Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.239 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Bestelling niet ontvangen

Mijn bestelling is retour gestuurd door DHL, en hierna heb ik zo'n 5 mails gestuurd om te vragen of het pakket opnieuw opgestuurd kan worden. Hierop reageerde de klantenservice dat, zodra de retour aangekomen was bij intertoys, de nazending opgestuurd zou worden (zie bijgevoegde foto). Echter kreeg ik een paar dagen geleden ineens een mail van intertoys dat ik een terugbetaling krijg. Ik heb deze Lego set in de sale gekocht, dus ik kan hem nu niet meer kopen voor dit bedrag. Dus ik ben erg teleurgesteld in de intertoys en hoe hiermee gehandeld is. Ik heb nu 3 weken gewacht voor niks.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wij zullen dit meenemen om verder te onderzoeken hoe dit beter kan.

Slechte klantvriendelijkheid Intertoys

Ik heb op 17 dec een bestelling geplaatst bij Intertoys en betaald. Echter heb ik het pakketje tot op heden nog steeds niet mogen ontvangen. Ik heb 4x contact gezocht met de klantenservice van Intertoys maar zij willen het bedrag niet terugstorten. Ze geven telkens aan dat ze het onderzoek van DHL willen afwachten. Ik heb zelf afgelopen maandag contact gezocht met DHL. DHL gaf aan dat ze afgelopen maandag pas een onderzoek hebben aangevraagd bij DHL en niet eind december zoals Intertoys aangeeft. Bovendien zijn ze klantonvriendelijk voor de telefoon. Teleurgesteld in Intertoys.
Antwoord van Intertoys.nl
Vervelend dat jij het pakket nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. De Klantenservice kon het nog niet passend oplossen,. DHL laat op zich wachten. De status van het pakket kon niet verduidelijkt worden waardoor er nog geen gepaste oplossing geboden kon worden. Excuses hiervoor. De Klantenservice gaat dit met jou oplossen. Wat het afleveronderzoek betreft hebben we dit nagekeken en de Klantenservice heeft dit vorige week verzonden naar DHL.

Bestelling niet geleverd

Op 7 december een bestelling gedaan die niet geleverd is. Dit is ook te zien via de track en trace. Intertoys reageert in 1e instantie met “wachten mevrouw”. Trusted webshops ingeschakeld en er zou op 19 december een onderzoek ingesteld zijn waardoor de verzekering via trusted webshops ook niet uitbetaald. We zijn bijna een maand verder en ik krijg geen reactie meer van intertoys en nog steeds heb ik geen pakket en geen geld terug. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Waardeloos!!
Antwoord van Intertoys.nl
Je kunt niet de gehele bestelling thuis laten bezorgen of een winkel uitkiezen die voor jou het beste te bereiken/ dichterbij is. Je bent gebonden aan de winkels die zij zelf selecteren en dat zijn - in ons geval - moeilijk bereikbare winkels qua parkeren, bereikbaarheid, drukte etc. Hierdoor 3 uur onderweg geweest. Volgende keer kies ik dan toch voor andere winkels die wél thuis bezorgen of laten bezorgen bij een winkel die beter bereikbaar is. Gemiste kans erg jammer!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.

De volgende keer bestel ik ergens anders

Met enorm veel moeite heb ik een bestelling kunnen plaatsen. Geen enkel product wat ik selecteerde kwam in mijn winkelmandje terecht. Contact gehad met iemand van de chat. Maar ook deze kon niet een juiste oplossing bieden. Op een gegeven moment werd er op de chat niet meer gereageerd. Normaal gesproken was ik ergens anders heen gegaan. Maar ik had een cadeaubon. Uiteindelijk na lang proberen toch een bestelling kunnen plaatsen. De volgende keer bestel ik ergens anders.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses voor deze storing, het was een hardnekkige. Mocht het vertrouwen weer terugkomen dan blijf je welkom.
Klantvriendelijk zijn in woorden én daden. Heb een joystick besteld. Ding raakt kwijt bij DHL. We zijn nu drie weken laten. Ik heb geld betaald. Maar geen joystick. En ik mag wachten op procedures. Je zou ook zelf een nieuwe kunnen sturen / geld terug kunnen storten en dan zelf die procedures gaan doorlopen. Nu ben ik deel van jullie procedure terwijl ik geld heb betaald voor een product. ik wil geen onderdeel zijn van jullie procedure.
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice? Dit kan via 085-000 66 910, email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder. Sorry voor het ongemak!
RI
Rawi I.
Amsterdam

Geld nog steeds niet retour!

Bestelling van baby born sister retour gestuurd, nog steeds geen terugbetaling ontvangen na bijna 2 weken en geen reacties op mijn email!!! Bestelling geplaatst voor een Nintendo Switch die nooit geleverd is, maar willen wel geld ontvangen en geen onderzoek starten. Ook geen reacties op mijn email! Zeer slechte service zowel online als in de winkel!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review, ook dit wordt meegenomen.

Klantenservice onbereikbaar, bezorging te laat

Slechte informatie omtrent de bezorging en slecht contact met de klantenservice, slecht bereikbaar. Product meerdere dagen te laat bezorgd en geen updates omtrent de bezorging ontvangen. Klantenservice reageerde niet op vragen omtrent de bezorging.

Nooit meer!

Pakket zou verzonden zijn.DHL gaf aan dat het niet door drukte feestdagen kon komen aangezien die al voorbij waren.Intertoys bleek achteraf nooit ophaalopdracht aan dhl te hebben gegeven.Wat blijkbaar vaker schijnt voor te komen bij Intertoys.klantervice die beiden door buitenlands accent niet goed verstaanbaar waren.Sinds de overname van Intertoys is de online webwinkel niet meer te vertrouwen!
27 jan 2024
Bestelling nooit aangekomen. Na contact met klantenservice blijkt ons pakket naar een andere klant gestuurd. Andere klant heeft hier netjes een melding van gemaakt. Ik krijg mijn geld pas terug als andere klant producten geretourneerd heeft ☹️. Volgens mij is dit jullie probleem en niet die van mij. Ik moest nu dubbel geld uitgeven en wachten op terug betaling
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken en verder onderzoeken waar we dit kunnen verbeteren.
We ontvingen de verkeerde spullen. Om onze eigen bestelling te ontvangen, moesten we het eerst terug sturen, dan zou het verwerkt worden. Om daarna pas onze eigenlijke bestelling toe te zenden. De geleverde spullen hadden ongeveer 1/10 waarde van de geplaatste en betaalde bestelling! De helpdesk was erg stug en wilde niet meedenken. Erg teleurstellend
14 jan 2024

Beschadigde bestelling

De originele doos van mijn lego bestelling is beschadigd. De verpakking van de totale bestelling niet. Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met de klantenservice en daarna foto’s gemaild maar (nog) geen reactie gekregen. Ik kan de lego doos niet cadeau geven, daar had ik het wel voor besteld.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten.Wat jammer dat de verpakking beschadigd is bezorgd. De Klantenservice heeft inmiddels aangegeven dat dit passend is opgelost. Jouw review wordt teruggekoppeld zodat we hiervan kunnen leren.
Online werd er aangegeven dat het artikel wel op te halen was bij de gekozen filiaal. Geld afschrijven ging ook uitstekend, maar dan krijg ik de volgende dag een email dat het niet op voorraad is in de winkel en ik het niet kon annuleren of geld terug krijgen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Vervelend dat het niet op voorraad bleek. Om er toch voor te zorgen dat jij het gewenste artikel zou krijgen is een andere winkel gevraagd naar hun voorraad. Dat is de reden dat de bestelling niet meer geannulleerd kon worden. De bestelling is inmiddels bezorgd. Mocht het niet naar verwachting zijn, dan kan het teruggestuurd worden en krijg jij uiteraard geld terug.

Waardeloos

Jullie beloven dat iets te de volgende dag binnen is, dan krijg ik een mail vertraagd waar ik van baal omdat ik het cadeautje wil geven op de verjaardag zelf. En dan krijg ik een paar dagen later is niet meer leverbaar maar wel betaald. Waardeloos!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat jij een review hebt achtergelaten. Voor de goede is dit is de juiste leverbelofte; "Op werkdagen besteld, binnen 1-2 dagen in huis". Vervelend dat het arikel niet geleverd kon worden. Aan de hand van jouw feedback gaan we onderzoeken hoe dit is gebeurd en laten verbeteren waar van toepassing.

Slechte Service

Op 1 december mijn pakketje besteld. Met versturen is er bij DHL iets niet goed gegaan. Na meermalen contact met Intertoys gehad te hebben tot op heden, 12 januari, nog steeds geen pakketje binnen of een andere oplossing gehad.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Sorry voor de te late bezorging van jouw pakket. De Klantenservice heefgt dit in behanding. Het klopt dat zij geen alternatief kunnen bieden, maar zij zulen dit spoedig met jou oplossen.

BTW factuur

Verzending en alles o.k. maar geen BTW bon ontvangen die ik nodig heb om bedrijfs Sinterklaascadeautjes te declareren. Netjes gevraagd bij klantenservice@intertoys.nl Na één week wachten nog geen reply.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een reviuw hebt achtergelaten. Omdat jij nog in afwachting bent, hebben we de Klantenservice gevraagd jouw mail z.s.m. in behandeling te nemen. Zij zullen jou via mail op de hoogte houden.
6 jan 2024
Delivery from You its some kind of joke. I should get my order at 3 january . Its almost 7 january and DHL still did not deliver my order.. last time I order something from You.
Antwoord van Intertoys.nl
Thank you for leaving a review. We apologize because the delivery is not as we had envisioned. Customer Service is happy to help you.

Slechte levering en kapot product

Slechte levering. En dan ontvang je eindelijk iets na 1 week. Stuk. Bel je met klantenservice omdat je het snel nodig hebt voor een verjaardag. Er is geen compensatie niets!

Pakketje kwijt - Intertoys doet niks

Pakketje in duidelijke 'kwijt' status - Intertoys verschuilt zich al 2 weken achter DHL zonder mij verder op de hoogte te houden of een oplossing te regelen. Echt Heel Slecht.
18 jan 2024
Bedankt dat je een review hebt achterlaten. Het lijkt misschien alsof er verscholen wordt achter DHL, maar de Klantenservice heeft de status geprobeerd toe te lichten. Omdat DHL een onderdeel is van het bezorgproces kunnen we niet anders dan hen hierin te benoemen. We hebben dus niet over schuld. Verder hebben we doorgekregen dat dit inmiddels passend is opgelost.
Niets ontvangen en erna contact gehad zou een track en trace ontvangen aantekeningen gemaakt worden dat ik contact op heb genomen etc etc maar er is nog precies niks gedaan!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat jij een review hebt achtergelaten. Het contact welke geregistreerd is bij de Klantenservice geeft aan dat je correct bent geïnformeerd. Zij hebben geen vervolgvragen van jou ontvangen, dus het advies is hen ook te vertellen dat jij tot op heden geen pakket hebt ontvangen.