Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.132 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68.345 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Verpakking kan veel beter

18 karaat witgouden ring besteld via webshop. Ring kwam de volgende dag meteen in huis. Alleen zou je zeggen als je een hele dure ring besteld dat hij ook mooi verpakt zit. Dit was echter niet zo. Ring zat los in een grote doos en moest hem eerst zoeken. Er zat voor de rest niks anders in de doos als alleen de losse ring, de certificaat was niet meegeleverd en had ook geen factuur hiervan ontvangen. Meteen een Email naar Lucardi gestuurd paar dagen later krijg ik antwoord dat ze de certificaat en factuur naar mij opsturen. Factuur was meteen binnen alleen de certificaat van de ring niet. Paar weekjes later nogmaals een Email gestuurd voor de certificaat waar hij blijft en daarna paar dagen later toch nog ontvangen in de brievenbus. Ik heb vaak besteld op Lucardi en ik was altijd tevreden over de pakketjes. Echter deze keer niet. En dan ging het ook niet om een goedkoop artikel zoals anders. Dit gaat over mijn trouwring. Hier was ik wel een beetje teleurgesteld in. Echter is de ring wel heel mooi en past goed.

Online ruilen onmogelijk

Ik had 2 setjes oorbellen besteld. Per setje zitten en 3 verschillende in waardoor ik met 2 setjes 3 verschillende paren zou hebben. Nu bleek bij aflevering dat in setje 1 verkeerde oorbel van de 3 zat. Ik dacht dit simpel online te kunnen omruilen. Helaas is dat niet zo, terug sturen kan maar dan moest ik opnieuw het verkeerd geleverde setje bestellen inclusief de verzendkosten. Dit is niet klantvriendelijk. Uiteindelijk heb ik er maar voor gekozen om naar de dichtstbijzijnde winkel te rijden ruim 20 kilometer verderop. Voor mij nooit meer een online bestelling bij Lucardi. Winkelervaring is prima maar door de afstand zal ik nog minimaal een Lucardi sieraad kopen.

Retour zending

Ik had een retour via internet.Ik had een ketting gekocht voor mijn zoon, maar vond de lente net even te kort. Deze wilde ik in de winkel omruilen voor een maat groter. De medewerkster wist alleen niet goed hoe dit moest, dus maakte ipv een ruiling een retour zending aan. Wat betekende dat mijn retour verwerkt moet worden, duurt ongeveer twee weken en dat ik de nieuwe maat opnieuw moest afrekenen. Nu moet ik dus in de gaten houden of ik mijn geld terug krijg, zal vast goedkomen maar vervelend is het wel. De medewerkers waren wel heel vriendelijk, maar het was tegen sluitingstijd dus ze hadden lichte haast omdat de winkel dicht moest

Dure ring los in verpakking

Ik kocht een prachtige ring van wit goud, compleet met een gratis doosje om hem in op te bergen. Helaas ontdekte ik bij het openen van het pakket, dat was afgeleverd bij een DHL afhaalpunt, dat de dure ring los lag in de verzendverpakking. Het zou veel veiliger zijn geweest als de ring in het bijgevoegde ringendoosje had gezeten. Gelukkig is de ring onbeschadigd en nog steeds prachtig, maar het was teleurstellend om te zien hoe het was verpakt.

Jammer

Ik had een cadeautje voor iemand besteld, dus ik had er een cadeauverpakking bij gekocht. Gelukkig dat ik de doos zelf bij thuiskomst opende, want de verpakking van het cadeautje was los in de doos gegooid tevens was het cadeautje “oorbellen” ook los in de doos gegooid. Lijkt mij niet echt leuk als de gene die het cadeautje ontvangt de doos opent! Als je het in de winkel koopt, krijg je het ook niet in een tasje gegooid mee, toch?
17 mrt 2024

Klacht goed opgelost met tegoedbon

Zilveren ringen met opgelegd goud gekocht, dag later al stukjes eraf en flink beschadigd. Erg balen maar het is wel goed opgelost, kreeg een tegoedbon en toen gouden ringen gekocht. Helaas moesten we 5 weken wachten tot we ze hadden, gegraveerd en wel. Jammer dat de slechte ringen nog steeds te koop zijn, terwijl er meerdere slechte recensies van zijn. Hopelijk gaan deze gouden ringen lang mee.

Onvriendelijke winkel medewerster.

Het bestelde kettingkje eerst geprobeerd in de winkel te halen, dit was in Drachten, dame in de winkel was bijzonder onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Met moeite kwam ze helpen, en meer dan ja/nee kwam er niet uit. Kettingkje incl. Hanger online besteld, deze zijn van prima kwaliteit en ben hier dan ook heel tevreden over.
JV
Joke V.
Utrecht
Niet alle aandacht besteden aan 1 klant als er 2x personeel aanwezig is zo dat de andere lang moet wachten en niet alle oorbellen laten passen en ze daarna niet schoonmaken en gewoon weer terug doen achter de glazen kasten vol met bacteriën komt zo een kast dan lijkt mij dat je die oorbellen dan eerst ff moet ontsmetten
IV
Oorbellen online gekocht, was niet wat ik verwacht had, teruggebracht in de winkel….helaas niet meer de kwaliteit (stalen oorbellen) die ik gewend ben bij jullie…. Had een digitale bon, dus toch maar weer oorbellen gekocht, en …..binnen 2 weken krijg ik een mail alles 20% korting…..dus 2x vette pech.
Ik had een smart wacht besteld een zwarte ik krijg een verpakking die open is de zegels dus verbroken een bruine ban in plaats van een zwarte de bescherming stickers van het glas aan de binnen kan van het doosje en het glas zo smerig als of het een tweede handse was ik heb hem terug gedaan

Slechte service

Ik heb meerdere keren gezegd de ring te willen retouren en niet gegraveerd te worden, toch is dit gebeurd na meerdere keren in de winkel te horen te krijgen dat hij niet word gegraveerd. Nu zitten ik met een gegraveerde ring die niet retour kan terwijl ik hem al de heletijd retour wou doen
23 mrt 2024

Goeie service !

Een overzichtelijke website ! Alleen het afrekenen moet je een beetje mee puzzelen . Verder is het vervelend dat de kortingscode niet werkte , maar daar werd gelukkig wel wat aan gedaan. voor de Rest een super goede service ! Op tijd geleverd en ook nog het goeie !
BS
betty s.
barendrecht
vind het jammer ze niet in de winkel verkocht worden zodat je ziet wat je koopt. voor een kinderarmbandje vond ik hem erg iel ..woog ook maar 0,96 gram .iets wat mij later verteld is bij de beschrijving op internet stond daar heb ik dan over heen gelezen ...
De medewerkers in de winkel vond ik niet klantvriendelijk. Heel afstandelijk en als ik iets vroeg, werd daar niet van harte op gereageerd. Het leek na de aankoop alsof ik de winkel uitgeduwd werd. Ga liever niet meer naar de fysieke winkel in Apeldoorn.
30 mrt 2024
Mooie sierraden maar wel kleiner dan op de foto. En oorbellen bleken per stuk te gaan. Was kleine tegenvaller toen er maar 1 oorbel in het doosje zat. Toch maar een bij gehaald in de winkel. Hopelijk vind mijn kleindochter de set mooi.
31 mrt 2024
Deze armband heb ik een jaar geleden gekregen van mijn man en dochter, ik heb alleen met spec gelegenheden gedrage, toch stuk gegaan en niet te repareren. Daarom opnieuw besteld omdat ik de armband wel heel mooi vond.
In de winkel prima geholpen, alleen gold daar de 30% korting niet. Die was alleen voor online aankopen. Online bleek dat er geen vvv bonnen kunnen worden ingewisseld; voordat ik daar achter was….. wat n gedoe:(
Levering en zoeken op de website is erg goed! Wat betreft het beeld van het product dat je online te zien krijgt is anders dan wat je daadwerkelijk ontvangt. Toch net een andere kleur in het echt enz.

verpakking

er kwam een pakket in het formaat van een behoorlijk boek. daarin een cadeaudoosje en in een zakje het bestelde hangertje. was m.i. niet de bedoeling en slordig als je iemand een cadeau stuurt
Ik heb iets in de winkel gekocht.maar later kwam ik er achter dat het via internet te bestellen 30%korting scheelde. Had dit graag gehoord van de verkoopster toen ik het artikel kocht.