Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68.479 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Leuke webshop met leuke aanbiedingen Wel jammer dat er geen garantie op de sieraden zit Ik heb de hartbedel met strassteentjes en kettinkje nu voor de 2e keer moeten kopen omdat het eerste exemplaar kapot ging. De strassteentjes vielen eraf en op het laatst had ik alleen nog een wit onderlaagje in t hartje ! . Denk dat dit sieraad niet geschikt is om om te houden tijdens het douchen en óf badderen . Heel jammer dat de mijne kapot ging omdat ik het van de kleine erfenis die ik van mijn moeder na haar overlijden kreeg gekocht had , vandaar dat ik het opnieuw heb aangeschaft anders had ik dit nooit meer gekocht nl . Maar het is wel een heel mooi sieraad . Ik kreeg altijd leuke reacties als ik hem droeg , prachtige schittering vooral in de zon of met kaarslicht . Maar had graag geweten dat dit sieraad niet nat mag worden .
Eerste bezoek in kampen geholpen door een zeer jonge medewerker. Dit was erg rommelig en liep stroef. Wist alles net wat minder snel te vinden of moest het navragen. Collega erbij gekomen die hielp ons goed maar moest ook haar steeds alles uitleggen. Daarbij stond zei ook met klanten dus was het een lastige situatie. Vooral omdat wij kwamen voor onze trouwringen was dit niet prettig. Uiteindelijk alles goed gekomen, afgelopen werk geweest en 2 volwassen medewerkers met een goed verhaal en goeie hulp. Al met al een goeie 8.
Goed bedrijf Ik vond het een hele fijne ervaring om bij jullie te shoppen. Het zijn goede prijzen voor mooie producten. Verder denk ik wel dat er op de website uitleg gegeven mag worden of foto’s hoe je de armbanden of ringen in het cadeau bakje moet doen. Ik kon namelijk niet vinden hoe het moest en zelf lukt het niet om er achter gekomen wat uiteindelijk heeft geresulteerd In dat ik een cirkel rand in het foam heb geknipt om de armband er in te doen. Verder heel leuk bakje.

De zilveren ring was niet op voorraad, maar werd snel geleverd

Op de website was ik op zoek naar een geschikte zilveren ring, die ik dagelijks zou kunnen dragen. En ik had geluk, want op dat moment gold er een online korting van 30% op alle zilveren ringen. Zoals de titel al aangeeft, was de ring helaas niet op voorraad in de winkel, waar ik een nette e-mail over ontving, waarna ik de ring alsnog binnen een paar dagen kon afhalen. Ik heb de ring omgedaan en nooit meer afgedaan!

Prettige ervaring

Mijn product kwam snel en zonder problemen aan. Het product is naar verwachting. Al met al dus een goede ervaring. Wel jammer dat er onder een bepaald bedrag verzendkosten worden gerekend. Ik kwam 1 cent te kort... (heb toen maar iets extra's wat ik niet nodig heb besteld want betaal dan liever daar voor dan voor verzending).

Makkelijk en mooie prijzen

Bestellen gaat makkelijk, het verzenden snel en Lucardi heeft leuke aanbiedingen. Wel heb ik laatst oorbellen besteld die meteen kapot waren. Die heb ik zojuist retour gestuurd. Daarnaast is de site bij tijd en wijle ook mega traag. En blijven producten die niet meer beschikbaar zijn lang op de site staan.

Ringen probleem opgelost

We hadden ringen besteld. Bij het passen de goede maat uitgezocht. Ze waren binnen gekomen, paste mijn ring niet. Het was geen probleem. Opnieuw passen en een andere maat besteld. Een paar dagen later kwamen de nieuwe binnen. En dit keer pastte de ring. Erg blij met deze snelleservice en oplossingen

review

het werd optijd bezorgd en de doos was erg netjes. Ik heb een bevestiging gekregen dat het pakket is bezorgd. mogelijk volgende keer als er om een kado verpakking gevraagd wordt het ook inpakken want ik kreeg nu een losse doos en het armbandje wat ik had besteld apart :)
Onze vriendschapsringen zijn super mooi. Mijn ring bleek alleen toch niet goed te passen. Had een halve maat kleiner; in de winkel paste deze redelijk, maar toen de werkelijke ring binnenkwam paste hij niet (zal wel met temperatuur verschil te maken hebben)
Mooie degelijke oorbellen. Online besteld, in de winkel laten afleveren. Helaas ging er iets mis, afhaalbericht werd niet verstuurd. Hierdoor het product toch later in huis dan de bedoeling was. Na telefonisch contact heel vriendelijk geholpen.

Venetiaanse ketting

De ketting is precies zoals verwacht. Bestellen en betalen is zo gebeurd. Ook geleverd de volgende dag. Alleen een klein minpuntje. De ketting zat in een klein plastic zakje, wat goedkoop oogt. Terwijl de kadoverpakking in de doos erbij zat.

Lief naar kinderen

Erg lief naar het kind toe. Benoemden alles wat ze gingen doen en waren erg rustig. Wisten goed wat ze deden en leuke keuze qua schietoorbellen voor kinderen. Enige tip is wat zekerder overkomen naar het kind toe, kinderen voelen het aan;)
De producten zelf zijn super mooi, maar de levering naar de winkel duurde lang en het personeel bij de kassa was niet aangenaam. Een horlogebandje verzetten kostte (zichtbaar aan de houding en gezichtsuitdrukking) nog al veel moeite.

t kon iets beter

horloge was buiten het 'sierdoosje' in een plastic zakje verpakt. kon de hele doos doorschuiven.. dat verbaasde ons. en het bandje moet ingekort. Maar hoe? Enige ervaring hierin maar deze wil niet. Dus alsnog naar een winkel......
Goede service, vriendelijke medewerkster. Alleen… ik had gevraagd geen mail te sturen om de verrassing voor mijn man niet te bederven en dan komt toch deze mail die hij natuurlijk zag voor ik hem kon verwijderen. Beetje jammer….

Producten van Lucardi zijn altijd van goede kwaliteit

Producten van Lucardi zijn altijd van goede kwaliteit. Op de website staat voor 22.00 besteld, de volgende dag in huis… dat is deze keer helaas niet waargemaakt. Verder geen opmerkingen, producten goed verpakt verzonden.
Er zijn erg (veel) leuke aanbiedingen. Het wordt alleen niet standaard leuk verpakt. Je moet dan een doosje erbij kopen dat vind ik een beetje zonde. (€2.50)Je geeft tenslotte een kadootje niet in een zakje.
Groot assortiment, hierdoor altijd keuze. Wel erg jammer dat online aanbiedingen verschillen van de fysieke winkels, nu blij gemaakt met een prijs die in de winkel hoger leek omdat de actie alleen online was.
Bestellen ging goed en simpel. Werd goed op de hoogte gehouden van de levering. Product werd goed en netjes bezorgd. Oorbellen zagen er uit zoals op de afbeelding. Helaas geen foto omdat het een kado was.
24 mrt 2024
Ringen besteld in de winkel omdat deze niet op voorraad waren. Deze waren super snel binnen met de post. Enige minpunt bij terug brengen in de winkel krijg je geld in je handen i.p.v. terug op je rekening