Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.213 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68.802 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

DV
Dennis v.
Zoetermeer

De ketting zelf is mooi!

De ketting zelf is gelukkig onbeschadigd gebleven! Aangezien deze in een klein grip zakje los in de doos gegooid is. Er zat een gratis cadeauverpakking bij maar helaas nemen ze voor een ketting van 300 euro niet de moeite om deze netjes in de cadeauverpakking te doen. Ik had daardoor ook niet gezien dat de ketting los in een grip zakje in de verzenddoos lag en ik mijn vriendin een leeg cadeauverpakking kado gaf. ( Weg verrassing!) Wat een afgang was dat zeg. Vermeld zoiets op de website of in de bevestigingsmail zodat je daar op kan anticiperen. Deze totale ervaring zal ik zeker meenemen in mijn toekomstige aankopen van sieraden of ik dit nogmaals zal doen bij Lucardi!

Bijbetalen bij ruilen

We moesten bijbetalen toen we een ring gingen ruilen voor een grotere maat. Het was gekocht met korting, maar een week later was die korting er niet meer. Dus voor het bedrag dat we teruggekregen konden we niet exact dezelfde ring in een maat groter terugkopen. Heel raar systeem, want bij ruilen hoeft het ene artikel toch niet retour om vervolgens het andere artikel te "kopen"? We waren bijna in staat om gewoon het geld terug te krijgen en ergens anders naartoe te gaan, maar de ring had een speciale betekenis. Voortaan kopen we hier in ieder geval geen cadeautjes meer voor een ander waarvan we niet zeker weten of het gaat passen.
11 feb 2024

De verkoop was prima, ophalen minder aandacht

De verkoop was prima. Aardige man. Bij het ophalen stonden we voor de gesloten deur terwijl ze tot 20.00 uur open hoorden te zijn. Er was nog iemand die voor de gesloten deur stond. De dame die ons hielp met ringen ophalen haalden ze uit het zakje en ging gelijk naar de kassa om af te rekenen. Bij de vraag om een doosje wist ze niet of ze die had. Kregen een klein kartonnen doosje voor trouwringen 🤦🏼‍♀️ hier mag wel meer aandacht aan geschonken worden. Het voelde dat we als klant snel de winkel moesten verlaten.
17 feb 2024

Aanpassrn nieuw systeem

Het nieuwe systeem kunnen jullie zeker nog wel wat aan verbeteren. Eerst kon de verkoper op de ene computer mijn gekozen ketting niet personaliseren en op de andere computer nadat de jetting gepersonaliseerd was liep het systeem vast bij het uitdraaien van de order om te betalen. Hierdoor moesten de overige klanten in de winkel ook erg lang wachten. De verkopers bleven erg vriendelijk en ondanks de drukte bleven ze met de order bezig tot het gelukt was.
YK
Yvonne K.
Heerhugowaard

Ik heb gekregen wat ik had besteld, maar het liet wel op zich wachten.

Ik heb verschillende dagen, meerdere berichten ontvangen, dat mijn bestelling later werd geleverd. Ik had liever 1x een bericht gehad dat het een week langer zou duren, als telkens weer een nieuw bericht en een nieuwe datum. Ik kon er niet van op aan en zal niet snel nogmaals iets online bestellen. Ik ga dan liever naar de fysieke winkel. Terwijl ik toch eigenlijk echt een online shopper ben!

Teleurstellende ervaring.

Leuke aanbieding, maar jammer dat het artikel niet op voorraad bleek te zijn en ik de bestelling wel gewoon kon doen. Pas nadat ik na 2 dagen vroeg naar de status van de bezorging kreeg ik het bericht dat het artikel niet op voorraad is. De aanbieding heb ik dus niet kunnen gebruiken. Als ik dit direct wist had ik wat anders kunnen bestellen mét korting.

Mooie sieraden, klantenservice minder

Mooie sieraden, maar de bestelling liep deze keer niet zo soepel. Betaald met cadeaukaart en restant met ideal, maar op de een of andere manier kwam de betaling van de kaart niet goed door. I.o.m. klantenservice opnieuw besteld, ideal betaling zou teruggestort worden. Dat is tot op heden niet gebeurd. Gelukkig geen groot bedrag, maar slechte service.
28 jan 2024

Misschien iets meer aandacht?

Had een ketting en een ring besteld. Kreeg twee losse doosjes en twee losse zakjes met daarin respectievelijk de ring en de ketting. Lijkt me een kleine moeite om de zakjes even in de doosjes te doen. Kreeg nu de indruk dat er geen moeite is gedaan om hier wat aandacht aan te geven en dat het er maar in is gekwakt.
Snelle levering. De kleine oorbelletjes zaten los in een heel dun klein gripzakje. Mijn idee is dat het een kleine moeite is om dit op een betere manier te verzorgen Oorbelletjes zitten vaak op een iets dikker fatsoenlijk soort kussentje. Voor mij tegenvaller van Lucardi.
11 feb 2024
Aardige mensen,ringen gekocht, moesten besteld worden, geen probleem, alleen het duurde best lang voor ze er waren,ringen kwamen binnen in een plastic zakje,jammer niet erg romantisch (trouwringen) maar goed de ringen zijn super mooi.
27 jan 2024
Aankoop ketting was perfect en snel de bijbehorende oorbellen waren eerst niet op voorraad toen kreeg ik bericht dat ze er weer waren. Heb ze besteld maar uiteindelijk is het weer geannuleerd omdat toch niet op voorraad was. Jammer!

Geen reactie op bericht.

Ik heb jullie contract via het formulier omdat ik bij de online aankoop ook een kortingscode had ingevuld maar deze niet is verrekend. Helaas heb ik daar niets meer van gehoord. Product is wel prima. Klantservice kan beter.
Bestellen ging prima , levering snel, Maar een verjaardag kadobon van 5 euro gekregen . Maar omdat oorbellen al jn aanbieding waren kon ik bon niet inleveren. Dat vind ik zo belachelijk. Geef dan niks
18 feb 2024
Ring was 1 dag te laat in huis terwijl er op de staat dezelfde dag besteld voor 22:00 is de volgende dag in huis. Helaas is dit niet het geval geweest. Klantenservice is slecht te bereiken.
17 feb 2024

Goede snelle service

Prijs op website was anders dan in de winkel, daarom toch online besteld. Was snel binnen, helaas was het toch niet naar wens. Goede en snelle service, zowel online als in de winkel.
Ik kocht een profuct en na 3 bezoeken aan de winkels helaas nog ontevreden. Mijn onkunde werd voortgezet door de verkoopster al was zij super vriendelijk maar weinig kennis.

Veel te lange levertijd

Product is prima maar service was slecht. Het zou aanvankelijk 1-2 werkdagen duren voordat ik het kon ophalen in de winkel, maar duurt veel langer. Dat vond ik niet zo leuk.

Kinderhorloge

ik bestel een kinderhorloge voor mijn kleinzoon en vindt het dan heel jammer dat deze niet werkt en ik eerst naar een winkel moet gaan om de batterij te laten vervangen.
18 feb 2024

De gravering is bijna niet te zien

De gravering was zo licht dat dit nauwelijks te zien is in de ring die ik heb besteld. Ben bang dat deze niet lang stand zal houden. Verder een mooie ring en pastte goed

Snelle levertijd is prima, assortiment matig

Snelle levertijd is prima, had graag ook een gouden heren zegelring willen kopen, maar hierin is het assortiment heel klein en de ringmaten zijn tevens erg beperkt