Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.239 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Klantenservice moet echt beter!
Antwoord van Intertoys.nl
Wat jammer te vernemen dat je problemen hebt gehad met de Klantenservice.Wij zullen het gehele proces doornemen m.b.t. jouw bestellingen en de punten eruit halen waar wij van kunnen leren, bedankt hiervoor.
Klantenservice moet echt beter!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Wij zien echter geen bijzonderheden bij het bestelnummer waar de review over gaat en is er geen contact met hen geweest over deze bestelling. wij willen graag leren van alle feedback. Dit wordt echteer wel meegenomen.
Annulering gaat te langzaam
Antwoord van Intertoys.nl
Wanneer je een bestelling plaatst kan het natuurlijk zijn dat jij je bedenkt. Dan moet je dit meteen aangeven. De meldingstijd is kort omdat wij meteen overgaan in het "Jippie, weer een klant die wij blij kunnen maken, laten we z.s.m. het pakket de deur uit doen" fase.
pak het beter in
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dit wordt teruggekoppeld ter verbetering
doos kapot
Antwoord van Intertoys.nl
Wat jammer! Sorry hiervoor. De Klantenservice helpt graag mocht je dit nog met hen willen bespreken.
Mijn bestelling is zonder overleg geannuleerd. Waarom? Het zou voor de wederverkoop zijn?! Tijdens navragen geen excuses aangeboden of moeite doen om de bestelling als nog te regelen. Ik heb een zakelijk account omdat we vaker zaken inkopen bij Intertoys voor kinderfeestjes en soms via hetzelfde account Lego (1 set) voor mijzelf. Nooit issues gehad en nu wordt ik aangeduid als wederverkoper. Hierop gevraagd of we nog wat kunnen doen als ik de bestelling opnieuw plaats, antwoord: Nee, ik moet het zelf maar oplossen door naar een winkel te gaan en daar de betreffende Lego set te halen (online alleen voorraad in een stad uur rijden van ons vandaan). Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Jammer, had namelijk gehoopt dat de les geleerd is met eerdere keren, maar blijkbaar jaagt Intertoys liever haar klanten weg dan ze te behouden.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Intertoys is geen groothandel en daarom zij we gericht op particulieren. Wanneer je zakelijk besteld kan het inderdaad zo zijn dat de bestelling niet door kan gaan. Wij proberen jou niet weg te jagen, maar hebben spelregels. Dit is op de website aangegeven. Het advies is dit door te nemen zodat je zelf weet wat je kunt verwachten en er geen verrassingen achteraf volgen.
Eigenlijk is 1 ster nog teveel. Mijn zoon van 6 besteld na lang sparen een cadeau op de Intertoys webshop. Als de bestelling na enkele dagen nog niet eens onderweg is dan geeft Intertoys niet thuis. 1,5 week en diverse e-mails en telefoontjes later wacht mijn zoon nog steeds op zijn bestelling. Overal kan wat fout gaan maar, zeker als je met kinderen te maken hebt, is enige vorm van service wel het minste dat je mag verwachten. De service van Intertoys is echter beneden alle peil, de houding van de servicemedewerkers is daarbij hautain en onprofessioneel. Met zo’n houding ga je het als webshop anno 2024 niet redden.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review achterlaat. Excuses voor de ervaring die jij en jouw zoon hebben gehad bij het bestellen van een cadeau op onze webshop. De Klantenservice heeft niet de mogelijkheid elke track and trace te monitoren, vandaar dat jij deze gemaild krijgt om zelf bezorgmoment te volgen. Wanneer er bijzonderheden zijn, staat de Klantenservice voor jou klaar om dit passend op te lossen. Inmiddels is er een nieuw exemplaar verzonden en ontvangen. Wij leren hiervan en zullen deze gang van zaken meenemen ter verbetering. Veel plezier met het verjaardagscadeau!
Passieve klantenservice. Pakket na 7 dagen nog niet binnen (bij bestelling stond 3 dagen). Uit track and trace blijkt dat het pakket stil ligt in proces bij DHL, alleen de verzender (Intertoys) kan navraag doen bij DHL. Een beroep gedaan bij Intertoys helpdesk omdat het kado nu niet op tijd komt voor de verjaardag van onze zoon. Enige reactie is een standaard reactie: Vervelend voor u, maar u moet gewoon geduld hebben en wij doen niks. Terwijl uit de track and trace blijkt dat er echt iets fout is gegaan in het verzendproces. Kortom niet tevreden. Fouten kunnen voorkomen, maar los ze passend op voor de klant.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je deze review hebt achtergelaten. Gezien jij op 2 febr. deze bestelling hebt geplaatst, zou het 6 febr. bezorgd moeten worden. Excuses dat deze verwachting niet is gehaald. De Klantenservice heeft jou aangegeven te wachten omdat DHL vertraagd kan zijn in het scannen van jouw pakket en het alsnog bezorgd wordt. Zij hebben jou daarom niet aangegeven dat ze niets doen. Sorry dat de verwachting niet helder is doorgegeven. Er wordt altijd een afleveronderzoek gestart zodat we weten waar jouw pakket zich bevind. Mocht het retour afzender komen, dan zorgen we voor een nazending. Zij moeten daarom wel het onderzoek afwachten.

Order spoorloos

Besteld op vrijdag 16 februari. Zou worden bezorgd op de 20e. Omdat de track & trace op de 22e nog steeds op "zending niet ontvangen" stond (ontdekt men dat zelf niet?) gebeld: 2x op die dag en 1x op vrijdag de 23e. Zou worden uitgezocht maar niets meer van gehoord. Geen geld terug en pakje is nog steeds niet ontvangen door DHL. Wel op de 24e een verzoek gehad om een review te schrijven over het speelgoed, dus kennelijk staat ons ordernummer 85743078 op afgehandeld. Kortom, afgerond naar boven 1 ster. Ondertussen een ander cadeautje gekocht (bij de Intertoys, waarom niet).
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Jammer dat de bezorging niet gegaan is zoals wij dit allen voor ogen hadden, met excuses. .....op "zending niet ontvangen" stond (ontdekt men dat zelf niet?......... Nee, we hebben geen zicht op individuele storingen zoals deze, maar zodra ze gemeld worden kijken we wel hoe groot de uitdaging is. De review email heb je ontvangen, maar dat betekent niet automatisch dat jouw vraag of klacht is afgehandeld. Bedankt dat je dit doorgeeft zodat we de mailmomenten kunnen laten controleren. Een onderzoek wordt niet dezelfde dag door DHL afgerond. Het heeft inderdaad geen zin om dezelfde dag nog te bellen, het vriendelijke verzoek is DHL de kans te geven dit goed voor jou uit te zoeken. De Klantenservice heeft jou eerder een mail gestuurd hoe dit is afgehandeld, wellicht is dit nog niet gezien.

Bestelling geplaatst als click en…

Update! Spel niet leverbaar. Ook niet elders. Naar verwachting eind februari. Via klantenservice bestelling geannuleerd. Bestelling geplaatst als click en collect bij Intertoys Werkendam. Vervolgens mailtje dat de bestelling vertraagd is. Vrijdag 2 febr besteld en nu nog geen mailtje omtvangen dat het af te halen is. Op de site was het spel op voorraad, maar blijkbaar dus toch niet...
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze update.

Slecht

Woensdag begin van de middag besteld, op maandag nog steeds niks verzonden. Maar nu wel al vragen om een beoordeling. Vrijdag had ik al gebeld, maar toen werd er al gezegd, ja we wachten morgen(zaterdag) nog even af. Inmiddels is de verjaardag al geweest. Ik had het beter zelf in de winkel kunnen halen en zelf verzenden, want dit is zeer slecht!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van een review. Onze excuses voor de vertraging bij de verwerking en verzending van je bestelling. De Klantenservice heeft een onderzoek gestart om na te gaan waar het misgaat om dit zoveel als mogelijk te voorkomen. Ondertussen zorgen zij dat jij niet langer hoeft wachten en lossen zij dit passend met jou op.
SK
Sur K.
Almere

Kwaliteit en service ver te zoeken

Eerst een bestelling abrupt geannuleerd en de tweede is zoek en de klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur. Was vroeger wel anders. Ps. Na reactie en na opnieuw contact met Intertoys nog steeds geen oplossing. Kortom alleen maar leugens. Gelukkig kan ik bewijzen dat er toezeggingen worden gedaan en daarna radiostilte. Beschamend.

3 weeks and still no refund

I received an order of someone else, contacted customer support via chat (not giving clear instructions), then called CS just to confirm that I need to return the wrong delivery, order myself replacement and wait for the refund... it's been 3 weeks since I shipped the wrong delivery back and I am still waiting for the refund!!
Antwoord van Intertoys.nl
Thanks for your review. we would like to apologize for the inconvenience caused as a result of the incorrectly delivered product. As soon as your package has been received by Intertoys, the refund will start. You can use your shipping receipt to find out where your package is. DHL is happy to help you and do not forget to report this also to Klarna, in case you used this case of payment.
18 feb 2024
Niets geleverd. Gechat maar medewerker zei alleen maar afwachten. Gebeld maar medewerker gaf ook afwachten. Nu 3 weken verder. Nog niets geleverd, ook geen geld retour. Zelf maar opgelost door nogmaals te bestellen met click and go, maar nu dus 2 keer betaald voor een product. Niet gewend van intertoys.
Antwoord van Intertoys.nl
Heb je kopersbescherming voor het bestelnummer waar jij het over hebt aangevraagd? Het bestelnummer waar deze review over hoort te gaan heeft geen contactmomenten met de Klantenservice.

Klantenservice en verzendmethode kan beter

Besteld pakket lego, bedoeld als cadeautje, was helemaal geplet. Zat in een veel te grote doos, dus vragen om moeilijkheden. Ruilen in een winkel had een mooie en tijdige oplossing geweest. Maar het moest via retourneren. Dan maar een geplette doos. Beter dan te laat.
Antwoord van Intertoys.nl
Wat ontzettend vervelend om te horen dat het pakket met de LEGO die je hebt besteld, beschadigd was toen het bij je aankwam. Het spijt ons voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. Hoewel we begrijpen dat ruilen in de winkel een handigere oplossing zou zijn geweest, was dit inderdaad geen optie.
18 feb 2024
Ik heb 3 van de 4 artikelen ontvangen. Al 3 keer kontakt gehad met jullie, maar nog steeds niets gehoord over mijn niet geleverde artikel. Dat vind ik heel slecht. Waarom wordt er zo langzaam terug gekoppeld. Ik wacht nog steeds op antwoord😡
Antwoord van Intertoys.nl
Onze excuses voor het ongemak en de vertraging bij het afhandelen van je melding over het ontbrekende artikel in je bestelling. We begrijpen dat dit frustrerend voor je moet zijn. Bij een melding moet dit wel gecontroleerd worden zodat beoordeeld kan worden hoe dit het beste opgelost dient te worden. Er zijn verschillde stappen welke in deze situatie genomen moeten worden. De Klantenservice is afhankelijk van de reactie van derden. Zij hebben een extra seintje gegeven zodat ze sneller een reactie krijgen.
24 feb 2024
2 keer hetzelfde cadeau besteld waarvan 2 keer de verpakking helemaal stuk is. Heb gemaild of ze een nieuwe kunnen sturen, moest ik het gewoon retourneren en nog een keer bestellen. Dat heb ik dus gedaan, weer de hele verpakking stuk.
Antwoord van Intertoys.nl
Wat vervelend te vernemen dat jouw bestelling niet heelhuids is aangekomen, onze excuses voor beide keren. Jow besteling is op twee verschillende plaatsen ingepakt. Wij zullen onderzoeken waar het mis is gegaan en verbeterpunten doorvoeren.
Het spel Hitster zou op voorraad zijn in een filiaal in Twello. Kreeg eerst een bericht dat het vertraagd was en later dat het nog langer zou duren. Wel de welgemeende excuses, maar daar koop ik niks voor. Jammer.. gemiste kans.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Het is inderdaad vervelend dat het artikel vertraagd was, onze excuses hiervoor. Omdat wij tijdig op de hoogte zijn gehouden konden wij onze klanten de keuze bieden te wachten op binnenkomst of geld terug. Wij wilden inderdaad deze kans niet missen. Bedankt dat je ons de toch de kans biedt alsnog te bezorgen. Wij zullen samen met de leverancier ons best doen dit zoveel als mogelijk te voorkomen.
Bestelling is niet geleverd. Contact opgenomen, maar word doorverwezen naar Klarna. Zij geven aan dat Intertoys de factuur moet aanpassen. Ik word dus van het kastje naar de muur gestuurd en dit al sinds 27 januari.
Antwoord van Intertoys.nl
Het spijt ons ten zeerste te horen dat je bestelling nog niet is geleverd en dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Dit is niet de service die we nastreven en we begrijpen dat dit zeer frustrerend voor je moet zijn. Het klopt wat de Klantenservice aan heeft gegeven en daarom staan ze aan de achterzijde in contact met Klarna over jouw bestelling. Er zijn verschillende kanalen waarin je jouw ervaring kenbaar hebt gemaakt, maar de Klantenservice heeft dit in behandeling. Vanuit de overige kanalen volgt geen reactie meer. Klarna heeft aangegeven uiterlijk 24/02 met een reactie te komen.
Beter inpakken, nu bijna alle lego dozen beschadigd. Verder helemaal geen oplossingen behalve zelf de dozen haar DHL-pakketlocatie te brengen *lees groot en op de fiets bijna niet te greng3n
Antwoord van Intertoys.nl
Het spijt ons te horen dat je bestelling is beschadigd aangekomen en dat je geen geschikte oplossing hebt ontvangen om dit probleem aan te pakken. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van dit probleem, omdat het ons helpt om onze service te verbeteren.