Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.250 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden69.151 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Voor 22:00 besteld, morgen in huis. Not. Ook niet na 2,5 dag.

Dinsdag (19-12) besteld met mededeling voor 22:00 besteld morgen in huis. Helaas niet. Kan gebeuren, woensdagavond gebeld en toen werd er verzekerd dat die in de avond meegegeven werd zodat deze do aan zou komen. We gingen vrijdag op vakantie en moesten dit meenemen. Ook helaas niks gehad. Vrijdag net nadat we weg zijn gegaan (uur later) werd het bezorgd. Het was niet DHL die zo druk was want het was gewoon niet eerder meegegeven dan do (nacht). Erg jammer. Vervolgens bij ons in de stad naar lucardi gegaan omdat ons werd medegedeeld dat er daar zeker 3 op voorraad waren. Ik dacht dan stuur ik de andere retour en heb ik wel een kado. Helaas was er maar 1. Jammer.
14 nov 2023

Klantvriendelijkheid medewerkers

Ik was op zoek naar een mooie ring en liep de Lucardi binnen in Maastricht. Ze hadden daar een breed assortiment aan sieraden en ringen. Ik vond een paar mooie ringen, maar moest zelf naar een medewerker toe om te vragen of ik deze mocht passen. De medewerker(s) namen geen initiatief om te vragen of ze mij ergens bij konden helpen. Later bij het ophalen van de ring stonden twee medewerkers achter de balie met elkaar te praten. Dat is natuurlijk geen enkel probleem, maar ze maakten eerst hun gesprek af voordat ze mij hielpen. Dat kwam niet heel aardig over. Tijdens het afrekenen gingen ze verder met hun gesprek, dat vond ik niet heel netjes en klantvriendelijk.

Ik ben altijd kritisch, ookal ben ik gek op lucardi

Kwaliteit is niet altijd even goed, behalve als je boven de 35 zit. Dan alsnog klopt de prijs kwaliteit verhouding niet helemaal vind ik, dus altijd even wachten op korting! Vaker gehad bij ringen dat steentjes los lieten na 1 dag.. armbandje van 40 wat na 2 dagen geknapt was (zo dun), gelukkig doen ze er totaal niet moeilijk over om je geld terug te geven of nieuwe aan te bieden. Maar heb ook genoeg sieraden van de lucardi die wel gewoon goed zijn en na een paar jaar nogsteeds glimmen (zijn vooral de dikkere/bredere sieraden) mijn favoriet blijft toch wel de armband en ketting set van kristal, echt prachtig in de zon lijken net echte diamanten
18 jul 2023

Soms goed, soms pech

Ik heb al regelmatig sieraden bij Lucardi gekocht en ze zijn over het algemeen van goede kwaliteit en relatief goedkoop. Wel verkleuren sluitingen en koppelstukjes bij sierraden van de Myla collectie. Ik had vorige week iets gekocht met 2 plus 1 gratis, maar toen kon 1 van de artikelen niet geleverd worden omdat deze niet op voorraad bleek te zijn. Dat is slordig. Vervolgens kreeg ik 5 euro terug, omdat het ging om het artikel dat gratis was.... Een ander sierraad kiezen was niet mogelijk. Beetje jammer. Wel nog 20 procent korting gekregen voor een volgende bestelling nadat ik had gebeld.
3 sep 2023

Hou je aan je woord.

Ga niet op een webshop zetten voor 23:00 besteld de volgende dag geleverd. Want dat doen jullie niet. Vervolgens is er een zogenaamde storing en komt de zending twee dagen later. Tot mijn verbazing lees ik meerdere “zogenaamde” exact dezelfde storingen over de afgelopen maanden bij andere klanten. Dus lever op tijd of haal het van de website. Jullie maken dit immers niet waar. Ook een ring van 345,00 in een plastic zakje leveren met een klein kartonnen doosje los erbij is bespottelijk. Lever een 14k ring met 7 diamanten zoals het hoort en niet in een zakje.
11 sep 2023
Webonly bestelling kapot geleverd. Het ging om een koppelstukje voor 2 kettingen, zodat ze niet in de knoop komen. Zonde van de CO2 footprint en van het geld. Uiteindelijk toch de gok gewaagd en opnieuw besteld want wilde het al heel lang. Nieuwe levering was wel intact, maar het houdt mijn kettingen helemaal niet uit de knoop! Integendeel, ze raken juist méér in elkaar gedraaid als ik ze met dat koppelstukje draag. Het is te weinig geld om te retourneren en opnieuw een bus voor te laten rijden, maar kan het absoluut niet aanbevelen.
10 sep 2023

Service kan beter

Ik had een bestelling geplaatst van 4 oorbellen. Met de waarde van 140 euro. De producten waren mooi, alleen heel zielig ingepakt. De oorbellen zaten los in de verzenddoos. Waardoor de oorbellen met verzending van magazijn naar mij flink door elkaar zijn geschud waardoor ze kunnen beschadigen. Of zelfs uit de doos had kunnen vallen als er niet voorzichtig mee om was gegaan met verzenden. En dat vind ik erg jammer. Had dit even opgelost om de oorbellen in een klein zacht doosje in te pakken. Service kan dus wat beter.
20 jul 2023

slordig verpakt

Snelle levering is een groot pluspunt. Wat wel enorm storend was dat de oorbellen los in een plastic zakje in de doos waren gegooid en dat niet even de moeite is genomen om deze in het bijgeleverde doosje ter stoppen. We dachten in eerste instantie dat ze vergeten waren de oorbellen in het lucardi doosje te stoppen of dat deze er uit waren gestolen. Na het uitschudden van de de verpakkingsdoos, die zo groot was als een boek van Harry Potter, kwam er een piepklein zakje uit vallen met de twee oorbellen.
25 dec 2023
Armband brak meteen bij het omdoen in de winkel. Ik wacht al sinds 23 november op mijn bestelling en kon het nu eindelijk ophalen)15 december. Armband zag er prima uit maar bij het omdoen ging hij meteen stuk. De verkoopster was vriendelijk en bood aan om hem te repareren, echter gaat het om een rosegoud vergulde armband en zou ik zilver gaan zien bij de oogjes. Het duurt ook nog eens 3/4 weken. Dus nog langer wachten. Ik hoop dat het eindresultaat toch mooi is en dat de armband nu wel stevig is.
DD
Denise D.
Klundert
Ik had online een bestelling gedaan nl setje ringen, en deze zouden klaar liggen in de winkel in Etten-Leur de volgende dag. Ik belde die volgende dag op om te vragen of ze klaar lagen, en werd echt niet vriendelijk te woord gestaan door een wat oudere dame. Ze snauwde nogal en ik moest wachten op een bericht en legde de telefoon gelijk neer. Zeer onprofessioneel ook, en dat is niet de eerste keer dat ik zo onprettig wordt geholpen in deze winkel in Etten-Leur. Gr Denise
2 Goldplated armbanden besteld. Beide in dezelfde prijsklasse, waarvan ik het de ene wel waard vond maar de andere niet. De ene armband is redelijk dik en zwaar en prima te noemen. De andere is zeer licht en voelt heel fragiel aan en eigenlijk het geld niet waard. Verzending duurde lang (4 dagen) ondanks de belofte vandaag besteld morgen in huis. Nu kan het zijn dat het iets langer duurt met de feestdagen voor de deur. Maar informeer je klanten hier dan netjes over .
8 sep 2023

Lange wachttijd en vreemd prijsverschil

De prijs van een horloge scheelde op internet 16€ met de prijs in de winkel! Dus online besteld, er stond dat deze op voorraad was in de winkel. Niet dus, moest nog dagen wachten om het op te halen. In de winkel héél lang moeten wachten om de band kleiner te laten maken. Eerst kon ze "de ingewikkelde klus" niet en hasr collega was even weg. Weer lang moeten wachten en uiteindelijk weer te strak. Dus weer wachten. Kortom: niet echt prettige ervaring!
1 aug 2023
De online bestellingen kunnen verbeterd worden. Ik had geen cadeauverpakkingen aangeklikt maar kreeg er toch ineens 4 en moest € 8 betalen. Ik moest bellen omdat er iets niet lukte met het invoeren van mijn cadeaukaart. Een gedeelte van mijn bestelling heb ik teruggestuurd en kreeg het geld van mijn artikel terug maar moest er achteraan om die € 8 van de cadeauverpakkingen terug te krijgen. Uiteindelijk heb ik het geld wel snel terug gekregen.
17 aug 2023

Niet helemaal te vreden

Het is lastig om iets perfect te maken qua vinger afdruk want het plaatje waar je het in moet plaatsen is te klein En de service zou beter moeten omdat ik nu een ketting heb die ruim 85 euro kost niet retour kan maar hij niet is zoals hij hoort te zijn De service dat er een check komt is het bij geleverde plaatje niet oke dat er contact op word genomen met de klant Het gaat hier om een hoop geld en dat willen we niet weggooien
22 jul 2023

Mooie sieraden maar slechte klantenservice.

Blij met mijn nieuwe sieraden die ik kon kopen met en cadeaubon. Wel ontzettend teleurgesteld in de klantenservice. Als je 2+1 sieraad gratis besteld en 1 sieraad blijkt niet leverbaar dan zou ik daar graag iets anders voor uitzoeken. Ik plaats daarvan krijg je korting op de andere 2 maar ben je bij de aanschaf van het derde sieraad toch aanzienlijk meer geld kwijt. Zo jammer, want ik had bewust gekozen voor de 2+1 actie.
29 mei 2023

Leuke oorbellen, jammer dat inpakken geld kost.

Ik kocht oorbellen als verjaardagskadootje voor een meisje van 10. De oorbellen waren 11,99. Helaas konden deze alleen worden ingepakt in een kadoverpakking van 2,50. Best vreemd en niet in verhouding. Ik kreeg de oorbellen dus los mee in een klein doorzichtig plastic zakje waar ze normaal ook in zitten. Thuis maar leuk ingepakt. Niet echt klantvriendelijk. De oorbellen waren overigens prima, meisje was er blij mee.
Wij hadden een bijzondere ervaring. Een verkoopster moest continu alles aan haar collega vragen. Natuurlijk hebben we daar begrip voor, iedereen moet het leren. Echter waren wij voor het ophalen van een ringetje, en omruilen voor een beter passend exemplaar, wel 40 minuten bezig! In een winkel waar op dat moment 4 klanten waren die op ons wachtten. Tevreden met de aankoop. De service was... Tja... Duurde lang...

armbandje graveren

ketting en armbandje besteld voor mijn zoontje, armbandje laten graveren kosten € 9,99 komt het binnen staat de eerste letter er maar half op. contact met de klantenservice wat overigens heel vlot verloopt bieden aan de graveerkosten terug te betalen, zit ik met een goud armbandje met een halve letter erop, nu dus alsnog de stad in om het in de winkel te gaan regelen. buiten dit goede service en snelle levering.
26 jun 2023

Een tip en een top

Top: de foto's van de sieraden bij een model! Daarmee kun je beoordelen hoe groot of klein het sieraad is. Tip: wanneer er een set besteld wordt en één onderdeel is niet leverbaar, overleg dan of de klant het overgebleven sieraad nog wenst te ontvangen. Het helpt in dat geval ook om de klant te adviseren in welke winkel in de omgeving van de klant het ontbrekende sieraad eventueel nog wel verkrijgbaar is.
Was naar de winkel geweest om een ring te kopen en te laten graveren maar kreeg te horen dat dat niet kon in de betreffende winkel terwijl ik het daar al meerdere keren heb laten doen. Ik moest dan maar naar een andere winkel gaan of online bestellen met de mogelijkheid dat het andere bedrukking was. Vond het veel fijner toen het gewoon in de winkel kon en ik gewoon kon bespreken hoe ik het wilde hebben.