonden, goed verpakt, op afgesproken tijd bezorgd.
22 jun 2023
Bedankt voor de review! 4/5 sterren betekent voor ons dat er een verbeterpunt is, we horen graag waar we die winst kunnen behalen!
23 jul 2023
Hele snelle levering, en een mooi stukje drukwerk. Ik ben zeer tevreden
24 jul 2023
Dank voor de mooie beoordeling. We horen graag wat we eraan kunnen doen om er 5 sterren van te maken! Dat helpt ons vooruit!
27 okt 2023

Vriendelijke medewerkers die je verder helpen. Printwerk zag er netjes uit.

Vriendelijke medewerkers die je Verder helpen
Antwoord van onlyprint.nl
Dank voor de mooie review. Ik hoor graag wat we er in de toekomst aan kunnen doen om er 5 sterren van te maken. Tot snel.
prima drukwerk; keurig op tijd geleverd.
Antwoord van onlyprint.nl
Dank voor de beoordeling! We horen graag wat we eraan (hadden) kunnen doen om er 5 sterren van te maken in de toekomst. Tot snel!
Precies goed!
17 sep 2023