Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.357 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden69.667 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Niet al te beste ervaring deze keer...

De website loopt ontiegelijk vast en is heel langzaam. Medewerker bij de klantenservice via WhatsApp betaald liever 2x verzendkosten omdat het niet mogelijk is een bedrag terug te boeken. Erg omslachtig allemaal. Verder wel leuke producten voor leuke prijzen. Productbeschrijving klopte helaas niet
1 sep 2023

Snelle verkleuring en uitvallende steentjes.

Meerdere sieraden bij Lucardi gekocht. Maar helaas verkleuren ze snel en vallen de steentjes er heel snel uit (binnen 2 dagen). En dat terwijl ik de sieraden netjes af doe als ik iets met water ga doen. Vind ik erg zonde en de prijs kwaliteit verhouding is daarom helaas in mijn ogen onvoldoende.
11 jul 2023

Website hapert, inscriptie niet leesbaar in ringen

Website hapert vaak en er komt steeds iets in script te staan. Ook de terugbutton werkt niet lekker op mobiel en het programma voor de inscriptie is erg onvriendelijk in gebruik. Ringen zijn wel mooi maar de inscriptie is niet zo goed te lezen helaas (waar je wel 10euro voor mag betalen per ring)

De maat klopt niet en de tekst is een beetje scheef

1.Beschrijving, i.e. de maat van het doosje klopt niet; geen 103 mm. Zelfs telefonisch werd het bevestigd dat het 103 mm was. In werkelijkheid is het iets meer dan 80 mm. https://www.lucardi.nl/nl-nl/product/88765/verzilverd-doosje-eerste-communie 2.De gegraveerde tekst is een beetje scheef.
We hadden op zondagavond besteld en pas vrijdagochtend kreeg ik de melding dat ik de bestelling kon ophalen in de winkel. Ik denk als we het thuis laten bezorgen dat we het dan sneller in handen hadden. Waarom word de bestelling naar de winkel gestuurd, terwijl de winkel het zelf ook heeft?
SZ
Siham Z.
Achterhoek
29 sep 2023
Op de website wordt beloofd ‘voor 22.00 uur besteld de volgende dag in huis’. Ik kreeg het echter pas een week later. En de bestelling dat ik deed was om een haarlokdoosje te graveren. De gravure was een beetje bruinig ipv mooi zilver. Heel vreemd. Terwijl het echt zilver zou moeten zijn.
19 sep 2023

Zeer beperkte voorraad

Heel veel leuke artikelen staan al maanden of zelfs jaren op mijn verlanglijstje maar zijn nooit voorradig. Je kunt ervoor kiezen om een mailtje te krijgen zodra ze weer op voorraad zijn (dat doe ik dan ook altijd) maar heb nog nooit zo'n mail gekregen, dus ook nog nóóit kunnen bestellen...
22 nov 2023

Geen ingepakt cadeau, wel mooi product

Ik had een ketting gekocht als cadeau en om deze ook bij die persoon af te leveren als cadeau. Er zat een mooie cadeauverpakking bij, echter zat het cadeau er niet in en lag los in de doos er bij dus dat was een beetje een tegenvaller. Verder was het wel een hele mooie ketting met gravure
22 nov 2023

One-line bestelling waardeloos

Ik heb het afgelopen jaar voor heen veel geld bij jullie gekocht. Nergens kan ik zien wat ik heb gekocht.. Tevens vind ik de one-line bestelling schandalig. Het lijkt wel een wish bestelling. Niets feestelijks geen cadeau verpakking, geen diamantcertificaat, geen bon. echt waardeloos.!!
18 jun 2023
Verzending in armoedig plastic zakje, cadeauverpakking van € 1,95 stelt ook niets voor. De oorbellen zijn wel mooi maar de verpakking is niet feestelijk om cadeau te geven. De verzending in een veel te grote doos met DHL is ook niet voorspoedig verlopen: track en tracé was niet actueel
5 okt 2023

Onverzorgd verzonden

Mooier inpakken. Zeer rommelig ingepakt ontvangen. Papier kapot en papieren doosje er verfrommeld bij (om zelf nog op te vouwen). Geen vulmateriaal. Dus groot doosje voor klein ringetje. Verder is de juiste levertijd niet goed in het oog gesprongen voordat ik de bestelling plaatste.
2 jun 2023
I ordered 14 k goud oorbellen and i got them broken. I went to the store to change them and apparently I will get new ones but I am still waiting that was 6 days ago. They say they will call me Wednesday or Thursday and they didn’t. I also order guess armband and is pretty I love it.
Antwoord van Lucardi.nl
6 jun 2023
Hi Venesa, thank you for your review. If you have any questions about an order, please contact our costumer service by info@lucardi.nl. We would love to help you!
24 mei 2023
Mooie oorbellen alleen te laat geleverd. Er wordt op de webshop aangeboden dat het "morgen" in huis kan zijn, maar helaas is het pas een dag later verstuurd. Donderdag besteld en maandag pas in huis dus heb alsnog een winkel op moeten zoeken om op tijd een cadeau te hebben :-(
Antwoord van Lucardi.nl
26 mei 2023
Hi Lisanne, bedankt voor je review! Excuses voor het ongemak. Jouw bestelling is geplaatst op een feestdag waardoor deze helaas niet de zelfde dag verstuurd kon worden. Hopelijk ben je tevreden over je aankoop!
16 sep 2023
De site is overzichtelijk, je kunt favorieten opslaan ook las je niet bent ingelogd. Dat is super. Onhandig is dat je niet kunt ruilen maar moet retourneren en opnieuw bestellen. Zeker als je een product met korting kocht en de kortingsactie io moment van ruilen verlopen is.
Ik had een bestelling gedaan, en 1 item is daarvan niet geleverd deze zou uitverkocht zijn. Het zou beter zijn als ze dit vermeld hadden op de site, voor dat ik een aankoop zou doen. De armband is overigens mooi gegraveerd en de rest is ook in goede staat aangekomen
13 sep 2023

Cadeaudoosjes

Er zaten ineens twee keer zoveel cadeaudoosjes in mijn bestelling, waardoor ik de helft van de 'gratis doosjes' heb betaald terwijl ik dat niet door had. Toch weer 6 euro. Ik heb de doosjes niet zelf in mijn winkelmand geklikt dus dat zal een bug zijn in jullie site.
De opgestuurde oorbellen waren helaas kapot. Mijn dochter was erg teleurgesteld. Ik kon ze of terug sturen en opnieuw bestellen of ruilen in de winkel. Toch maar gekozen voor naar de winkel gaan. Was wel bijna een half uur rijden… Daar werden ze meteen omgeruild.

Ringen online bestellen…

De ringmaat blijft lastig te meten op afstand. Helaas daardoor 2 ringen die niet om de juiste vinger passen. Ze passen wel om de wijsvinger en ze is er blij mee, dus heb ze daarom maar beide gegeven 😊. Volgende keer maar naar de winkel. Helaas geen foto's gemaakt.
20 sep 2023

Ringmaat niet correct in wi kel of online

We hadden een ring besteld maat 15 via de winkel en thuis laten bezorgen, helaas kregen we een 15,5. Blijkt nu dat het op de website niet goed staat en maat 15 dus niet bestaat, helaas was dit niet de eerste keer, dus verbeter de website en weet wat je hebt.
13 sep 2023
Al een paar keer wat besteld en ben heel tevreden met lucardi zelf alleen de bezorging van dhl is ronduit dramatisch. Drie keer besteld en 3 keer bij de verkeerde bezorgd. Misschien een andere vervoerder zouden heel erg helpen om een hoger cijfer te hebben.