Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden69.140 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

16 dec 2023
Ik had in folder aanbieding gezien, die ik daarna in winkel wilde gaan bekijken. Echter hadden ze die helemaal niet was alleen online te bestellen, dus dat had k gedaan met afhaal in de winkel. De betreffende winkel was met geschreven briefje op de deur dicht en ging pas op donderdagmiddag om 12:00 weer open. Ik heb gewacht tot 12:15 er kwam uiteindelijk iemand aan ,maar die was daar voor 1ste keer en wist nog niets over openen ,dus ging nog wel even duren. Ik moest om 13:00 zelf werken dus besloot om na mijn werk mijn kadootje af te halen. Echter toen ik aankwam om 17:30 was het rolluik al voor de helft naar beneden gezet. Ik ben er onderdoor gegaan en dat was niet de bedoeling ze gingen namelijk afsluiten. Dus ik heb nog daar verteld dat ik die middag voor dichte deur stond en dat ik mijn sint kado nu echt kwam halen. Zeggen ze grappig en ja morgen zijn we ook dicht. Ik heb nogmaals aangedrongen, dat ik aleen wat kwam afhalen. Uiteindelijk is mij dat gelukt,maar vond zeker net klantvriendelijk.
20 mei 2023
Klacht over de verpakking en bezorging. Pakketje werd door DHL bezorgd. Hele middag van 16.00 tot 's avonds 21.00 uur zitten wachten. Kreeg een email dat het in de brievenbus was bezorgd. Pm 21.30 uur ben ik naar beneden gegaan om mijn pakketje uit de brievenbus te halen. Wat bleek... DHL had het pakketje in de hal t.w.v. ruim € 250 boven op de brievenbussen in de hal gedeponeerd. Nog niet eens bovenop mijn box maar in de hoek geslingerd. Het had door andere bezoekers weggenomen kunnen worden. Een andere bewoners van het appartementencomplex sprak mij de andere dag hier ook al over aan over de bijzonder nalatig gemakzuchtige actie van DHL. Verder vind ik dat Lucardi wat meer aandacht aan de verpakking van de ringetjes mag schenken. I.p.v. in een ordinair plastic zakje te stoppen. Sieraden kopen moet een feestje zijn.... al met al een tegenvaller.... Ik hoop ieder geval dat mijn klacht over de bezorging serieus wordt genomen en DHL hier over aangesproken zal worden. Mvrgr
Antwoord van Lucardi.nl
26 mei 2023
Hi Ella, wat vervelend om te horen dat de bezorger het pakket niet op de juiste wijze heeft geleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij zullen hiervan melding maken bij DHL. Wij wensen je wel veel plezier met je aankopen!
4 jun 2023

Trouwringen

Wij hebben trouwringen in de winkel besteld deze zijn uiteindelijk binnen gekomen hadden ze een besteld in de verkeerde maat. Dit kan natuurlijk gebeuren ze hebben een nieuwe besteld nu is het wachten tot deze binnen is en hopen dat hij op tijd is. Ik moest helaas zelf vragen om een oplossing mocht deze niet op tijd binnen zijn. Daarnaast werd er nog al vervelend gereageerd toen ik aangaf dat ik allebei de ringen eerst wilde passen voor ik ze ging graveren want als ze niet passen zit ik met ringen die gegraveerd zijn maar niet passen. Toen gaven ze aan dat we ze niet konden terug brengen dit wordt gezegd wanneer de bestelling al binnen is. Vind het een beetje een raar idee dat hun bij mij een ring aanmeten en mocht hij dan niet passen dat ik hem niet terug kan brengen dit hadden ze dan van te voren moeten melden en niet wanneer de ringen er zijn en er een al fout is door hun zelf. Vind dat jammer om te horen

Slechte oorringen en een slechte service.

Beste, Ik heb afgelopen zondag bij Lucardi te Overvecht ( Utrecht ) 2 gouden oorringen van 14 karaats gekocht. De kwaliteit van de oorringen zijn van slechte kwaliteit, erg dun en toen ik ze uit m'n oor liet halen waren ze niet rond maar bijna ovaal. Dit heeft niet de persoon gedaan die de ringen uit mijn oor haalde. Tevens ben ik niet te spreken over de Hollandse verkoopster, ik vroeg of zij bij mij de oorringen in wilde doen. Dit heeft zij gedaan, maar tot bloedens toe. Nu heb ik nog steeds pijn aan m'n oor en er zit een bobbeltje in die er eerst niet in zat. Ik kom naar uw winkel terug en verwacht dat u dit probleem oplost. En dat u de oorringen terug neemt en mij het geld terug aanbied of dat ik iets anders voor het uitgegeven bedrag mag uitzoeken.
19 nov 2023
Heb ketting en ring gekocht totaal€700 in ‘s Hertogenbosch mooi en zeer goed geholpen! Andere ochtend bleek bij het aan doen van de ketting het ronde ringetje aan één kant te ontbreken dus moest het slotje door ‘n heel klein ovaal ringetje dat gaat heel moeilijk!! Terug naar Zeist dichtstbijzijnde winkel…. Kreeg te horen dat het zo hoorde en dat ik het niet kon ruilen met ‘n andere want het waren vaste sets…..Ze zou nog overleggen en ik werd terug gebeld. Het resultaat is dat er bij de goudsmid ‘n extra ringetje aangemaakt wordt en dat ik de helft van deze kosten moet betalen Zonder prijsindicatie! Dit vind ik ‘n slechte service had meer coulance van Lucardi verwacht Hoop op ‘n positieve reactie.
Oorbellen besteld bij Lucardi. Vlot besteld en verzonden, daarop niks aan te merken. Echter heeft DHL mijn pakket niet afgeleverd, maar is de bestelling wel als ontvangen gemarkeerd. Hierop een klacht ingediend bij Lucardi en DHL. Ik voelde me echter afgepoeierd toen ik vroeg om een update bij Lucardi. Ik weet nu nog steeds niet of ik mijn oorbellen opnieuw moet bestellen, of dat ze alsnog verzonden worden, of dat ik af moet wachten. Totaal geen duidelijkheid over de oorbellen bij Lucardi. Leuk dat het onderzoek bij DHL een paar dagen gaat duren, maar daarmee heb ik mijn bestelling natuurlijk niet in huis. Hierover had wat meer duidelijkheid mogen zijn.

Het artikel wat ik heb besteld (een herenhorloge)

Het artikel wat ik heb besteld (een horloge) is te groot. We zijn er daarom mee naar een winkel gegaan, niet direct bij ons in de buurt!, om hem te ruilen maar de medewerker gaf aan dat ze geen internet bestellingen retour nemen in de winkel. Nu doe ik de retourmelding via lucardi.nl/retour, en dan wordt de vraag gesteld of we het via DHL op willen sturen of in de winkel willen retourneren. Dus het kon toch wel via de winkel!!! We hebben voor niks een behoorlijke rit gemaakt en uw medewerker was dus blijkbaar te beroerd om een artikel om te ruilen of retour te nemen.

besodemieterd

door verkoopster in de wi nkel werd er gezegd dat een een steentje op zou zitten op de naamgeving, en toen ik het binnen kreeg zat er geen steentje op, vervolgens klantenservice geappt en die appte klakkeloos terug dat het een andere ketting was, vervolgens ook terug gecommuniceerd dat het mondeling is toegezegd, waar het meisje van 7 jaar bij was, dus meisje helemaal bij, en daar kon de klantenservice niks mee en bood verder ook geen oplossing, resultaat, meisje van 7 jaar zwaar teleurgesteld, want het was niet de naamketting die ze had uitgekozen
13 aug 2023

Slechte communicatie

De levering duurde lang. Ik kreeg ook geen track en trace code. Ben er zelf achteraan gegaan. De levering duurde wat langer door drukte. Kan gebeuren, maar is wel fijn als dat wordt doorgegeven. Vervolgens kreeg ik een paar dagen daarna een mail dat hetgene wat ik besteld had niet op voorraad was. Het bedrag van de aankoop werd teruggestort. Ik had twee dingen besteld. Het andere werd de dag hierna bezorgd. Wel jammer dat dit niet in overleg werd gedaan. De oorbellen die ik besteld had waren wel heel mooi en van goede kwaliteit. Erg blij mee.

Online aankoop

Ik had een online aankoop gedaan en wilde het terug brengen in de winkel om dat ik dacht dat het armband te klein is. Zo gezegd zo gedaan dir ook laten zien in de winkel. Niemand on de winkel zegt dan ook dat je het armband open kunt maken. Mij was of is niet duidelijk hoe ik mijn geld terug krijg. Na vragen wordt ik ook nog afgesnouwd. Heerlen doe iets aan die dame met zwarte haren. Uiteindelijk heb ik als nog mijn armband opnieuw gekocht bij een lieve dame in de winkel in Zutphen. Nu nog hopen dat ik mijn geld terug krijg.
11 jul 2023

Verkeerde horlogebandje gekregen tot 2x toe.

Ik heb 2 horlogebandjes besteld met 2 verschillende motieven. Ik kreeg 2 dezelfde horlogebandjes met 2 verschillende artikelnummers. Er is 1 terug genomen in de winkel en daar hebben ze nogmaals de horlogeband die ik niet had gekregen besteld. Helaas weer de verkeerde gekregen. Ik denk dat jullie de artikelnummers niet goed op orde hebben. Bijgevoegde 1e foto is het bandje wat ik niet heb gekregen maar wel besteld, foto 2 kreeg ik ipv het 1e bandje en die had ik ook besteld maar 1 vind ik genoeg, ik heb niet 2 dezelfde nodig.
MV
Mary Jane V.
Bergen op Zoom
2 nov 2023

Niet acceptabel

Kreeg een mail dat bestelling opgehaald kon worden in de winkel. (filiaal Bergen op Zoom) Bij aankomst was er 1 medewerkster. Te lang moeten wachten om geholpen te worden. (medewerkster was gaatjes aan het schieten bij klein meisje) Toen ik aan de beurt was kon ze de bestelling niet vinden. `Of ik wel echt een mail had ontvangen? En tja, de bezorgdienst zou rond 11.00 u komen, misschien dat het daar bij zou zitten?' Omdat ik op m'n strepen bleef staan bleef ze verder zoeken... en vond de bestelling uiteindelijk...
14 aug 2023
De service valt erg tegen. Tijdje geleden 2 ketti gen besteld om in de winkel op te halen. Na 2 dagen nog geen bericht gekregen. Contact opgenomen met de klantenservice, zij zou de bestelling annuleren, geld terugstorten. Zodat ik opnieuw kon bestellen. Heb ik gedaan. Het geld werd nooit teruggestort.. Tot ik ruim een maand later bericht kreeg dat ik mijn (eerste) bestelling kon ophalen! Ben naar de winkel geweest om de bestelling op te halen en te retourneren.... Dat is gelukkig wel gelukt. Dus daarom 2 sterren.
26 jun 2023

Korting niet toe te kennen achteraf....

Op 20-6 een armband en oorbellen aangeschaft en op 21-6 kwam er een extra 20% korting actie. Contact opgenomen of ik het verschil in geld gecrediteerd kon krijgen, dit was niet mogelijk omdat ze geen creditering konden doen op een bestaande bestelling die voor een actie periode geplaatst waren. Om van de actie gebruik te kunnen maken moest ik een nieuwe bestelling plaatsen en de andere terugsturen.. Dit was helaas geen optie omdat het een cadeautje was. Beetje rare gang van zaken en absoluut niet klantvriendelijk
21 okt 2023
2 Goldplated armbandjes besteld maar slechts 1 ontvangen. Klantenservice gemaild, andere armband bleek niet meer voorradig waardoor blijkbaar automatisch de order geannuleerd wordt, maar de klant daarover niet geïnformeerd wordt. Klant moet zelf actie ondernemen om te informeren wanneer bestelling gebracht gaat worden.pas op dat moment blijkt dat ik geen bestelling ga ontvangen en mijn aankoopbedrag terug gestort zal worden. Als ik zelf niet gebeld had was de annulering van de order niet opgemerkt geworden.
26 jul 2023
I bought a wedding ring to replace mine that I've lost (also bought in Luccardi) and they made a wrong engraving and also the size of the letters was enormous. I wanted it ASAP cause I had to travel so that made everything to be delayed 2 weeks. Then when the ring was ready I tried to engrave it but there wasn't anyone in the store to do it, so they sent me to another branch in the center without verifying if there were someone to do it so I had to travel also with my wedding ring without engraving.
MV
Marja v.
Goudswaard

Winkel Oud Beijerland

Had bij een only online actie een armbandje besteld. Dit was te groot en daarom naar Lucardi in Oud Beijerland gegaan om een kleinere maat te passen. In de winkel uitgelegd waarom ik kwam passen ( ik had het pakje bij mij) en daarna naar huis, waar ik een kleinere maat wilde bestellen. Op de site gekeken hoe te retourneren en toen bleek dat dat in de winkel kan en dat je ook in de winkel kan ruilen. Heel vervelend, dat mij dat niet is verteld toen ik die zaterdag in de winkel was. Slechte service.

Kapot product gekregen

Ik heb 9 bedels voor bedelarmband gekocht van Lucardi merk. Één ervan is kapot aangekomen (zie foto. Er hoort en lette M eraan te hangen) en twee ervan zijn binnen een paar uur dragen kapot gegaan. Van de klantenservice kreeg ik te horen dat ik de verzendkosten zelf moest betalen en daarna terug vragen. Of ik moest naar de filiaal. In de filiaal bleek dat de kapotte bedel alleen online wordt verkocht. Gedoe voor de klant terwijl het probleem van Lucardi komt. Teleurstelling bij pakjesavond.
AA
Annet A.
Den haag
11 aug 2023

Wat een ellende eer de ketting er was .

Het kettinkje zou op voorraad in de winkel zijn, dat was het niet. Ik bestel gelijk online , krijg je te zien dat het over 3 uur in de winkel ligt.. vervolgens dat het er over 1 tot 3 dagen ligt .. dat werd een weekje , voordat ik naar de jarige ging kon ik nog eerst naar de winkel . Verder veel herrie in de winkel en buiten de winkel, muziek door elkaar is zo heftig en onduidelijk wie er het eerste aan de beurt is. Ik ging bijna onderuit door overprikkeling .Product was wel oké .