Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.239 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Beter inpakken, nu bijna alle lego dozen beschadigd. Verder helemaal geen oplossingen behalve zelf de dozen haar DHL-pakketlocatie te brengen *lees groot en op de fiets bijna niet te greng3n
Antwoord van Intertoys.nl
Het spijt ons te horen dat je bestelling is beschadigd aangekomen en dat je geen geschikte oplossing hebt ontvangen om dit probleem aan te pakken. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van dit probleem, omdat het ons helpt om onze service te verbeteren.

Trage levering

Maandag kado voor mijn kleinkind besteld, nu zaterdagavond en nog steeds niets gehoord of geleverd. Ik schijn geduld te moeten hebben? Ondertussen is de verjaardag geweest.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat je bestelling voor het verjaardagscadeau van jouw kleinkind nog steeds niet is aangekomen. Vriendelijk verzoek contact op te nemen met de Klantenservice zodat zij jou hierin kunnen ondersteunen en op te lossen.
3 feb 2024

Zeer ontevreden, artikel gaat retour!

3 wieler was slecht ingepakt, losse onderdelen in verpakking en geen pakbon of beschrijving hoe artikel te monteren. Weet niet eens of het wel compleet was. Direct retour!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Het is zeker niet de bedoeling geweest dat jij de bestelling in deze staat zou ontvangen, onze excuses hiervoor. Bij ontvangst wordt de retour verder afgehandeld.
Meer zorg aan de service op alle vlakken leveren. Als je iets koopt verwacht je ook gewoon zorg en een mooi pakket! Nu was alles beschadigd!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering. De Klantenservice helpt jou graag verder wanneer jij dit wenst.
3 feb 2024
De doos waren in de hoekjes beschadigd Je verwacht van een nieuw spel dat dat ingepakt is in plastiek dus geseald
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses voor de wijze waarop jij het pakket hebt ontvangen. De Klantenservice helpt jou graag verder.
Wat sneller een klacht afhandelen. Pakketje niiet aangekomen en al 15 dagen bezig om dit op te lossen
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van een review. Excuses voor de vertraging en het ongemak dat je hebt ondervonden bij het afhandelen van jouw bestelling. Vanuit de Klantenservice hebben we de conclusie getrokken dat de terugkoppeling van het afleveronderzoek op zich liet wachten en de uitkomst is van belang voor de afhandeling. Zij hebben er spoed achter laten zetten zodat zij dit deze week nog kunnen afhandelen
Doos is helemaa kapot en open binnen gekomen, geen leuk cadeau om zo te geven aan een kindje!
Antwoord van Intertoys.nl
Wat vervelend om te horen dat je bestelling beschadigd is aangekomen. Onze excuses voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt, met name omdat het een cadeau betreft. Wellicht kan de Klantenservice jou nog ondersteuen hiermee.

Site geeft een verkeerde kleur aan

Al 2 keer een artikel gekocht maar een andere kleur dan op de site binnen gekregen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten en onze excuses voor deze ervaring. Het is niet de bedoeling dat de afbeelding afwijkt van de werkelijkheid. Het kan zijn dat Intertoys de verkeerde foto's heeft ontvangen en het een onschuldige fout betreft. Daarom vinden wij het fijn wanneer je contact opneemt met de Klantenservice zodat zij dit voor je kunnen uitzoeken en jij niet voor een tweede ( of derde) keer teleurgesteld raakt. We hebben het intern doorgegeven om verder uit te zoeken. UPDATE. Je hebt de versie ontvangen welke wij ook echt verkopen. Wij blijken de verkeerde foto's ontvangen te hebben en gaan dit aanpassen op de website. Excuses voor de ontstane verwarring.
Mijn bestelling had dinsdag al moeten aankomen maar was donderdag nog steeds niet
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat jouw bestelling later wordt bezorgd dan verwacht. Wij starten niet meteen een onderzoek in. Wij hebben deze drie weken de ervaring dat het pakket echt onderweg is, soms even stilstaat en daarna weer verder gaat. Dit zijn incidenten vandaar dat de leverbelofte niet is aangepast. Als je de track and trace code vandaag bekijkt zal je zien dat het bezorgtraject weer vervolgd is.
Ik werd heel slecht behandeld. Er kwam geen compensatie voor jullie fout
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. We hebben het voor je nagekeken omdat we hiervan willen leren. Jij hebt een artikel besteld waar dit ook bij staat; "Let op, dit artikel is verkrijgbaar in twee kleuren. Vooraf is helaas niet te bepalen welke je ontvangt." Vandaar dat de kans er was dat je niet de gewenste kleur ontvangt. In de winkel kun je dit uiteraard zelf uitkiezen. We proberen deze artikelen online zoveel als mogelijk te voorkomen, maar en enkele keer is het niet anders. Omdat we dit bij het artikel vermeld hebben wordt er geen compensatie aangeboden, maar mag het teruggebracht of omgeruild worden. Wat betreft de slechte behandeling konden we alleen de uitleg van de Klantenservice over het artikel achterhalen. Mocht er meer spelen, dan vernemen wij of de Klantenservice dit graag.
10 feb 2024
Game was gewoon niet gesealed. Gebruikt en in een zak gedonderd! Slecht
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. We begrijpen de frustratie wanneer je een bestelling hebt ontvangen welke niet aan de verwachting voldoet. Vandaar dat de feedback gewaardeerd wordt. De game is echter niet eerder gebruikt en met zorg ingepakt. Wij bewaren de disks weleens apart juist om ze te beschermen voor de nieuwe eigenaar.
De belofte is binnen 2dagen maar na 5dagen nog steeds geen pakje
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review, excuses dat de belofte niet is gehaald. De Klantenservice staat in contact met DHL omdat de track&trace geen voortgang vertoond.
bestelling werd gecanceld zonder verdere toelichting
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Wanneer je de toelichting wenst kun je contact opnemen met de Klantenservice.
10 feb 2024
Ik mis een item die wel besteld is.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. We willen u onze excuses aanbieden voor het ontbreken van het item dat jij hebt besteld. De Klantenservice helpt je graag verder.
Doos was helemaal gescheurd
Antwoord van Intertoys.nl
Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Wij nemen dit mee zodat het inpakproces verbeterd wordt en dit soort problemen in de toekomst worden voorkomen. De Klantenservice helpt je graag verder indien je dit nog wenst.
17 feb 2024
pakket is nooit binnengekomen
Antwoord van Intertoys.nl
Het spijt ons te horen dat je pakket nooit is aangekomen. Dit is natuurlijk teleurstellend en we begrijpen volledig hoe vervelend dit voor je moet zijn. De Klantenservice helpt jou graag verder.
Case of the game is broken.
Antwoord van Intertoys.nl
We are sorry to hear that the case of the game you received is broken. We understand how disappointing it can be to receive a damaged product. Customer Service is there to help you.
konden me niet veder helpen
Antwoord van Intertoys.nl
Wat jammer te moeten vernemen dat jij je niet geholpen voelt. We hebben geen contactmomenten over deze bestelling geregisteerd staan. Het advies is (nogmaals) contact op te nemen met de Klantenservice. Zij zullen hun best doen jou passend te ondersteunen.
17 feb 2024
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw sterrenbeoordeling!

Pakket nooit ontvangen

DIEP TRIEST Pakket nooit ontvangen. Kleinkind niet op tijd blij kunnen maken. Ik was echter wel blij dat ik na 39 dagen het geld terug heb gekregen. Drie keer (zinloos) contact gehad met klantenservice. Klantenservice is niet klantgericht en levert geen service, ze hebben helemaal niks gedaan om mijn te helpen. Ze laten DHL maar aanklooien. Verkorte samenvatting van het zinloos gedoe: 09-12-2023 09:52 Intertoys - Bedankt voor je bestelling - ordernummer 85378402 09-12-2023 10:25 Intertoys: Je bestelling is onderweg! - Bezorging verwacht op: 12-12-2023 09-12-2023 14:14 DHL: JE PAKKET IS VERTRAAGD - Houd rekening met 1 tot maximaal 3 werkdagen vertraging 14-12-2023 06:45 DHL - WE STAAN VANAVOND VOOR DE DEUR 14-12-2023 17:03 DHL - WE STAAN VANDAAG VOOR DE DEUR 14-12-2023 19:34 DHL - Teruggekomen uit de rit van de bezorger - Adres onbekend of onjuist, retour naar de verzender – (((ADRES BIJ DE ORDER IS HELEMAAL JUIST!!!)))  Tussen 14 december en 15 Januari is het pakketje 8 keer aangekomen in jouw regio en 8 keer gescand in het landelijk sorteercentrum 15-1-2024 12:00 Intertoys - We hebben jouw retour ontvangen - (De retour was van DHL!!!) 16-1-2024 10:36 Intertoys - Je terugbetaling is verwerkt 17-1-2024 : Blij dat ik mijn geld heb ontvangen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Het is zeker niet de bedoeling dat een bestelling deze weg aflegt, excuses hiervoor. We zullen dit intern nader onderzoeken.