wesco-shop.com/nl

603 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.008 beoordelingen in totaal

ongeldig

wesco-shop.com/nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij wesco-shop.com/nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

24 jul 2023
Het pedaal van mijn Wesco Kickmaster was afgebroken. Ik dacht altijd dat het pedaal van degelijk metaal was maar het blijkt een plastic stukje te zijn. Dat viel mij al enorm tegen en is kwalitatief een slecht onderdeel. Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag en ook een link om het pedaal te bestellen. Toen kwam de volgende schrik+ 8 euro voor een stukje plastic met twee ijzeren schroefjes, en bijna hetzelfde bedrag aan verzendkosten!! Als het plastic pedaaltje elke paar jaar afbreekt is het goedkoper om ergens een metalen te laten maken. De service van de winkel is top, de prijzen en de kwaliteit niet

4 sep 2023
Bestellingen uit China zijn bijna sneller geleverd, Als ik keurig een mailtje stuur met een klacht mbt afbreken veren (voor de 2x) dan krijg je een link toegezonden waar je het kunt bestellen. Als je dat vervolgens doet heb je nog eerder een feedackformulier dan je bestelling in huis (het is er vandaag wederom nog niet). Service is ver te zoeken met lange verzendtijden, terwijl je tegenwoordig alles al bijna met 1 a 2 dagen in huis hebt. Succes met de feedback, maar ik ga mijn spullen wel ergens anders halen.

Beoordelingen voor wesco-shop.com/nl

De dode mus….

De dode mus…. Bij een aanbieding niet genoeg voorraad hebben, en daardoor niet kunnen leveren.

uitblijven levering??????

Beste, MIJN BESTELLING VAN 1 febr 2024 is nog niet binnen. Op 1februsri 2024 heb ik 89 euro overgemaakt. Het is nu 13 februari??? Nummer van de bestelling 1166166 t.n.v. J. Ligtvoet, J. Brasserstraat 1, 4333MA Middelburg. tel 0615116113 jgaligtv@gmail.com
Na 5 dagen maar eens contact opgenomen waar mijn bestelling bleef aangezien het direct leverbaar zou zijn. Bestelling was kwijt in Duitsland waarschijnlijk omdat ik in mijn achternaam ö heb zitten. Vreemd voor een duitsbedrijf. Nu een week geleden product besteld en nog niet binnen.
AV
Annette v.
Hellevoetsluis
Voorraadbus besteld. Zou binnen 2 tot 5 dagen geleverd worden, niets gezien. Mail gestuurd daarop wel heel snel antwoord, door veel zieken duurt bezorging langer. Kan gebeuren maar laat je klanten dan iets weten en niet in het ongeisse.
Heb nog steeds geen onderdelen ontvangen.
4 sep 2023

Schandalig, de feedbackformulier eerder dan je bestelling krijgen.

5 sep 2023
Beste meneer Cap, Inmiddels is duidelijk dat u het huisnummer niet ingevuld heeft bij de bestelling. Dan maakt het niet uit of de bestelling uit China komt of elders: hij komt niet aan. Als het nummer er bij had gestaan had u de bestelling in 1 a 2 dagen in huis gehad. U heeft uw huisnummer inmiddels aan ons doorgegeven en we zullen de verzending opnieuw verzenden. Met vriendelijke groet, Jan / Team Wesco
1 nov 2023
Week geleden besteld en nog niet geleverd, je moet zelf bellen waar de bestelling blijft. Pro active communicatie houding van Wesco zou beter zijn. Geen volgende keer meer, beter via Bol.com dan heb je tenminste volgende dag binnen.
1 nov 2023
Beste Samantha, je order is direct na ontvangst op Woensdagavond verwerkt en op Donderdag overgedragen aan DHL voor verzending en levering. Helaas is daar kennelijk iets mis gegaan. Je bent wel op de hoogte gesteld dat het pakket onderweg is gegaan via een email. Van de vertraging worden wij echter helaas als opdrachtgever niet realtime op de hoogte gesteld en kunnen wij je ook niet informeren. Inmiddels is er contact geweest met de collega's en hebben we afgesproken dat je ons op de hoogte houdt als het pakket aan het eind van de week nog niet geleverd is. Met vriendelijke groet, Jan / Team Wesco
16 dec 2023
Bestelling van 9 dec op 16 dec nog niet ontvangen en het kan nog dagen duren. Beetje jammer als op de website staat op voorraad. Bij andere bedrijven bestellingen gedaan en die kumnen wel leveren binnen 2 dagen met postnl.
14 nov 2023
Ik vind het heel jammer dat ik voor een klein veertje voor de prullenbak zoveel verzendkosten moet betalen terwijl het gewoon in een enveloppe zit en door de brievenbus kan met 1 postzegel..
15 nov 2023
Beste Jorieke, we proberen de kosten voor onderdelen en het verwerken en verzenden er van zo laag mogelijk te houden. Het zijn niet alleen de portokosten en verpakking waarmee we te maken hebben. De volledige term moet zijn "verzend- en handlingkosten". We hebben ook te maken met kosten voor het verzenden door derden die ons worden berekend. Helaas hebben wij hier ook mee te maken. Met vriendelijke groet, Jan / Team Wesco
2 mei 2023
betaald en mijn bestelling nog niet ontvangen , terwijl er via DHL wordt gemeld dat hij bezorgd en afgeleverd is !!
22 jul 2023
Bestelling gedaan op 15 juli. Sindsdien geen enkel bericht meer ontvangen en niets geleverd.

Deellevering

Ik bestel twee items die beide op voorraad zouden zijn, en krijg er maar 1 toegestuurd.
28 okt 2023
Levering zou 1 werkdag zijn. Heeft uiteindelijk meer dan een week geduurd
1 nov 2023
Beste meneer Driessen, de verzending heeft helaas langer geduurd dan normaal. Het product dat voorheen vanuit ons magazijn in NL verstuurd werd, wordt sinds kort vanuit Duitsland gestuurd. Normaal is dit 1 tot 3 werkdagen. Dit keer heeft DHL er helaas iets langer over gedaan. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Jan / Team Wesco
8 mei 2023
1 week geleden bestelling geplaatst, nog steeds niets ontvangen.
24 dec 2023
mijn bestelling niet ontvangen en nergens te tracken...
8 jun 2023
Ik heb tot nu toe geen pakje ontvangen!!!!!!
5 okt 2023
de bestelling is nog steeds niet gelevered
25 dec 2023
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling
5 jul 2023
Besteld, nog steeds niets ontvangen!!
3 dec 2023

Scharnier broodtrommel kapot bij aankomst

Scharnier Kapot bij aankomt