Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.727 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.394 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Klantenservice en verzendmethode kan beter

Besteld pakket lego, bedoeld als cadeautje, was helemaal geplet. Zat in een veel te grote doos, dus vragen om moeilijkheden. Ruilen in een winkel had een mooie en tijdige oplossing geweest. Maar het moest via retourneren. Dan maar een geplette doos. Beter dan te laat.
Antwoord van Intertoys.nl
Wat ontzettend vervelend om te horen dat het pakket met de LEGO die je hebt besteld, beschadigd was toen het bij je aankwam. Het spijt ons voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. Hoewel we begrijpen dat ruilen in de winkel een handigere oplossing zou zijn geweest, was dit inderdaad geen optie.
18 feb 2024
Ik heb 3 van de 4 artikelen ontvangen. Al 3 keer kontakt gehad met jullie, maar nog steeds niets gehoord over mijn niet geleverde artikel. Dat vind ik heel slecht. Waarom wordt er zo langzaam terug gekoppeld. Ik wacht nog steeds op antwoord😡
Antwoord van Intertoys.nl
Onze excuses voor het ongemak en de vertraging bij het afhandelen van je melding over het ontbrekende artikel in je bestelling. We begrijpen dat dit frustrerend voor je moet zijn. Bij een melding moet dit wel gecontroleerd worden zodat beoordeeld kan worden hoe dit het beste opgelost dient te worden. Er zijn verschillde stappen welke in deze situatie genomen moeten worden. De Klantenservice is afhankelijk van de reactie van derden. Zij hebben een extra seintje gegeven zodat ze sneller een reactie krijgen.
24 feb 2024
2 keer hetzelfde cadeau besteld waarvan 2 keer de verpakking helemaal stuk is. Heb gemaild of ze een nieuwe kunnen sturen, moest ik het gewoon retourneren en nog een keer bestellen. Dat heb ik dus gedaan, weer de hele verpakking stuk.
Antwoord van Intertoys.nl
Wat vervelend te vernemen dat jouw bestelling niet heelhuids is aangekomen, onze excuses voor beide keren. Jow besteling is op twee verschillende plaatsen ingepakt. Wij zullen onderzoeken waar het mis is gegaan en verbeterpunten doorvoeren.
Bestelling is niet geleverd. Contact opgenomen, maar word doorverwezen naar Klarna. Zij geven aan dat Intertoys de factuur moet aanpassen. Ik word dus van het kastje naar de muur gestuurd en dit al sinds 27 januari.
Antwoord van Intertoys.nl
Het spijt ons ten zeerste te horen dat je bestelling nog niet is geleverd en dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Dit is niet de service die we nastreven en we begrijpen dat dit zeer frustrerend voor je moet zijn. Het klopt wat de Klantenservice aan heeft gegeven en daarom staan ze aan de achterzijde in contact met Klarna over jouw bestelling. Er zijn verschillende kanalen waarin je jouw ervaring kenbaar hebt gemaakt, maar de Klantenservice heeft dit in behandeling. Vanuit de overige kanalen volgt geen reactie meer. Klarna heeft aangegeven uiterlijk 24/02 met een reactie te komen.
Beter inpakken, nu bijna alle lego dozen beschadigd. Verder helemaal geen oplossingen behalve zelf de dozen haar DHL-pakketlocatie te brengen *lees groot en op de fiets bijna niet te greng3n
Antwoord van Intertoys.nl
Het spijt ons te horen dat je bestelling is beschadigd aangekomen en dat je geen geschikte oplossing hebt ontvangen om dit probleem aan te pakken. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van dit probleem, omdat het ons helpt om onze service te verbeteren.
De kartonnen verpakking is klungelig ingepakt en arriveerde beschadigd. Met als gevolg dat de Lego doos ook beschadigd is geraakt. Graag een nieuwe toesturen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten vasn een review. Dit is niet is het kanaal om jouw besteling af te handelen, maar de Klantenservice helpt jou graag verder.
Verkeerde product binnen gekregen, Moet het eerst retour sturen, dat moet dan eerst verwerk worden voordat ik de juiste producten binnen krijg.
Antwoord van Intertoys.nl
Onze excuses voor het ongemak dat is veroorzaakt door het ontvangen van het verkeerde product. Zodra het artikiel ontvangen is krijg je meteen een nazending indien op voorraad.
16 mrt 2024

Click & Collect werkte niet

Inloggen werkte niet. Click & collect werkte niet. Heb 't nu laten bezorgen maar wilde eigenlijk gewoon afhalen en laten inpakken.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Click & Collect werkt alleen wanneer het artikel ook op voorraad is in de winkel van jouw keuze. Mocht je problemen ervaren met jouw account , dan helpt de Klantenservice je graag verder
17 mrt 2024
I got a wrong product delivered, and there was no way to contact the. The emails bounced & no answer on the phone.
Antwoord van Intertoys.nl
We just happened to have an outage that lasted about 15 minutes when you tried to reach our Customer Service, apologies for this and also for receiving the wrong package. We heard that the contact had now been successful and discussed what to do.
0 sterren, omdat ik mijn pakketje niet heb gekregen en niks te horen krijg van DHL/ de Intertoys.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van een review. Vervelend dat het pakket nog niet bezorgd is. De Klantenservice heeft inmiddels advies gegeven wat betrekking heeft op de actuele status van DHL.
Ik werd heel slecht behandeld. Er kwam geen compensatie voor jullie fout
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. We hebben het voor je nagekeken omdat we hiervan willen leren. Jij hebt een artikel besteld waar dit ook bij staat; "Let op, dit artikel is verkrijgbaar in twee kleuren. Vooraf is helaas niet te bepalen welke je ontvangt." Vandaar dat de kans er was dat je niet de gewenste kleur ontvangt. In de winkel kun je dit uiteraard zelf uitkiezen. We proberen deze artikelen online zoveel als mogelijk te voorkomen, maar en enkele keer is het niet anders. Omdat we dit bij het artikel vermeld hebben wordt er geen compensatie aangeboden, maar mag het teruggebracht of omgeruild worden. Wat betreft de slechte behandeling konden we alleen de uitleg van de Klantenservice over het artikel achterhalen. Mocht er meer spelen, dan vernemen wij of de Klantenservice dit graag.
Pakket is niet aangekomen. Wordt door dhl terug gestuurd naar Intertoys!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review achterlaat. Vervelend te vernemen dat de bezorging niet vlekkeloos verloopt. De Klantenservice helpt je graag verder.
Ik kreeg geen goede oplossing aangeboden van een beschadigd artikel.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van een review. Wij hebben vernomen dat niet de Klantenservice, maar jij zelf een oplossing had aangedragen en de Klantenservice hiermee akkoord is gegaan.
De belofte is binnen 2dagen maar na 5dagen nog steeds geen pakje
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review, excuses dat de belofte niet is gehaald. De Klantenservice staat in contact met DHL omdat de track&trace geen voortgang vertoond.
Bijna een maand later en moet nig steeds achter mijn geld aan.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van een review. De Klantenservice heeft aangegeven dat de terugbetaling reeds in werking is gesteld. Zij moesten eerst het onderzoek van DHL afwachten omdat de kans er nog was dat het bezorgingstraject vervolgd zou worden.
bestelling werd gecanceld zonder verdere toelichting
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Wanneer je de toelichting wenst kun je contact opnemen met de Klantenservice.
Antwoord van Intertoys.nl
Wat jammer te vernemen dat je problemen hebt gehad met de Klantenservice.Wij zullen het gehele proces doornemen m.b.t. jouw bestellingen en de punten eruit halen waar wij van kunnen leren, bedankt hiervoor.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Wij zien echter geen bijzonderheden bij het bestelnummer waar de review over gaat en is er geen contact met hen geweest over deze bestelling. wij willen graag leren van alle feedback. Dit wordt echteer wel meegenomen.
Doos was helemaal gescheurd
Antwoord van Intertoys.nl
Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Wij nemen dit mee zodat het inpakproces verbeterd wordt en dit soort problemen in de toekomst worden voorkomen. De Klantenservice helpt je graag verder indien je dit nog wenst.