Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.310 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden69.222 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Helaas was mijn bestelling voor kerst niet compleet. Ik ben ook niet op de hoogte gebracht dat dit het geval zou zijn. Nu wachtend op een passende oplossing.
29 aug 2023
Goude armbandje voor me dochter laten graveren. Niet mooi en netjes geleverd zat nog vuil op. Het is gewoon niet eens schoongemaakt. Echt slordig!

Levering

Bij aankoop stond er dat de volgende dag geleverd zou worden, dit was 3 dagen. Vervelend als er een deadline is omdat je het cadeau gaat geven!
29 okt 2023
Verpakking was slecht. Kwam aardige doos binnen maar uiteindelijk zaten de oorbellen in klein plastic zakje. Voor de prijs iets meer verwacht
Niet tevreden over de bestelling. Zag er niet uit zoals ik kreeg. Jammer. Ga dit inwisselen bij de winkel voor wat ik wel echt mooie vindt.
13 okt 2023
Hi Khadija, Vervelend dat je niet tevreden bent over je bestelling. We hopen dat je iets moois hebt kunnen vinden in onze winkel!
17 dec 2023
Ik heb een kinderarmbandje besteld met gravering. Jammer genoeg staat de naam niet recht op het armbandje! Maar helemaal aan de bovenkant.
RV
14 mei 2023

Kleur na 2 dagen al minder

Ik heb 5 ringen gekocht, een armband en 2 kettingen. Alles goud of verguld. De vergulde ringen zijn na 2 dagen al deels hun kleur kwijt.
17 mei 2023
Hi Rochella, bedankt voor je review! We bieden een garantietermijn van 3 maanden aan, op verkleuringen. Ik adviseer je met het aankoopbewijs en het artikel langs te gaan bij een van onze winkels om de mogelijkheden te bespreken!
3 sep 2023
Al drie x met armbandjes heen geweest die steeds knappen uit het niets. Wel goeie service maar helaas zegt het iets over de kwaliteit.
Mijn pakketje is niet aangekomen terwijl het wel op bezorgd staat, ik denk dat het jullie fout is, maar het is wel ontzettend balen.
3 okt 2023
Personeel op bepaalde dagen niet bekwaam. Konden geen trouwringen bestellen en we moesten dus twee dagen later daarvoor terug komen.
3 dec 2023
Meerdere keren iets gekocht maar elke x terug moeten sturen omdat er dingen te klein of kapot waren of niet zoals de beschrijving
Had oorbellen besteld voor een meisje van negen jaar.toen ik ze kreeg en opende waren ze zo klein.dat viel mij erg tegen.jammer.
11 mei 2023
Ik heb een ring besteld en drie dagen geleden mocht ik komen halen. Er vallen nu al steentjes uit.. (zie foto) heel jammer dit.
17 mei 2023
Hi Dieynaba, bedankt voor je review! We bieden een garantie termijn van 3 maanden op dit artikel op het verlies van steentjes. Onze garantie en service verloopt via de winkel. Ik adviseer je langs te gaan bij een van onze winkels met het artikel en het aankoopbewijs! De medewerkers in de winkel kunnen je dan verder helpen!
21 nov 2023
Item is een stuk kleiner dan op de website lijkt. Hangertje met 3 hartjes besteld. Na ontvangst een stuk kleiner dan verwacht.
28 jun 2023

Helaas het verkeerde artikel geleverd

Snelle levering en netjes verpakt, alleen niet het juiste bestelde artikel helaas. Dus gedoe om te ruilen etc. Jammer...
2 jun 2023
De klantenservice geeft geen goede antwoorden. Ze lezen niet wat er gevraagd wordt. De sieraden zijn echt duur geworden
6 jun 2023
Hi, wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Excuses hiervoor, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Uiteraard doen we altijd ons best om je zo goed mogelijk verder te helpen.
26 jun 2023
Kettinkje na 10 minuten al kapot. Bij het verwijderen van het kaartje kennelijk wat te ruw geweest. Meteen haakje kapot.
Het golfplated armbandje (1067288) verkleurt al na twee dagen terwijl het nauwelijks in aanraking is geweest met water.
26 okt 2023
ik had een ring besteld als cadeau voor iemand en het kwam helemaal in een andere vorm aan. Natuurlijk retourt gezet.
21 aug 2023

Geschenk verpakking beschadigd en gedeukt.

Wanneer ik een geschenk verpakking bestel niet een leveren die beschadigd is, dat kan ik toch niet zo geven... paup!!!