Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.256 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68.976 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Niet tevreden. Het is niet mooi gegraveerd, ook nog eens scheef en het ‘goud’ is meer ‘geel goud’. Dit was niet bij het online maken. Al met al, zou ik dit hier niet meer hier kopen. Het is maar €40.- maar alsnog is het zonde.
Oorbellen besteld bij Lucardi. Vlot besteld en verzonden, daarop niks aan te merken. Echter heeft DHL mijn pakket niet afgeleverd, maar is de bestelling wel als ontvangen gemarkeerd. Hierop een klacht ingediend bij Lucardi en DHL. Ik voelde me echter afgepoeierd toen ik vroeg om een update bij Lucardi. Ik weet nu nog steeds niet of ik mijn oorbellen opnieuw moet bestellen, of dat ze alsnog verzonden worden, of dat ik af moet wachten. Totaal geen duidelijkheid over de oorbellen bij Lucardi. Leuk dat het onderzoek bij DHL een paar dagen gaat duren, maar daarmee heb ik mijn bestelling natuurlijk niet in huis. Hierover had wat meer duidelijkheid mogen zijn.
10 jun 2023
Ringmaten kloppen niet, veel te klein, dus heb er niks aan. En gegraveerd, dus kan niet retour. kinder naamarmbandje niet gegraveerd, wel opgegeven. Geen succes dus.
4 jun 2023
Ik denk niet dat je mijn review wilt hebben ik heb namelijk nog steeds niks binnen.besteld 29 mei 31 zou bezorgt worden hele dag thuis maar pakket weg dus dat is dan wel door DHL.Nu komt t pas 7 juni hopelijk.Maar voor een verjaardagskado te laat en moest dus wat anders extra kopen.
Past niet, en er ontbraken 2 steentjes

Trouwringen

Wij hebben trouwringen in de winkel besteld deze zijn uiteindelijk binnen gekomen hadden ze een besteld in de verkeerde maat. Dit kan natuurlijk gebeuren ze hebben een nieuwe besteld nu is het wachten tot deze binnen is en hopen dat hij op tijd is. Ik moest helaas zelf vragen om een oplossing mocht deze niet op tijd binnen zijn. Daarnaast werd er nog al vervelend gereageerd toen ik aangaf dat ik allebei de ringen eerst wilde passen voor ik ze ging graveren want als ze niet passen zit ik met ringen die gegraveerd zijn maar niet passen. Toen gaven ze aan dat we ze niet konden terug brengen dit wordt gezegd wanneer de bestelling al binnen is. Vind het een beetje een raar idee dat hun bij mij een ring aanmeten en mocht hij dan niet passen dat ik hem niet terug kan brengen dit hadden ze dan van te voren moeten melden en niet wanneer de ringen er zijn en er een al fout is door hun zelf. Vind dat jammer om te horen
2 jun 2023
De klantenservice geeft geen goede antwoorden. Ze lezen niet wat er gevraagd wordt. De sieraden zijn echt duur geworden
6 jun 2023
Hi, wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Excuses hiervoor, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Uiteraard doen we altijd ons best om je zo goed mogelijk verder te helpen.
31 mei 2023
Mooie armband maar gravure is scheef geplaatst en het slotje gaat zeer moeilijk open vervolgens is het nr van lucardi niet beschikbaar om te bellen en duren de whatsapp reacties zeer lang
6 jun 2023
Hi Mercy, ik zie dat je ondertussen al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het opgelost is!
Een probleempje makkelijker en sneller oplossen. 2 + 1 gratis was door mij niet goed begrepen dat ik dan 3 artikelen aan moest klikken. Dit kon in de winkel niet opgelost worden. Alleen alles terugsturen en opnieuw bestellen. Jammer omdat het voor een bingo is voor verzorgingshuis Eigen Haard in Zwanenburg, waar iedere euro telt......
6 jun 2023
Hi Ans, bedankt voor je bericht. Er staat in de winkelmand vermeld dat je voor de actie 3 artikelen in je winkelmand dient te plaatsen. Omdat dit een actie was online, kunnen ze inderdaad in de winkel dit niet verrekenen. Excuses voor het ongemak!
Ik had een ring gekocht met steentjes. Die vielen er na 3 weken uit. Ik kreeg een nieuwe. Die heb ik nu ruim een week en ze vallen er weer uit. Slechte kwaliteit. Helaas
6 jun 2023
Hi M, bedankt voor je review. Vervelend om te vernemen. Wij bieden een garantie termijn aan van 3 maanden op het verlies van steentjes. Wij adviseren je met het artikel en het aankoopbewijs langs te gaan bij een van onze winkels. Ook adviseren wij contact met water en chemische middelen te vermijden, zo verleng je de levensduur van de sieraden!

Slechte survive

Vind het slechte survive , er staat dat je korting krijgt en er wordt geen korting berekend en dan leg ik het uit gaan de klantenservice en die helpen je niet verder en nu moet ik d volle prijs betalen. Schande
6 jun 2023
Hi Tessa, bedankt voor je bericht. Je hebt bij je bestelling gebruik gemaakt van twee soorten acties waardoor deze niet met elkaar gecombineerd konden worden. Excuses voor het ongemak!
Parel oorbellen vielen heel erg tegen. Veels te klein.
28 mei 2023
Een van de sieraden kwam niet overeen met de foto. Toen ik de sieraden geretourneerd had heb ik m’n geld niet terug gekregen. Verder heb ik ook een ring besteld, daar ben ik gelukkig wel echt blij mee.
24 mei 2023
Ik had een armbandje besteld met voor en achter wat gegraveerd. Tegen betaling uiteraard. Nu kreeg ik het pakketje optijd binnen, maar tot mijn verbazing was alleen de voorzijde gegraveerd. Wel een domper als je leest dat dit vaker voorkomt...
26 mei 2023
Hi Jesse, heb je al contact gehad met onze klantenservice hierover? We kijken graag met je mee naar een passende oplossing!
23 mei 2023
Verkeerde hangertje is geleverd.
21 mei 2023

Klantonvriendelijk

Ik vind het ontzettend onbeschoft als een verkoopster me te woord staat en begint met de openingszin "Zeg het eens".... Ze zou bijvoorbeeld kunnen zeggen "Goedemiddag, waarmee kan ik u helpen" Dat klinkt heel wat klantvriendelijker!!
20 mei 2023

Terugbrengen van een internetaankoop

Duidelijker aangeven dat als je online met een vvvcadeaukaart betaald dat als je het artikel terugbrengt in de winkel dat je dan een cadeaukaart van lucardi terugkrijgt. Ik wens dan ook een vvvcadeaukaart of het bedrag wat daarop stond op mijn rekening gestort. Nu word ik verplicht om bij Lucardi wat te kopen
20 mei 2023
Klacht over de verpakking en bezorging. Pakketje werd door DHL bezorgd. Hele middag van 16.00 tot 's avonds 21.00 uur zitten wachten. Kreeg een email dat het in de brievenbus was bezorgd. Pm 21.30 uur ben ik naar beneden gegaan om mijn pakketje uit de brievenbus te halen. Wat bleek... DHL had het pakketje in de hal t.w.v. ruim € 250 boven op de brievenbussen in de hal gedeponeerd. Nog niet eens bovenop mijn box maar in de hoek geslingerd. Het had door andere bezoekers weggenomen kunnen worden. Een andere bewoners van het appartementencomplex sprak mij de andere dag hier ook al over aan over de bijzonder nalatig gemakzuchtige actie van DHL. Verder vind ik dat Lucardi wat meer aandacht aan de verpakking van de ringetjes mag schenken. I.p.v. in een ordinair plastic zakje te stoppen. Sieraden kopen moet een feestje zijn.... al met al een tegenvaller.... Ik hoop ieder geval dat mijn klacht over de bezorging serieus wordt genomen en DHL hier over aangesproken zal worden. Mvrgr
26 mei 2023
Hi Ella, wat vervelend om te horen dat de bezorger het pakket niet op de juiste wijze heeft geleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij zullen hiervan melding maken bij DHL. Wij wensen je wel veel plezier met je aankopen!
14 mei 2023
Het personeel in de winkel in Amersfoort is onvriendelijk
17 mei 2023
Hi Hanneke, we vinden het erg vervelend om te vernemen dat je deze ervaring hebt opgedaan in onze winkels in Amersfoort. Excuses hiervoor. Heb je hier nog vragen of opmerkingen over, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice!
RV
14 mei 2023

Kleur na 2 dagen al minder

Ik heb 5 ringen gekocht, een armband en 2 kettingen. Alles goud of verguld. De vergulde ringen zijn na 2 dagen al deels hun kleur kwijt.
17 mei 2023
Hi Rochella, bedankt voor je review! We bieden een garantietermijn van 3 maanden aan, op verkleuringen. Ik adviseer je met het aankoopbewijs en het artikel langs te gaan bij een van onze winkels om de mogelijkheden te bespreken!