Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.629 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.230 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

17 feb 2024

Click en collect…nee dus

Click en collect…sta je in de winkel, blijkt er niets van aanwezig. Wordt zo maar richting huisadres gestuurd zonder dat wordt gereageerd op berichtjes. Pokémon Pika kaart daardoor ook niet ontvangen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Het klopt dat je met een click and collect bestelling geen promo kaart ontvangt. Dit is in de spelregels opgenomen. Alleen bij een winkelaankoop wordt de promokaart toegevoegd. Vanaf 24 februari is er weer voorraad. https://www.intertoys.nl/actiesfolder
11 feb 2024

Pakket flink ingedeukt

Hey pakket was flink in elkaar gedeukt en de doos Lego dus ook. Ik hoop dat de Lego erin niet is beschadigd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor je bericht en excuses voor het ongemak. Het spijt me te horen dat je pakket flink beschadigd was bij aankomst en dat de doos van de LEGO ook beschadigd was. Wil je de Klantenservice laten weten of de LEGO zelf beschadigd is? Als dat het geval is, zullen zij ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.
EL
ellen L.
ROTTERDAM
17 feb 2024
De dozen waren veel te groot en zwaar beschadigd
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Wij zulllen dit aan de inpakkers doorgeven. Mocht de inhoud ook beschadigd zijn, dan is het advies contact op te nemen met de Klantenservice. Wellicht kunnen zij jou hierin ondersteunen.
4 feb 2024
Niet intertoys maar dhl is hier de domme koe
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw sterrenbeoordeling.
13 jan 2024

Niet wat het vroeger was

Als een annulering van de bestelling via e-mail of chat wordt doorgegeven, lijkt er geen actie te worden ondernomen (geen bevestiging van verzending of iets dergelijks). Het duurt momenteel bijna een maand voordat ik mijn terugbetaling heb ontvangen. Uiteindelijk wel contact gekregen via de chat, maar door drukte is het nog niet verwerkt (kan gebeuren, maar het is zeker niet de meest nette gang van zaken). Bovendien wordt Click en Collect zonder overleg naar het huisadres gestuurd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat jij deze review hebt achtergelaten. Excuses dat bezorging niet volgens verwachting in behandeling is genomen. Jouw punten worden terugkoppeld, want hier leren wij van. De Retour is inmideels ontvangen en zal verder worden afgehandeld.

Prima maar mis keuze bezorg in intertoyswinkel

Ik kreeg niet de keuze om bij verzending mijn pakket op te halen bij een willekeurige intertoys. Je kan wel mits daar op voorraad het in de winkel ophalen, waarom kan het niet als het niet op voorraad is in deceinkel toch daar laten bezorgen? Onderstaande reactie: hmm uw toonzetting bevalt me niet zo. Maar fijn dat u mijn tip wel meeneemt!!
7 jan 2024

Waardeloze klantenservice

Mijn bestelling werd zonder enige informatie geannuleerd, en in de mail stond dat ik dit zelf had gedaan. Vervolgens kon bij klantenservice niemand mij helpen, waardeloos.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat jij een review hebt achtergelaten. Er was een automatische mail gekoppeld aan de annulering waardoor jij het verkeerde beeld hebt gekregen, onze excuses hiervoor. De Klantenservice heeft jou echter wel correct geholpen door jou te informeren over de status. Begrijpelijk dat dit niet het gewneste antwoord was, maar dit was het beste wat ze voor jou konden betekenen.

De doos met lego werd niet even netjes in een extra doos verpakt, zodat we de originele lego doos al met schade binnen kregen.

De doos met lego
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering. De Klantenservice helpt jou graag verder.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw sterrenbeoordeling!
2 nov 2023

Teleurstellend en amateuristisch

Op vrijdag 2 dure dozen Lego besteld(aanbiedingen). Wat blijkt men verstuurd op vrijdag geen orders…De aanbiedingen waren er zaterdag nog steeds. Levering zou op de dinsdag gebeuren. Geen reactie. Zelf gebeld en dan krijg je call center aan de lijn die vertellen, “u wordt zo teruggebeld”. Uiteraard gebeurd dat niet. Volgende dag weer gebeld. Antwoord u heeft een e-mail ontvangen(uh nee anders belde ik niet). Levering 2 weken vertraagd. Maar ik kreeg het wel. Na 2 weken wordt 1 doos geannuleerd en 1 verstuurd. Echter alle winkels hebben artikel weer op voorraad met aanbiedingsprijs. Zelf maar opgehaald. Wat als artikel er niet meer is(was uitlopend artikel).Een kennis had artikel op zaterdag besteld en dinsdag binnen. Onbegrijpelijk blijkbaar als je als eerste besteld dan kom je onder op de stapel… Dus geen real-time voorraad systeem, geen en/of verkeerde communicatie. Dus nooit meer want geen enkele zekerheid. Op voorraad zegt dus niets.
7 nov 2023
Vervelend dat het bestelproces niet goed is verlopen, onze excuses hiervoor. "blijkbaar als je als eerste besteld dan kom je onder op de stapel" , zo werkt het intern niet, maar wordt het wel aan achterzijde onderzocht wat alle uitdagingen zijn om dit verder op te lossen. Bedankt voor jouw review.
27 sep 2023
Online bestelling gedaan. Verkeerde set geleverd gekregen. Klantenservice hierover gebeld. Hebben mijn verhaal aangehoord, maar konden me niet gelijk antwoord geven. Ik zou een terugkoppeling op de mail krijgen. Geen antwoord met excuses, u krijgt de bestelde set z.s.m. opgestuurd. Dus eigenlijk nog geen idee of deze inmiddels opgestuurd is. Zoonlief teleurgesteld, want zat ziek thuis te wachten op z'n lego set die hij zelf betaald had. De geleverde set vond hij ook gaaf, dus weer opgebeld met de vraag of we deze konden houden en hier dan het factuur van opgestuurd krijgen. Met de opmerking dat hetgeen wat we bestelde hadden nog wel geleverd moet worden. Anderhalf dag later nog geen reactie... Beetje vervelend dat ze je bij de klantenservice niet verder kunnen helpen en je dan maar een mail moet afwachten met een antwoord daarin.
28 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten lezen dat je aan het wachten bent op de email. Wij zullen de Klantenservice informeren zo snel mogelijk te reageren.
10 sep 2023

Slechte service

In de winkel Weert geweest om punten te sparen voor de lego korting bon. Na de eerste aankoop waren er genoeg punten en is de tweede aankoop gedaan van 3-in-1 middeleeuws kasteel. Pas na het afschrijven van de punten werd vermeld dat de 20 euro bonnen op waren, achterop de bon werd geschreven dat we nog recht hadden op een bon als we terug zouden komen. Kom helaas niet uit de buurt van Weert, werd niet geholpen met het zoeken van een oplossing, heb op een andere dag 80 km moeten rijden om alsnog de bon te krijgen. Als van tevoren aangegeven was dat de bonnen op waren hadden we de 3-in-1 wel in een andere winkel gekocht... Jammer dat het personeel absoluut niet behulpzaam was/meedacht in oplossingen.
15 sep 2023
Vervelend dat het niet helemaal naar wens is gegaan. Wij nemen jouw feedback mee en zullen het doorgeven. Hopelijk gaat het met een volgende actie weer beter. Bedankt voor deze terugkoppeling
24 mei 2023

Verwarrende communicatie en slechte klantenservice

Online een bestelling geplaatst om de volgende dag op te kunnen halen. Volgende dag een mail dat alle artikelen niet voorradig zijn en de bestelling werd geannuleerd. 3 dagen later opnieuw een mail gekregen met daarin de mededeling dat het pakket onderweg was? Bleek te gaan om een deel van de bestelling welke in de dichtstbijzijnde winkel geleverd zou worden. Gebeld met de klantenservice omdat ik de bestelling inmiddels al elders had gekocht; volgens de klantenservice kon dit alleen maar geregeld worden door naar de winkel te gaan en de gedeeltelijke bestelling te annuleren. Erg verwarrend allemaal en onnodig veel gedoe!
25 mei 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat de communicatie als verwarrend is ervaren. Ik zie dat van de originele bestelling een deel inderdaad niet geleverd kon worden. Hierover is dan ook meteen een mail gestuurd, met welke producten. De producten die wel op voorraad waren zijn op de manier van bestellen geleverd. Hiervoor is tijdens bestellen zelf gekozen om af te halen bij een winkel. Als je kiest voor afhalen in de winkel, wordt de betaling bijna altijd ( uitzonderingen achterwege gelaten) door de winkel afgehandeld. Indien er nog vragen zijn mag jij altijd contact opnemen met de Klantenservice.
19 nov 2023
Veel beter en steviger inpakken!! Ik had grote bestelling, kwam in twee dozen maar de ene doos was niet stevig genoeg opgevuld en de andere doos was met een doos erbovenop, wat als deksel moest dienen, eraan geplakt met breed plakband, wel opgevuld met papier maar doos was zo slap dat het in elkaar zakte, en verschillende artikelen hierdoor beschadigd bij mij thuis geleverd werden, de bezorger liet er ook per ongeluk nog een doos bovenop vallen dus zat er een gat in de doos . Doordat de pakketbezorgers sowieso niet zachtzinnig met pakketten omgaan, is het belangrijk dat de verpakkingen stevig en strak ingepakt worden!!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze terugkoppeling, onze excuses hiervoor. De inpakkers zijn inmiddels op de hoogte en zullen dit verbeteren.
10 jun 2023

Rondje Eindhoven en omgeving mbt. garantie

Online 2 Funko Poppetjes besteld om op te halen in Eindhoven. Vervolgens er thuis achterkomen dat ze beiden beschadigd zijn. Eindhoven had geen voorraad meer, Heeze wel. Maar moest vervolgens eerst terug naar Eindhoven om de kapotte te retourneren (waarna ik een kadobon kreeg ipv geld terug) en daarna naar Heeze om de nieuwe op te halen. Via klantenservice dit aangekaart, was de enige manier, maar een coulante regeling met wat korting voor het rondrijden zat er niet in. Erg matig dit. Hadden op z'n minst 10% korting kunnen geven, niet dat die 4 euro zoveel uitmaakt, maar gewoon het principe!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten vernemen dat jij zoveel moeite hebt moeten doen voor jouw beschadigde artikel. De winkels hebben jammer genoeg geen bezorgoptie en om deze reden is het niet mogelijk artikelen op te sturen vanuit een winkel naar een andere winkel. Compenseren in dit geval was helaas ook geen mogelijkheid. Hopelijk gaat het een volgende keer beter met de bestelling. Indien er nog vragen zijn mag jij altijd contact opnemen met de Klantenservice. https://www.intertoys.nl/klantenservice-overzicht

Zwaar beschadigde doos en beschadigd wagen.

Wij hebben een 5 december cadeau gekocht. Cadeau was niet in de winkel te krijgen, daarom online besteld. Wij kregen de doos van de LOL glamper helemaal beschadigd binnen. Duidelijk helemaal extra dicht geplakt met plakband. Wij hebben daarom van te voren gekeken en de LOL glamper was zelf ook beschadigd. Omdat het 1 dag van te voren geleverd werd, hebben wij ervoor gekozen om hem niet te ruilen. Maar wat een spijt van deze aankoop. Daarnaast vind ik de wagen ook helemaal niet stevig. Ik verwacht geen lange levensduur. Dat vind ik voor deze prijs niet correct.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze terugkoppeling.Begrijpelijk dat dit teleurstellend is. De inpakkers worden op de hoogte en waar dit verbetert kan worden.
20 sep 2023

Teleurstellend

Bezorging was op tijd, maar de kartonnen doosjes waren een beetje ingedeukt door ze niet in een doos maar een zak te versturen. Wat ik kwalijker vond is dat ik bij een bestelling van 6 Lego Minifiguren maar 2 verschillende heb gekregen; iets dat eenvoudig voorkomen kan worden door ze willekeurig te pakken in plaats van bij elkaar uit de dozen van Lego te halen. Ik ga deze hierdoor nooit meer bij Intertoys bestellen ondanks het feit dat ik het verder een fijne webshop vind, tenzij het 'selectieproces' veranderd wordt.
20 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat de doos was beschadigd, en dat jij van de meerdere bestelde items maar 2 verschillende had ontvangen is omdat het willekeurig wordt gepikt. Jouw feedback zullen wij doorgeven voor verbetering.
18 okt 2023

Beschadiging door her-verpakken van lego.

De prijzen zijn bij aanbiedingen wel aardig interessant. Daarom niet 1 maar 2 sterren. Lego sets (bij bestellen van 2 gebouw-sets levert lego een zeer degelijke omdoos) worden echter niet in de originele lego omdoos verstuurd, maar heel slecht en te ruim her-verpakt en komen daarom behoorlijk beschadigd aan. Daar wordt vervolgens geen garantie op gegeven. Het is op die mamier dus niet mogelijk om onbeschadigde lego dozen te ontvangen! Teruggestuurd en hoop op snel mijn geld teug.
19 okt 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jij dit hebt ervaren. Wij kunnen zien dat de terugbetaling op 18-10-2023 is gedaan. Indien er nog vragen zijn mag jij altijd contact opnemen met de Klantenservice.
Ik had een artikel besteld. Het was onderweg kreeg ik in een mail. en dezelfde dag kreeg ik een mail dat de verzending geannuleerd was en dat ik mijn geld zou terugkrijgen. dit kreeg ik keurig binnen enkele dagen terug. Maar als iets niet op voorraad is, laat mensen het dan niet bestellen en beweer al helemaal niet dat het onderweg is, als dit niet zo is. Dit was overigens mijn eerste en enige ervaring met Intertoys.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.