Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.239 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Bedankt voor deze beoordeling
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw sterrenbeoordeling!
AA
Akin A.
Amersfoort
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw sterrenbeoordeling!

Slechte services

2 cadeautjes besteld. Netjes betaald. Door dhl 2 keer de afleverdatum aangepast, vervolgens een melding pakket geleverd. Niks aan geboden gekregen en niks geleverd. Melding van gemaakt bij intertoys zelf vervolgens een mailtje krijgen ja volgens dhl is het bezorgt dus wij kunnen niks voor je betekenen. Kooerbescherming erop zitten. Via hun weer bericht gestuurd enigste wat je voor antwoord krijgt
Antwoord van Intertoys.nl
Excuses voor de frustratie en teleurstelling die je hebt ervaren met betrekking tot de levering van je bestelling. Wij hebben doorgekregen dat DHL met zekerheid kon aangeven dat jouw pakket bezorgd is. Wanneer dit het geval is en Intertoys staat achter dit onderzoek, dan is dit inderdaad voor de Klantenservice afgesloten.

Slecht

Woensdag begin van de middag besteld, op maandag nog steeds niks verzonden. Maar nu wel al vragen om een beoordeling. Vrijdag had ik al gebeld, maar toen werd er al gezegd, ja we wachten morgen(zaterdag) nog even af. Inmiddels is de verjaardag al geweest. Ik had het beter zelf in de winkel kunnen halen en zelf verzenden, want dit is zeer slecht!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van een review. Onze excuses voor de vertraging bij de verwerking en verzending van je bestelling. De Klantenservice heeft een onderzoek gestart om na te gaan waar het misgaat om dit zoveel als mogelijk te voorkomen. Ondertussen zorgen zij dat jij niet langer hoeft wachten en lossen zij dit passend met jou op.

Service viel erg tegen

In december heb ik een beetzy gekocht bij Intertoys Waddinxveen (online) en helaas is deze defect. De beetzy is niet vergoed omdat deze bij dhl zoek geraakt is (verzend label is aangemaakt door Intertoys waardoor dhl niet aan mij kan vergoeden). Zeer trage communicatie en uiteindelijk 15,- vergoed gekregen. De service viel helaas tegen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Het spijt ons te horen over je teleurstellende ervaring. Onder het bestelnummer waar deze review over gaat kunnen wij geen contact momenten vinden ook niet het artikel waar jij het over hebt. Wij nemen jouw feedback wel mee. Voor de toekomst zou het ons helpen wanneer je een review plaatst over jouw ervaring met de meest actuele bestelling. Bedankt alvast!
Product was geopend en beschadigd. Amateuristisch met plakband vastgemaakt. Na contact met de klantenservice is de reactie: wij garanderen geen garantie op verpakkingsmateriaal! Enige wat je nog wel mag doen is retouren (maar niet in de winkel, daar is het artikel te beschadigd voor). Qua service zou ik zeker naar de concurrent gaan!
Antwoord van Intertoys.nl
Het spijt ons te vernemen over de teleurstellende ervaring die je hebt gehad met je bestelling. Het is absoluut niet onze bedoeling geweest om je artikel in beschadigde staat te leveren, en we begrijpen volledig je frustratie. Aan de hand van de foto's zullen we dit terugkoppelen naar de inpakkers ter verbetering.
24 mrt 2024

Pakket niet gehad

Pakket schijnt bezorgd te zijn bij Vietsch maar is daar nooit aangekomen. Pakket is dus kwijt. Aangezien ik nu in Egypte zit, is er geen mogelijkheid om achter te komen waar het pakket gebleven is
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Vervelend dat het pakket niet juist is bezorgd nu je in Egypte zit. De Klantenservice kan je ondertussen wel ondersteunen hierin. Zij zijn ook bereikbaar via email.
De kartonnen verpakking is klungelig ingepakt en arriveerde beschadigd. Met als gevolg dat de Lego doos ook beschadigd is geraakt. Graag een nieuwe toesturen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten vasn een review. Dit is niet is het kanaal om jouw besteling af te handelen, maar de Klantenservice helpt jou graag verder.
Verkeerde product binnen gekregen, Moet het eerst retour sturen, dat moet dan eerst verwerk worden voordat ik de juiste producten binnen krijg.
Antwoord van Intertoys.nl
Onze excuses voor het ongemak dat is veroorzaakt door het ontvangen van het verkeerde product. Zodra het artikiel ontvangen is krijg je meteen een nazending indien op voorraad.
16 mrt 2024

Click & Collect werkte niet

Inloggen werkte niet. Click & collect werkte niet. Heb 't nu laten bezorgen maar wilde eigenlijk gewoon afhalen en laten inpakken.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Click & Collect werkt alleen wanneer het artikel ook op voorraad is in de winkel van jouw keuze. Mocht je problemen ervaren met jouw account , dan helpt de Klantenservice je graag verder
17 mrt 2024
I got a wrong product delivered, and there was no way to contact the. The emails bounced & no answer on the phone.
Antwoord van Intertoys.nl
We just happened to have an outage that lasted about 15 minutes when you tried to reach our Customer Service, apologies for this and also for receiving the wrong package. We heard that the contact had now been successful and discussed what to do.

Bestelling geannuleerd

Bestelling zonder enig bericht of opgave van redenen geannuleerd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw feedback. Het kan zijn dat jouw bestelling niet aan de voorwaarden voldoet. Zover wij hebben begrepen moet dit bekend zijn. De Klantenserivce kan dit (nogmaals) toelichten indien gewenst.
Bestelling opsturen!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Vervelend dat de bestelling nog niet onderweg is. De Klantenservice helpt jou graag verder.
0 sterren, omdat ik mijn pakketje niet heb gekregen en niks te horen krijg van DHL/ de Intertoys.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van een review. Vervelend dat het pakket nog niet bezorgd is. De Klantenservice heeft inmiddels advies gegeven wat betrekking heeft op de actuele status van DHL.
Pakket is niet aangekomen. Wordt door dhl terug gestuurd naar Intertoys!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review achterlaat. Vervelend te vernemen dat de bezorging niet vlekkeloos verloopt. De Klantenservice helpt je graag verder.
Ik kreeg geen goede oplossing aangeboden van een beschadigd artikel.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van een review. Wij hebben vernomen dat niet de Klantenservice, maar jij zelf een oplossing had aangedragen en de Klantenservice hiermee akkoord is gegaan.
19 mrt 2024
Ontbrekende producten bij levering. Klantenservice geeft niet thuis.
Antwoord van Intertoys.nl
Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren door de ontbrekende producten bij je levering. Omdat je via Klarna wilt betalen, dien je dit bij hen te bewisten. Dat probeerde de Klantenservice jou toe te lichten. Zodra jij dit hebt gedaan, zal het onderlinge contact tussen Klarna en Intertoys volgen en wordt jij op de hoogte gehouden.
Bijna een maand later en moet nig steeds achter mijn geld aan.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van een review. De Klantenservice heeft aangegeven dat de terugbetaling reeds in werking is gesteld. Zij moesten eerst het onderzoek van DHL afwachten omdat de kans er nog was dat het bezorgingstraject vervolgd zou worden.
Ik heb een rode bus besteld en heb een ander gekregen
Antwoord van Intertoys.nl
Het spijt ons te horen dat je een andere kleur hebt ontvangen dan wat je hebt besteld. De Klantenservice helpt je graag verder. Het kan zijn dat het op voorhand niet mogelijk is een kleur te kiezen, of het betreft misschien een verkeerde foto bij dit artikel. Zij zoeken dit graag voor jou uit en kunnen zij, indien de kleur niet bevalt, dit afhandelen.