Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.689 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.574 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

30 jul 2023
Twee gepersonaliseerde armbandjes besteld . 4 weken levertijd ,dat klopte prima . Opgehaald in de winkel . Helaas na een paar dagen beide armbandjes al kapot . Dat is wel erg snel !
30 jul 2023
29 jul 2023

Verbeterpuntje

Wat verbeterd kan worden is jullie klantenservice. De naam zegt het toch al? Klanten service. Van service weinig gemerkt
29 jul 2023

Retourneren

Dat je de bestelde artikelen ook kunt ruilen of terugbrengen in de winkel, zonder dat het sieraad eerst moet worden opgestuurd en je dan pas iets hoort, dat je dat face to face kunt regelen.
28 jul 2023
Het advies was om de trouwringen ter plaatse te laten graveren als ze binnen waren. Dit hebben wij gedaan, toen bleek bij 1 trouwring allemaal krassen op de ring te zitten. Erg jammer en veroorzaakt door het graveren. De ring weer moeten inleveren en is door een Goudsmit gepolijst. Erg jammer dat dit gebeurde.
28 jul 2023
Eerst verkeerde artikel opgestuurd gekregen. Wel snel opgelost.

Oorknopjes snel kwijt, 3e paar al

Helaas was na 2 uurtjes een oorbel al kwijt. Niet meer gevonden, en dit was het derde paar van Lucardi dat zonder aanleiding en ongemerkt van mijn dochter dr oor valt.
25 jul 2023
mijn bestelling was prima maar in de winkel van barneveld,vraag ik een horlogebandje, wordt er een bandje aan mijn horloge gezet,die voor een kinderpols geschikt is,en niet geschikt voor een volwassen pols. daar was geen begrip voor mijn vraag,,heeft u ook volwassen horlogebandjes,of alleen deze kindermaat?want u ziet,dat dit niet past,is veel te klein kregen we geen antwoord. dat is niet fijn
Verpakking was kapot

Bezorging te lang

Bestellen op de site was makkelijk en ging snel. Vond het erg lang duren voordat oorbellen in de winkel waren.
24 jul 2023
Mijn gouden ketting met kruis was mooi maar super dun en kwetsbaar. 100€ is eigenlijk teveel. De ketting zat in een knoop en was heel dun en kwetsbaar. Mooi maar niet kwalitatief.
22 jul 2023

Mooie sieraden maar slechte klantenservice.

Blij met mijn nieuwe sieraden die ik kon kopen met en cadeaubon. Wel ontzettend teleurgesteld in de klantenservice. Als je 2+1 sieraad gratis besteld en 1 sieraad blijkt niet leverbaar dan zou ik daar graag iets anders voor uitzoeken. Ik plaats daarvan krijg je korting op de andere 2 maar ben je bij de aanschaf van het derde sieraad toch aanzienlijk meer geld kwijt. Zo jammer, want ik had bewust gekozen voor de 2+1 actie.
22 jul 2023

Armband en kettinkje zijn erg iel

Armband en kettinkje zijnmooi, maar dunner en ieler dan ik verwachtte. Ik hoop dat het niet snel stuk gaat.
21 jul 2023
Prima
21 jul 2023
Mooie ketting helaas niet de volgende dag in huis zoals beschreven was, waardoor we alsnog dezelfde ketting in de winkel moest halen voor cadeau.
20 jul 2023

slordig verpakt

Snelle levering is een groot pluspunt. Wat wel enorm storend was dat de oorbellen los in een plastic zakje in de doos waren gegooid en dat niet even de moeite is genomen om deze in het bijgeleverde doosje ter stoppen. We dachten in eerste instantie dat ze vergeten waren de oorbellen in het lucardi doosje te stoppen of dat deze er uit waren gestolen. Na het uitschudden van de de verpakkingsdoos, die zo groot was als een boek van Harry Potter, kwam er een piepklein zakje uit vallen met de twee oorbellen.
18 jul 2023

Soms goed, soms pech

Ik heb al regelmatig sieraden bij Lucardi gekocht en ze zijn over het algemeen van goede kwaliteit en relatief goedkoop. Wel verkleuren sluitingen en koppelstukjes bij sierraden van de Myla collectie. Ik had vorige week iets gekocht met 2 plus 1 gratis, maar toen kon 1 van de artikelen niet geleverd worden omdat deze niet op voorraad bleek te zijn. Dat is slordig. Vervolgens kreeg ik 5 euro terug, omdat het ging om het artikel dat gratis was.... Een ander sierraad kiezen was niet mogelijk. Beetje jammer. Wel nog 20 procent korting gekregen voor een volgende bestelling nadat ik had gebeld.

Slordig verzonden

De ringen niet zo los in een plastic zakje in de doos gooien en de doosjes los erbij. Als je zoveel betaald voor een ring zou het netjes zijn als deze al mooi in een doosje zitten ipv zo erin gegooid.
16 jul 2023
Wat wij gekocht hebben