zhenzhu.nl- Logo - Beoordelingen

zhenzhu.nl

79 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden158 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 sep 2021
zhenzhu.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 okt 2023
Heel bijzonder, zo fijn contact per mail en telefonisch om volledig aan mijn wensen te kunnen voldoen! Een regelrechte aanrader, prachtige zoetwater parelkettingen, goed in prijs, keurig verpakt , verzonden én ontzettend snel! Grote complimenten aan Angelique!

10 sep 2023
De ketting en armband die ik bestelde zijn prachtig! Ze werden echter niet op dag van bestelling verzonden, terwijl dat op de site uitdrukkelijk beloofd wordt. En ik had al om 14 uur, dus ruim voor 17 uur besteld. Ik wilde de sieraden op een bepaalde gelegenheid dragen, een reden om te kiezen voor ‘voor 17 uur besteld, dezelfde dag verzonden’. Daar kun je dus niet op vertrouwen en dat voelt niet oké

Beoordelingen voor zhenzhu.nl

5 sep 2023
Duidelijker aangeven dat met de gewone post, als brief, verstuurd wordt. Godswonder dat die dingen überhaupt zo nog aankomen ! Heb al regelmatig geopende poststukken ontvangen.
9 aug 2023
Snelle en duidelijke levering. Product zoals belooft , goede kwaliteit.
30 jun 2023
Ruime keuze, goede prijs/kwaliteit. Goed verpakt en snel verstuurd
Antwoord van zhenzhu.nl
7 jul 2023
Hoi Cora, Dank je wel dat je jouw ervaring wilt delen. Je helpt hiermee andere klanten om met een gerust hart een keuze te maken. Ik wens je veel plezier met het parel armband. Groetjes Angelique
17 okt 2023
Hele leuke sieraden, maar bij het dragen gaat er gauw iets kapot.
25 nov 2023
Snelle levering, product zoals omschreven. Ga zo door!