Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl
Beoordelingen:

17.213 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68.802 beoordelingen in totaal  

4,60
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben zeer tevreden over de service van Lucardi. Ik heb op 9 oktober jl een nikkelvrij oorbelletje gekocht in Venlo. Ik en mijn dochter waren op 9 december bij Lucardi in Nijmegen. Hier ondekte mijn dochter dat uit deze oorbelletjes een aantal diamantjes uit waren. De verkoopster vroeg of ik misschien de bon bij had, dan kon ze mij gelijk helpen. Helaas had ik de aankoop bon niet bij mij. De verkoopster adviseerde mij om naar Lucardi in Venlo terug te gaan, waar ik op 10 december geweest ben. Ik ben netjes en goed geholpen, ik heb nieuwe oorbelletje gekregen met weer opnieuw 3bmaanden garantie. Mocht er binnen 3 maanden weer diamantjes uit oorbelletje vallen dan was ik weer welkom in de winkel, en werd het probleem weer netjes op gelost. Ik ben zeer tevreden, over het personeel wat mij zowel in Nijmegen als in Venlo heeft geholpen. Het personeel nam ruim de tijd voor mij om het probleem uit te leggen. Ik heb nieuwe oorbelletje uit mogen zoeken, en heb weer 3 maanden garantie gekregen. Mocht er weer wat met de oorbelletje zijn dan was ik weer welkom en werd het probleem weer zo goed mogelijk op gelost. Dit is pas goede service.

de meest kritische beoordeling

26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dit is echt de meest slechte en onprofessionele ervaring die we OOIT gehad hebben met een juwelier. Het uitzoeken van de ringen voelde al zeer gehaast, nors en ongeïnteresseerd, vervolgens bleek dat ze besteld moesten worden (op zich helemaal geen probleem hoor!), maar vervolgens blijkt dat de 'beste mevrouw' ze gewoon online op hun eigen portal bestelt heeft en naar ons huis heeft laten sturen. Ringen doosje: Wij kochten in de winkel een ringen doosje erbij (een hartje met roos die openklapt), nou daar past GEEN van de twee ringen in. Gelukkig heb ik een 3D printer en kan ik dit zelf fixen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. En dan blijkt ook nog eens dat toen ik naar AliExpress ging dat HETZELFDE doosje voor een fractie van de prijs ineens als 'recommended product' tevoorschijn kwam. Ik snap dondersgoed (een eigen bedrijf hebbende) dat veel import uit China is, bij een winkel als Action verwacht ik dit ook niet anders.. Maar als ik bij een Juwelier een doosje voor ringen haal verwacht ik niet dat dit cheap China/AliExpress/Alibaba import spul is wat gewoon twee a drie keer over de kop gaat en zelfs letterlijk in HETZELFDE doosje en zakje geleverd wordt als uit China. Levering Ringen: De bezorging was ook ZEER onprofessioneel zeker omdat wij deze als trouwringen hadden aangeschaft, in een kartonnen doos (logisch), met de ringen in een 'ziplock' zakje gestopt met een barcode label eraan vast en papieren lucardi 'cadeau zakjes' er los bij in gemikt. Krassen op ring en scheve gravering: Één van de ringen heeft VEEL krassen alsof hij gewoon al een jaar gedragen is (ABSURD!), en de ander heeft notabene de gravering compleet SCHEEF erop staan... en NEE niet een klein beetje ook, gewoon helemaal oplopend tot aan de rand van de ring. Dit is wat ons betreft echt 5 sterren waard, maar dan wel voor de meest belabberde service en kwaliteit ooit van een juwelier. Verwacht dan ook niet dat we nog kans maken op die "50,- shoptegoed voor een review" waar om gevraagd werd per email. Maar aangezien er om gevraagd werd, bij deze dus. Neen, dit is voor ons één maar NOOIT weer Lucardi.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Lucardi.nl

 Sorteren  
Relevantie
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Ketting in de knoop

2 dagen voordat ik het sieraad bestelde, was alles met 20% korting. Helaas net te laat dus. Het lukte ook niet om "member" te worden, door aanhoudende foutmeldingen. Toen ik het gouden kettinkje uit de verpakking haalde zaten er wel 5 knopen in. Met veel moeite gelukt om ze eruit te krijgen. Het leek alsof het eerder besteld en geretourneerd was. Ik had het de volgende dag nodig om cadeau te geven, anders had ik het ook terug gestuurd. Dit verwacht je niet bij een bestelling van 180 euro.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Niet bepaald om door een ringetje te halen.

Het jongere zaterdag-personeel in de winkel lijkt het leuker te vinden om met elkaar te spelen, lachen en gieren dan klanten te helpen (in een, op service-gebaseerde, winkel). Ik heb een goed kwartier naar de betreffende ring staan staren zonder dat ik aangesproken of begroet ben. Uiteindelijk ben ik zelf maar richting de balie gelopen om geholpen te kunnen worden. De gekochte ring staat mij mooi en past goed, maar de service en klantgerichtheid laat nog genoeg te wensen over
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb een gegraveerd kinderbestek besteld Toen het geleverd werd zag ik dat het mesje niet gegraveerd was. Contact opgenomen , blijkt dat het niet kan, ik had het niet gezien bij het bestellen, ga er ook niet vanuit dat jullie 1 artikel uit de set ongegraveerd laten. Heel jammer. Ik heb ergens anders de set opnieuw moeten bestellen en daar kon gewoon het hele setje gegraveerd worden. Ik heb dus nu twee setjes en ben het dubbele kwijt. Heel jammer dit!
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik wilde een kettinkje kopen in de lucardi winkel, Kinkerstraat. Zaterdag 2 dames achter in een ruimte. Moest meerdere maken ‘roepen’ of ze konden helpen. Met tegenzin werd ik geholpen. Ik kon beter maar online bestellen omdat ik dan korting zou krijgen?… dit heb ik uiteindelijk ook gedaan en ben blij met mijn kettinkje. Als je zo, op deze manier, een winkel runt kan je beter alleen online verkopen. Schandalig, voelde mij totaal niet welkom.
Beoordeling melden
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Problemen met 1 oorbel

Ik bestelde 2 paar oorbellen waarvan het gouden paar voor mijn dochter was die vrijdag 40 werd. Toen ik haar mijn cadeautje gaf bleek dat 1 oorbel niet open te krijgen was en ik ze dus weer mee naar huis moest nemen,om ze in de winkel om te ruilen want daar kregen ze hem ook niet open. Wel raar dat oorbellen niet eerst even nagekeken worden voordat ze verzonden worden.je gaat er toch van uit dat je ze kan dragen als je ze ontvangt.
Beoordeling melden
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slecht ervaring in de winkel Groothtstraat in Haarlem. Ik heb ring gekocht , besteld en betaald. En zou medewerker mij belllen als de ring er is maar intussen 3 weken al voorbij niks gehoord. Toen ging ik de winkel bellen dat blijk dat de ring al lang er is😢. En ook nog de medewerker heb geen korting gegeven terwijl ik recht op heb omdat ik member ben. Gelukkig een aardige medewerker Anouk heb het geregeld..
Beoordeling melden
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Treurig

Bij een aankoop in de winkel afgelopen woensdag in hoog Catharijne werd me verzekerd dat ik het horloge, de volgende dag kon ophalen, het was er dus niet, en wacht nog steeds op levering in de winkel, volgens de verkoopster tot dinsdag, gezien de vorige niet nagekomen belofte is mijn vertrouwen laag, mede door een eerdere misgegane bestelling online, waarvan ik nog steeds op restitutie wacht.
Beoordeling melden
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beloofde levertijd is onzin. Pakket wordt pas 2 dagen later verstuurd. Besteld omdat mn dochter ze snel nodig had om dichtgroeien te voorkomen. Uiteindelijk de volgende dag alsnog naar de stad om andere oorbellen te halen. Verzendkosten voor niks betaald en geen compensatie na klacht hierover. U heeft ze nu toch ontvangen? 4 dagen na de bestelling
Beoordeling melden
NV
Niqqi V.
Lelystad
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Slechte communicatie en lange verzending

Twee armbanden besteld waarbij ik na een week nog niet ontvangen had en op dat moment ook pas te horen kreeg dat een van de armbanden niet op voorraad was. Dit terwijl de armband online nog te bestellen was, onduidelijke communicatie en lange verzendtijd van de armband die nog wel beschikbaar was.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een ketting besteld met ren E card. Deze was te lang en wilde hm dus omruilen. De vrouw achter de balie zei dat dit kon en dat ik de E card terug zou krijgen. Deze heb ik tot de dag van vandaag nog steeds niet binnen. 3 weken geleden.
Beoordeling melden
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet klantvriendelijk

Kocht een horloge met armbandjes, alleen toen het bandje wat ingekort moest worden moest ik de volgende dag maar terugkomen omdat de winkel bijna ging sluiten. Dat heb ik gedaan maar achteraf baal ik omdat het niet echt klantvriendelijk is.
Beoordeling melden
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Betere communicatie als een bestelling niet goed of onvolledig is. Ook betere omschrijving van producten want de kettingen wat ik had besteld zijn vele malen kleiner dan verwacht en gehoopt. Dus echt een flinke tegenvaller.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Twee keer dezelfde armband besteld, tot twee keer toe sloot het slotje niet goed. Echt heel jammer. In de winkel konden zij mij niet helpen aan een goede armband. Dus nu heb ik geen armband.
Beoordeling melden
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nu in totaal 3 ringen besteld 2 online en 1 in de winkel. Geeft aan dat ze op voorraad zijn. Na een week krijg ik een mail dat ze niet leverbaar zijn. Is wel balen.
Beoordeling melden
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verkeerde kleur geleverd

Het sieradendoosje in de verkeerde kleur geleverd, paars in plaats van de bestelde groene. Helaas was er te weinig tijd om nog de juiste versie op te laten sturen.
Beoordeling melden
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen gekwalificeerd personeel.

Helaas geen gekwalificeerd personeel. Verkeerde maat aan mijn vriendin geadviseerd waardoor de ring nu met warme vingers te strak zit. Heel erg jammer.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Misleidende klant verleiding!

Had vóór de bestelling al membership ingevuld en krijg desondanks niet de beloofde extra korting: misleidende actie. Oneerlijk
Beoordeling melden
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Foto website anders dan in werkelijkheid

Het gouden kettinkje dat ik had besteld was echt veel dunner dan op de foto. Retourneren in de winkel ging snel en makkelijk
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Medewerkers met geen verstand van zaken (maten, levering enz) relatie ringen laten bestellen.
Beoordeling melden
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Defect

Een van de oorbellen was gebogen en dit kan ik niet rechtzetten.
Beoordeling melden