Lucardi Juwelier Spijkenisse

121 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden232 beoordelingen in totaal

Het Personeel was erg vriendelijk en het assortiment is zo uitgebreid leuk en niet duur👍ik heb wel een ring gekocht binnen 2 weken verloor ik al 3 steentjes vandaag geweest naar Lucardi in Spijkenisse heel vriendelijk is opgestuurd wacht op reactie. Zie foto ring.

13 sep 2023
Ruilen binnen 60 dagen , maar als je dat wil kan het niet , omdat het al gedragen is. Wat denk je dan dat we doen? Iets kopen en in de kast leggen voor de sier of ernaar te kijken?? We hadden een ring gekocht die na een week al verkleurde.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Spijkenisse

13 sep 2023