onlyprint.nl- Logo - Beoordelingen

onlyprint.nl

288 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.693 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jan 2020
onlyprint.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jul 2023
Er was iets mis gegaan door een verkeerde keuze die ik zelf had gemaakt. En het is echt zo ontzettend netjes opgelost. Ze zijn oplossingsgericht en denken graag met je mee. De klantenservice is ontzettend bereikbaar. Als je twijfelt over je keuze bel even alvorens je besteld ze denken graag met je mee en helpen je project echt naar een volgend niveau te tillen.

23 jun 2023
A5 boekje laten printen. Helaas waren alle pagina's niet met dezelfde boven- en ondermarge geprint. Dat gaf een wat knullig uiterlijk.

Beoordelingen voor onlyprint.nl

26 apr 2024

Perfecte snelle service

Bij NR-Travel.nl laten we al onze reispakketten afdrukken door Only Print, en altijd met volle tevredenheid. De kwaliteit is hoog en de service is razendsnel, meestal hebben we het binnen 48 uur al in huis!
18 apr 2024
Was 5 sterren geweest als een afdruk voorbeeld wordt gegenereerd om te checken of een print correct word doorgegeven. Voor de rest was het snel geleverd en uitstekend verpakt.
22 apr 2024
Hi! Dank voor de beoordeling en feedback. We zijn ondertussen in de afrondende fase voor onze nieuwe website. Een van de daarna volgende fases bevat ook de online preview. Dus dat wordt in de toekomst verzorgd. Tot snel!
AV
30 apr 2024

Vakwerk tegen een ongelooflijk lage prijs. Klasse!

De brochure die ik heb geschreven heeft Onlyprint.nl uitstekend en dus helemaal naar mijn zin gedrukt. Echt héél mooi. Vakwerk!
29 apr 2024
Goed werk afgeleverd en prima service. Het zou fijn zijn dat er een mogelijkheid is om de upload nog eens te controleren.
19 apr 2024

Hulde aan Onlyprint

100 opnieuw zeer goed verzorgde brochures binnen 1 dag gedrukt en de volgende dag keurig verpakt bezorgd. Hulde!
IV
I v.
Zeist
20 apr 2024
Makkelijk te bestellen en snelle levering. We werden ook via mail goed op de hoogte gehouden
JV
JH v.
Maarssen
14 apr 2024

Nette boekjes voor de kerk

De geniete folders / boekjes waren volgens verwachting en snel geleverd. Top!
18 apr 2024
Super snelle service en zeer goede kwaliteit en voor een goede prt
Duidelujke website, snelle service, prima kwaliteit drukwerk
Antwoord van onlyprint.nl
Hi! Dank voor de beoordeling. We horen graag wat er fout is gegaan of niet helemaal naar wens was zodat we er in de toekomst 5 sterren van kunnen maken. Tot snel!
Goede kwaliteit en prettige service en kontakt.
27 apr 2024

Only good!

Kortom, prima kwaliteit op de afgesproken tijd!
26 apr 2024
Afwerking en drukwerk ziet er heel goed uit!
20 apr 2024
Prima en snelle service