Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.235 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68.901 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

14 jan 2024
Prima ervaring maar wegens problemen met DHL duurt de bezorging behoorlijk lang. Na 5 dagen heb ik nog steeds geen idee wanneer het bezorgd wordt.
14 jan 2024
Bestelling gedaan maar niet volledig geleverd. Volgens Lucardi was het wel compleet dus nu maar hopen dat ik mijn geld terugkrijg
13 jan 2024
Leveringen veel te traag,slechte bediening

Bijzonder onvriendelijke winkelmedewerkster

Ik had helaas een kapot artikel ontvangen, de digitale klantenservice hielp me snel met het advies het artikel te retourneren in de winkel. Ik bezocht de vestiging in Waalwijk op een zaterdag iets voor de middag. Er waren twee dames in de winkel, een daarvan hielp mij met het retour, wat ze overduidelijk als gedoe ervaarde, en de andere dame heb ik tijdens mijn wachttijd ronduit onvriendelijk zien doen tegenover klanten die ze wegstuurde omdat ze tien minuten te vroeg waren voor een telefonisch gemaakte afspraak en later uit viel tegen andere klanten die een vraag stelden terwijl ze met iets bezig was; ze kan zich namelijk niet in twee splitsen. Jammer, na een prima ervaring met de digitale klantenservice is dit een koude douche. Voor de service hoef je in elk geval niet naar de winkel in Waalwijk te gaan.
Jammer, ondanks bevestigd niet binnen de verwachte tijd geleverd en waarom wordt zo,n duurdere 18 karaat ring in een flut klein plastic zakje geleverd ?
Maakt belofte levertijd niet waar
Ik vond het antwoord van de klantenservice echt heel onklantvriendelijk. Ben teleurgesteld!! ( ik was vergeten om het membership bij de online aankoop te zetten en dat scheelt 10% . Ik vroeg of ze daar iets mee konden doen?
Ik heb een retouraanvraag gedaan en niets gehoord. Wat nu?
SG
Sonja G.
Simonshaven
Ik koop een gouden ketting 9 karaat voor 227€ en het zit in een plastic zakje in een doos. zelfs als ik een lamp bv koop is hij nog beter ingepakt.

Armbandjes

Ik heb drie armbandjes besteld en naar de tweede dag waren ze al kapot gegaan bij mij en bij mij vriendin.
De ring was te klein en met deuk geleverd. Maar ik ben weer zo slim om meteen de verpakking weg te gooien.
Beste medewerker, ik had online afspraken gemaakt om gaatjes te schieten. Terwijl ik door het slechte weer fietste samen met mijn zoon werd ik 4 minuten voor de afspraak gebeld dat het niet door kon gaan. Dat kan maar bellen op de fiets mag niet dus graag eerder afbrachten de volgende keer. succes
7 jan 2024

afspraken niet nakomen

wij hadden op donderdagmiddag in de week voor de kerstdagen een ring besteld in de winkel met de toezegging van de verkoopster dat de ring op vrij/zat in de winkel zou zijn dus dat was mooi want het was een cadeau voor de kerstdagen. Maar tot grote ergernis konden de ring pas een week later ophalen in de winkel terwijl Lucardi adverteert met vandaag besteld morgen in huis dus mooi niet. Dan haal je een week later de ring op en er kon nog geen sorry vanaf vanwege de te late bezorging.
YV
7 jan 2024
Degene voor wie die was heeft er nog geen week plezier van gehad. Zo snel was die stuk . En ze moest bij bestellen van een andere eerst betalen en later kregen we het geld van de kapotte retour ipv dat jullie het daar mee verrekende. Meisje van 13 was blij met haar armband en dan zo snel al stuk slechte kwaliteit en service.
Wat was ik teleurgesteld! Ik had al een tijd geleden een voorraad verzoek ingediend, dus ik was zeer verheugd toen die eindelijk kwam. M'n armbandje was ook nog vlak voor Nieuwjaar binnen, dus ik wilde hem graag tijdens het feestje dragen. Bleek dat ze me de verkeerde maat hebben gestuurd. Er dat een sticker van 62 op maar bij uitpakken was direct duidelijk dat het een kleinere maat is. Dat had de inpakker ook heus wel meteen kunnen zien... Dus nu moet ik alsnog de stad in om bij de winkel het dingetje terug te gaan brengen, iets wat ik juist niet wil, daarom bestel ik online. En het armbandje waar ik me zo op verheugde heb ik dan nog steeds niet. Vind er niks aan. Als het wel de goeie maat had gehad, had ik em trouwens ook nog moeten oppoetsen want er zaten lijmresten op, ook niet erg 'luxe' maar dat was dus niet het ergste.
Als je online besteld en iets is kapot dat je dit kunt ruilen en niet eerst opsturen en in de winkel betalen en dat als het andere retour is een tijd moet wachten tot je het geld terug hebt. En dat je moet bij betalen in de winkel terwijl jij er online minder voor hebt betaald.vind dit een beetje raar.
Aflevering door DHL zeer slecht. Melden op bepaald moment te komen en maken dat later concreet en vervolgens krijg je melding dat ze je gemist hebben terwijl ik gewoon thuis was. Erg slecht. Nog steeds niet ontvangen dus geen idee wat de kwaliteit van het product is,
31 dec 2023
Kwaliteit en service

Het artikel wat ik heb besteld (een herenhorloge)

Het artikel wat ik heb besteld (een horloge) is te groot. We zijn er daarom mee naar een winkel gegaan, niet direct bij ons in de buurt!, om hem te ruilen maar de medewerker gaf aan dat ze geen internet bestellingen retour nemen in de winkel. Nu doe ik de retourmelding via lucardi.nl/retour, en dan wordt de vraag gesteld of we het via DHL op willen sturen of in de winkel willen retourneren. Dus het kon toch wel via de winkel!!! We hebben voor niks een behoorlijke rit gemaakt en uw medewerker was dus blijkbaar te beroerd om een artikel om te ruilen of retour te nemen.