Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.250 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden69.151 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

20 mei 2023

Terugbrengen van een internetaankoop

Duidelijker aangeven dat als je online met een vvvcadeaukaart betaald dat als je het artikel terugbrengt in de winkel dat je dan een cadeaukaart van lucardi terugkrijgt. Ik wens dan ook een vvvcadeaukaart of het bedrag wat daarop stond op mijn rekening gestort. Nu word ik verplicht om bij Lucardi wat te kopen
20 mei 2023
Klacht over de verpakking en bezorging. Pakketje werd door DHL bezorgd. Hele middag van 16.00 tot 's avonds 21.00 uur zitten wachten. Kreeg een email dat het in de brievenbus was bezorgd. Pm 21.30 uur ben ik naar beneden gegaan om mijn pakketje uit de brievenbus te halen. Wat bleek... DHL had het pakketje in de hal t.w.v. ruim € 250 boven op de brievenbussen in de hal gedeponeerd. Nog niet eens bovenop mijn box maar in de hoek geslingerd. Het had door andere bezoekers weggenomen kunnen worden. Een andere bewoners van het appartementencomplex sprak mij de andere dag hier ook al over aan over de bijzonder nalatig gemakzuchtige actie van DHL. Verder vind ik dat Lucardi wat meer aandacht aan de verpakking van de ringetjes mag schenken. I.p.v. in een ordinair plastic zakje te stoppen. Sieraden kopen moet een feestje zijn.... al met al een tegenvaller.... Ik hoop ieder geval dat mijn klacht over de bezorging serieus wordt genomen en DHL hier over aangesproken zal worden. Mvrgr
26 mei 2023
Hi Ella, wat vervelend om te horen dat de bezorger het pakket niet op de juiste wijze heeft geleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij zullen hiervan melding maken bij DHL. Wij wensen je wel veel plezier met je aankopen!
14 mei 2023
Het personeel in de winkel in Amersfoort is onvriendelijk
17 mei 2023
Hi Hanneke, we vinden het erg vervelend om te vernemen dat je deze ervaring hebt opgedaan in onze winkels in Amersfoort. Excuses hiervoor. Heb je hier nog vragen of opmerkingen over, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice!
RV

Kleur na 2 dagen al minder

Ik heb 5 ringen gekocht, een armband en 2 kettingen. Alles goud of verguld. De vergulde ringen zijn na 2 dagen al deels hun kleur kwijt.
17 mei 2023
Hi Rochella, bedankt voor je review! We bieden een garantietermijn van 3 maanden aan, op verkleuringen. Ik adviseer je met het aankoopbewijs en het artikel langs te gaan bij een van onze winkels om de mogelijkheden te bespreken!

Matig

Bij bestellen zou het op tijd komen en later had een onderdeel ineens 4 weken levertijd. Klantenservice zei dat en nee het zal er dus niet zijn met Moederdag. Jammer en zonde. Vervolgens komt het toch binnen. Dus de klantenservice kletst op dat moment. Product niet naar wens. Was hoofdlettergevoelig maar ze hebben alles toch met een hoofdletter gedaan. Zonde hoor
17 mei 2023
Hi Lisa, bedankt voor je review! Onze naamsieraden hebben inderdaad een levertijd van 4 weken. Speciaal voor Moederdag hebben wij een extra levering gehad van onze leverancier. Vandaar dat jouw bestelling alsnog op tijd was. Ik zie in jouw bestelling dat je alles hebt besteld met een hoofdletter, wij bestellen de personalisatie altijd zoals deze wordt besteld door de klant!
13 mei 2023
Oorringen die ik had besteld gingen niet open totdat ik er een tang bij haalde en gingen toen niet meer dicht. Geruild in de winkel maar personeel is bordeline schofterig. Geen aandacht en kort af. Jammer
17 mei 2023
Hi Jacqueline, bedankt voor je review en vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad in een van onze winkels. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Mocht je nog vragen hebben, kan je altijd contact met ons opnemen!
11 mei 2023
Ik heb een ring besteld en drie dagen geleden mocht ik komen halen. Er vallen nu al steentjes uit.. (zie foto) heel jammer dit.
17 mei 2023
Hi Dieynaba, bedankt voor je review! We bieden een garantie termijn van 3 maanden op dit artikel op het verlies van steentjes. Onze garantie en service verloopt via de winkel. Ik adviseer je langs te gaan bij een van onze winkels met het artikel en het aankoopbewijs! De medewerkers in de winkel kunnen je dan verder helpen!
9 mei 2023
Ik had met grafeerd en er stond op site family in op de ketting famil
9 mei 2023
de ring lag te rammelen in de doos niet eens netjes verpakt slordig slordig anders verpakt netjes in een zakje of een doosje ik heb er geen woorden voor over ben ik niet gewend

Lelijke cadeauverpakking

Ik ben erg blij met het armbandje, maar de cadeauverpakking viel heel erg tegen. Bij een gouden armbandje verwacht ik wel iets meer. Uiteindelijk maar een ander doosje gekocht. Erg jammer.
9 mei 2023

Slechte levering levertijd en service!

Supermooie sieraden en ook heel blij mee!! De levertijdtijd daarintegen klopt niet met wat op de site staat en als je er zelf niet achter aan gaat hoor je gewoon niets. Dus dat is erg erg slecht!!
10 mei 2023
Hi, bedankt voor je review. Excuses voor het feit dat jouw bestelling helaas te laat is geleverd! Helaas kan het gebeuren dat door problemen in ons magazijn of bij de vervoerder een pakket later wordt geleverd dan normaal. Indien je nog vragen hebt, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice!
5 mei 2023

klachtafhandeling kan niet online

Online een cadeautje bij Lucardi besteld. Helaas was de oorbel binnen enkele dagen kapot en de klachtafhandeling verloopt vervolgens via de winkels. Voor een goede online shopervaring wil je niet naar een winkel moeten met je kapotte product.
10 mei 2023
Goedemiddag Jennita, bedankt voor je review. Onze garantie en service verloopt inderdaad via onze winkels, zodat de medewerkers in de winkel het artikel kunnen beoordelen en zo samen met jou, kunnen kijken naar de mogelijkheden. Hopelijk ben je in de winkel verder geholpen met je klacht!