Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.524 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.260 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

26 jun 2023

Korting niet toe te kennen achteraf....

Op 20-6 een armband en oorbellen aangeschaft en op 21-6 kwam er een extra 20% korting actie. Contact opgenomen of ik het verschil in geld gecrediteerd kon krijgen, dit was niet mogelijk omdat ze geen creditering konden doen op een bestaande bestelling die voor een actie periode geplaatst waren. Om van de actie gebruik te kunnen maken moest ik een nieuwe bestelling plaatsen en de andere terugsturen.. Dit was helaas geen optie omdat het een cadeautje was. Beetje rare gang van zaken en absoluut niet klantvriendelijk
21 okt 2023
2 Goldplated armbandjes besteld maar slechts 1 ontvangen. Klantenservice gemaild, andere armband bleek niet meer voorradig waardoor blijkbaar automatisch de order geannuleerd wordt, maar de klant daarover niet geïnformeerd wordt. Klant moet zelf actie ondernemen om te informeren wanneer bestelling gebracht gaat worden.pas op dat moment blijkt dat ik geen bestelling ga ontvangen en mijn aankoopbedrag terug gestort zal worden. Als ik zelf niet gebeld had was de annulering van de order niet opgemerkt geworden.
26 jul 2023
I bought a wedding ring to replace mine that I've lost (also bought in Luccardi) and they made a wrong engraving and also the size of the letters was enormous. I wanted it ASAP cause I had to travel so that made everything to be delayed 2 weeks. Then when the ring was ready I tried to engrave it but there wasn't anyone in the store to do it, so they sent me to another branch in the center without verifying if there were someone to do it so I had to travel also with my wedding ring without engraving.
MV
Marja v.
Goudswaard

Winkel Oud Beijerland

Had bij een only online actie een armbandje besteld. Dit was te groot en daarom naar Lucardi in Oud Beijerland gegaan om een kleinere maat te passen. In de winkel uitgelegd waarom ik kwam passen ( ik had het pakje bij mij) en daarna naar huis, waar ik een kleinere maat wilde bestellen. Op de site gekeken hoe te retourneren en toen bleek dat dat in de winkel kan en dat je ook in de winkel kan ruilen. Heel vervelend, dat mij dat niet is verteld toen ik die zaterdag in de winkel was. Slechte service.

Kapot product gekregen

Ik heb 9 bedels voor bedelarmband gekocht van Lucardi merk. Één ervan is kapot aangekomen (zie foto. Er hoort en lette M eraan te hangen) en twee ervan zijn binnen een paar uur dragen kapot gegaan. Van de klantenservice kreeg ik te horen dat ik de verzendkosten zelf moest betalen en daarna terug vragen. Of ik moest naar de filiaal. In de filiaal bleek dat de kapotte bedel alleen online wordt verkocht. Gedoe voor de klant terwijl het probleem van Lucardi komt. Teleurstelling bij pakjesavond.
7 jan 2024

afspraken niet nakomen

wij hadden op donderdagmiddag in de week voor de kerstdagen een ring besteld in de winkel met de toezegging van de verkoopster dat de ring op vrij/zat in de winkel zou zijn dus dat was mooi want het was een cadeau voor de kerstdagen. Maar tot grote ergernis konden de ring pas een week later ophalen in de winkel terwijl Lucardi adverteert met vandaag besteld morgen in huis dus mooi niet. Dan haal je een week later de ring op en er kon nog geen sorry vanaf vanwege de te late bezorging.
AA
Annet A.
Den haag
11 aug 2023

Wat een ellende eer de ketting er was .

Het kettinkje zou op voorraad in de winkel zijn, dat was het niet. Ik bestel gelijk online , krijg je te zien dat het over 3 uur in de winkel ligt.. vervolgens dat het er over 1 tot 3 dagen ligt .. dat werd een weekje , voordat ik naar de jarige ging kon ik nog eerst naar de winkel . Verder veel herrie in de winkel en buiten de winkel, muziek door elkaar is zo heftig en onduidelijk wie er het eerste aan de beurt is. Ik ging bijna onderuit door overprikkeling .Product was wel oké .
24 jul 2023

Snelle service, maar teleurstellende kwaliteit

Twee sterren voor de snelle service. Van de kwaliteit moet Lucardi het echter niet hebben. Twee setjes oorbellen besteld. De ene was heel dun. Vastzetten in mijn oren lukte niet, omdat ze vrijwel direct krom trokken toen ik ze vast wilde klikken. Van het tweede setje was de achterkant van de oorbel te groot, waardoor hij niet vast bleef zitten. De twee delen vallen uit elkaar. Via WhatsApp contact gezocht. Ik mag de oorbellen retourneren en krijg mijn geld terug.
17 apr 2024
Ik wilde een kettinkje kopen in de lucardi winkel, Kinkerstraat. Zaterdag 2 dames achter in een ruimte. Moest meerdere maken ‘roepen’ of ze konden helpen. Met tegenzin werd ik geholpen. Ik kon beter maar online bestellen omdat ik dan korting zou krijgen?… dit heb ik uiteindelijk ook gedaan en ben blij met mijn kettinkje. Als je zo, op deze manier, een winkel runt kan je beter alleen online verkopen. Schandalig, voelde mij totaal niet welkom.
25 jun 2023

Anders dan verwacht

Nadat ik persoonlijk in de winkel een aantal keer een gepersonaliseerde armband heb gekocht bestelde ik er een online, in de veronderstelling dat ik hetzelfde resultaat zou krijgen. Helaas kreeg ik een armband met een naam die geplaatst was met een laser in plaats van met de hand gegraveerd. Dat zag er toch wel heel anders uit! (Stuk minder mooi) En dat terwijl er op de site o.a. gesproken werd over een ‘graveerplaat’.
16 okt 2023
Verkeerde gepersonaliseerde producten gekregen. Gebeld om dit op te lossen, wordt er een deel van het bedrag terug gestort zonder overleg. Al dagen contact aan het zoeken via het whatsapp nummer, wordt niet gereageerd. Er werd telefonisch aangegeven dat ik via whatsapp contact moest zoeken, maar hier wordt niets mee gedaan. Nog steeds de verkeerde producten (die ook te laat geleverd werden) en geen contact met Lucardi.
16 jun 2023

Geen spoedbestelling

In de winkel werd aangegeven een spoedbestelling te maken voor onze trouwringen (4 weken was net te krap) zodat de ringen er met twee hooguit twee en half week zouden zijn. Na 3 weken gebeld en bleek dat er geen spoedbestelling mogelijk is voor trouwringen. Dit leverde dus veel stress op, uiteindelijk 1 dag voor ons vertrek (we trouwden elders) waren de ringen er. Beloof geen dingen die je niet waar kan maken.
MD
Martijn d.
Middelburg
29 jun 2023
Over product geen klacht. Ziet er gewoon mooi uit en persoon waar je voor was, was ook blij. Maar als ik In3 als betalingsmethode kies, verwacht ik ook dat de eerste termijn 1/3 van het totaalbedrag is. Maar dat was het niet, en had het pas door toen ik betaald had (stom van mezelf, maar heb het al vaker gebruikt bij andere bedrijven en dat gaat normaliter altijd goed). Vandaar niet meer dan 2 sterren.
6 aug 2023

Had een bestelling gedaan die echt niet aan de verwachtingen voldeed

Had een bestelling gedaan die echt niet goedkoop was...maar de kwaliteit was echt afschuwelijk. Ipv goud klonk het al blik. Alles teruggebracht in de winkel, waar de verkoopster het er helemaal mee eens was en zich schaamde voor de kwaliteit die ze verkochten. Daarnaast was de levering meerdere dagen vertraagd. Daar zou ik een mail over moeten hebben ontvangen.... nou echt niet!
Op de website stond voor 22:00 besteld morgen in huis. Uiteindelijk had ik mijn bestelling pas 4 dagen later ontvangen. Ik kreeg later een email dat gravure 1-2 extra dagen levertijd heeft. Dit was mij niet duidelijk bij bestellen. Ook zelfs dan vindt ik 4 dagen levertijd erg lang. Daarnaast ook geen duidelijke updates over mijn bestelling ontvangen. Alleen een order bevestiging.
31 aug 2023
20% sticker op rekje van hanger en gewoon volhouden nee dit komt omdat we nog geen tijd hebben gehad om het er af te halen dus gewoone prijs kijk maar op dit bordje bij de kassa gewoon lamballerietus wat mij betreft want tijdens mijn vraag over deze sticker hem gewoon lekker laten zitten voor de volgende discussie hierover . Mij is geleerd erafdan en klant tegemoet komen .
Ik heb 3 bedels besteld waarvan 1 ervan al kapot was op het moment dat ik het kwam halen de beste dame in de winkel had dit weer opgelost bij thuis komst was dit weer los.. ik ben terug gegaan naar de winkel nadat ik ze netjes heb gebeld en werdt er moeilijk gedaan om een nieuwe te bestellen. Het ging om de letter K op de foto zat het nog vast maar ging heel snel weer los
De verkoopsters hebben niet veel ervaring. Konden niet uitleggen over de prijs. De prijs staat vermeld voor de oorbel die ik heb gekocht kost € 99,95 toen bij de kassa heeft ze gescand en opeens is €119.99 gekost. Ik was er niet mee eens. Ja dit is de prijs die de computer aangeeft dus. Ach ja discussie heeft niet veel zin, maar tevreden ben ik niet!
Een probleempje makkelijker en sneller oplossen. 2 + 1 gratis was door mij niet goed begrepen dat ik dan 3 artikelen aan moest klikken. Dit kon in de winkel niet opgelost worden. Alleen alles terugsturen en opnieuw bestellen. Jammer omdat het voor een bingo is voor verzorgingshuis Eigen Haard in Zwanenburg, waar iedere euro telt......
Antwoord van Lucardi.nl
6 jun 2023
Hi Ans, bedankt voor je bericht. Er staat in de winkelmand vermeld dat je voor de actie 3 artikelen in je winkelmand dient te plaatsen. Omdat dit een actie was online, kunnen ze inderdaad in de winkel dit niet verrekenen. Excuses voor het ongemak!
3 dec 2023
Bij het inruilen van mijn ring voor n kleinere maat zou het geld blijkbaar terug gestoord worden en bij het ophalen van de nieuwe zou ik dan weer moeten afrekenen maar dit was niet gecommuniceerd. En bij het ophalen heb ik meer afgerekend dan ik origineel betaald heb en nu moet ik dus voor n derde keer terug om dat weer te regelen