Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.629 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.230 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Product status was niet wat verwacht mag worden

Ik had een click en collect gedaan voor een LEGO techniek doos (NASA maan rover). Kado voor mijn neefje. Bij ophalen bleek de doos zwaar beschadigd. Was het laatste exemplaar. Ik heb de doos achtergelaten en ben naar andere winkel gegaan. Geld kwam (uiteraard) wel retour. Ik vind dat (als je click en collect doet) hetgeen je afhaalt gewoon spic en span moet zijn en niet een beschadigt en geopend iets.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wij zullen dit meenemen om verder te onderzoeken naar verbeterpunten.
9 nov 2023
Klantenservice is slecht . Na een week mijn spullen nog niet binnen en of ik morgen dan maar weer terug bel
10 nov 2023
Vervelend dat jij het pakket nog niet hebt mogen ontvangen. De Klantenservice heeft jou echter correct geïnformeerd. DHL is vertraagd in het sorteren van jouw pakket, dit geeft jouw track and trace code ook aan. Jouw bestelling wordt geleverd, maar we doen een beroep op jouw geduld. Excuses voor deze vertraging en bedankt voor deze terugkoppeling
14 nov 2023

Waar blijft mijn bestelling

Ik wacht al meer dan 2 weken op een gedeelte van mijn bestelling en ik word maar aan het lijntje gehouden. Geen idee hoelang ik nog moet wachten jullie vragen maar om meer geduld terwijl het product gewoon op voorraad moet zijn volgens de site. Ik moet wel zeggen dat de telefonistes wel aardig zijn, maar helaas kunnen ze me niet meteen helpen en moet alweer op een mail wachten.
17 nov 2023
De Klantenservice heeft doorgekregen dat er op een aantal artikelen vertraging was, er kon daarom alleen een indicatie meegegeven worden. Daarom moet er ook beroep gedaan worden op jouw geduld. Door jou op voorhand aan te geven hoe lang het kan duren, hopen wij dat jij je niet aan het lijntje gehouden voelt. Onze excuses hiervoor.
15 jun 2023
MET DE BESTELLING KON IK AANGEVEN DAT IK DE BESTELLING ZATERDAG KON ONTVANGEN, OF ANDERS NIET MEER DAN TWEE DAGEN ZOU DUREN, HEB HET BESTELD OP VRIJDAG. ECHTER KREEG IK HET PAKKET OP DINSDAG! IK WILDE EEN ANDERE BEZORGTIJD AANGVEN, MAAR DAT KON NIET, WEL EEN ANDERE DAG, MAAR MET HETZELFDE TIJDSBESTEK, JAMMER! PLUSPUNT; PAKKETJE KWAM MOII, GOED VERPAKT EN ONBESCHADIGD AAN. TOP!
15 jun 2023
Op onze website bij dit artikel staat "Op werkdagen voor 22:00 besteld, binnen 1-2 dagen in huis. " Je dient bij het zelf kiezen van een bezorgdatum altijd rekening te houden met onze eigen belofte. Het is echter niet mogelijk een datum te kiezen welke eerder is dan deze leverbelofte. Wanneer je hier in het vervolg rekening mee houdt, is het voor Intertoys geen probleem aan de verwachting te voldoen. Jouw feedback wordt wel meegenomen, bedankt hiervoor!

Lang wachten op levering

Op de site was de Lego set die in de actie was gewoon te bestellen echter na de bestelling de mededeling dat het leveren wel tot 2 weken kan duren door het succes. Ik wacht wel, maar behoord een site geen limiet te hebben die gelijk is aan de voorraad? Dat de actie snel zou lopen met deze aanbieding is denk ik niet vreemd maar wordt zeker gewaardeerd
19 okt 2023
Bedankt voor jouw review. Jouw feedback wordt meegenomen en nader onderzocht
15 okt 2023
Helaas 5 werkdagen moeten wachten op pakketje ipv 1 a 2 dagen wat geadverteerd wordt. Als ik dan vraag of ik iets van info kan krijgen wordt ik alleen maar naar de track en tracé gestuurd. Ik snap dat het bezorgen buiten jullie macht ligt, maar je krijgt vanuit jullie geen enkele info/ medeleven of hulp als dit plaatsvind. Dat vind ik erg jammer!
17 okt 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jouw pakket wat vertraging heeft opgelopen. Zoals jij zelf al aangeeft ligt de bezorging buiten onze macht. De Klantenservice heeft aangegeven dat jouw pakket in het verzend proces zit. Wij geven jouw feedback uiteraard door aan DHL. Excuses voor het langere wachten, hopelijk gaat het de volgende keer weer zoals jij van ons gewend bent.

En we wachten nog steeds

Zaterdags besteld, wordt op dinsdags ( Sinterklaas ) bezorgd. Tot op heden nog niks mogen ontvangen zijn we 3 dagen later, zal wel aan dhl liggen maar ze doen er ook niks aan… kan appen en bellen tot ik een ons weeg en ik weeg 120 kilo.. ja moet je even wachten tot ze de bestel status updaten. Duurt nog 10 dagen staat op de site.. lekker dan..
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice? Dit kan via 085-000 66 910, email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder. Sorry voor het ongemak!
MB
Mieke B.
Eindhoven
21 nov 2023

Ter verbetering zou u de artikelen…in een passende verpakking moeten verzenden.

Ter verbetering zou u de artikelen beter in een passende doos kunnen verzenden. Ik had maar een kleine bestelling bij u, waaronder een pak Stabilo viltstiften, maar die paste niet vlak in de doos en daardoor is de verpakking daarvan stuk gescheurd en vallen de stiften er zo uit. En...Sinterklaas geeft geen cadeautjes die nieuw al stuk zijn.
23 nov 2023
Vervelend dat de bezorging niet helemaal naar wens is gegaan. Wij nemen jouw feedback mee en zullen het doorgeven. Hopelijk gaat het met een volgende bestelling weer beter.
18 okt 2023

Online/service onder de maat

Pakket met Lego dozen ontvangen die half geplet waren. Bij het retourneren is dhl ze kwijt geraakt. Intertoys moet de opdracht geven tot onderzoek, echter reageren ze niet op emails. Toch 2 sterren omdat de meeste bezorgingen goed gaan en er vriendelijk personeel in de winkel in Hengelo werkt. Het online deel is echter onder de maat.
19 okt 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten vernemen dat jouw pakketten kwijt zijn geraakt. Ik zal jouw klacht doorgeven, en jij zult z.s.m. antwoord krijgen van de Klantenservice

Goedemiddag, Ik wil hier even een klacht over indienen want vind de manier van hoe mijn pakket ingepakt niet kunnen. Ik moet dit nog kado geven maar de verpakking is helemaal beschadigd. Er zat nog geen doos omheen en er zat zoveel tape omheen dat ik alles kapot trek. Misschien iets om op te letten want vind het niet kunnen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering. De Klacht zelf kun je doorgeven aan de Klantenservice. https://www.intertoys.nl/klantenservice/garantie-klachten
11 mei 2023

Houd je aan afspraken die je zelf maakt!

Als je zegt dat een bestelling binnen een bepaalde tijd wordt verstuurd als je voor 22.00 bestelt, hou je daar dan ook aan. Ik bestel om 14.00 in de middag, het werd een paar dagen later pas verstuurd. Kom beloftes na, dat doen jullie keer op keer niet. Daarom bestel ik alleen bij jullie als het niet anders kan.
12 mei 2023
Bedankt voor jouw terugkoppeling en jammer te vernemen dat de levering niet naar jouw verwachting was. Onze belofte is "op werkdagen voor 22:00 besteld, binnen 1-2 dagen in huis". Jouw bestelling is geplaatst op zaterdag 6 mei vòòr 22:00, verstuurd naar DHL op maandag 8 mei en geleverd op dinsdag 9 mei. Zondag niet meegeteld (geen werkdag) houdt in dat jouw pakket met twee dagen is bezorgd. De belofte is bij deze bestelling gehaald. Mocht het om een andere bestelling gaan, dan zoeken wij dit graag verder uit ter verbetering.
18 okt 2023
Voorraad indicatie klopt niet met actuele voorraad in de winkel. Na een poging mijn vertraagde bestelling naar een ander filiaal of naar mijn huis te sturen is gewoon niet gelukt, zelfs niet na 5 verschillende chat agents die uiteindelijk het gesprek afkappen over iets met een technische storing.. te makkelijk.
19 okt 2023
Bedankt voor jouw feedback. Het is inderdaad helaas niet mogelijk nadat een bestelling is geplaatst dit te wijzigen. Het kan wel eens voorkomen dat de voorraad niet juist is op geboekt. Wij nemen dit mee, en zorgen ervoor dat het de volgende keer niet meer gebeurd.
11 sep 2023
Artikel zou binnen 1 tot 2 dagen geleverd worden. Uiterlijk 8 september. Inmiddels is het 11 september en hebben we nog niets ontvangen. Het cadeautje was bedoeld voor een kinderfeestje vandaag. Dus we hebben nog halsoverkop iets anders moeten halen. Als de artikelen geleverd worden, gaan ze dus weer retour….
12 sep 2023
Wat vervelend te lezen dat jij langer op jouw pakket moest wachten. De Klantenservice kan jouw hier in ondersteunen. Zij onderzoeken dan de status en kunnen wellicht nog een passende oplossing bieden zodat jij je cadeau toch op tijd in huis hebt. Bedankt voor jouw review!
21 sep 2023
Heb in augustus een pre order geplaatst. Op de site stond geschreven dat het op de dag van release ontvangen zal worden. De release dag is 22 september. Het is vandaag 21 september en heb nog geen trace code ontvangen. Ik heb maar de klantenservice gebeld en die kon aangegeven dat het nog niet verwerkt is.
21 sep 2023
Vanuit de Klantenservice heb ik vernomen dat zij jou hier over geïnformeerd hebben. De mail met de track and track code volgt zodat jij het bezorgmometn kunt volgen. Bedankt voor deze review!

Slordig ingepakt

Meerdere items besteld via internet. Zaten bij elkaar in een veel te grote doos. Is flink geschud blijkbaar. Elke verpakking was beschadigd , hoekjes ingedeukt, krassen en 1 doos lego was open. We zijn hierover bezig met de klantenservice. Voor ons de laatste keer dat we bij intertoys online bestellen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat de verwachting niet gehaald is. De inpakkers zijn inmiddels op de hoogte en zullen dit verbeteren.

Verzending

Na het bestellen ging ik wachten op mijn pakket. De dag dat ik mijn pakket kreeg veranderde het aankomst tijd een aantal keer, waardoor ik hele dag thuis moest zijn. Ik had uiteindelijk wel het juiste pakket, maar de pokemon box die ik had besteld was beschadigd en mijn pokemon kaarten waren gebogen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw feedback. Wat jammer dat de levering niet is gegaan zoals je had gehoopt, excses hiervoor. We zullen ons best doen dit te verbeteren.
23 nov 2023

Geen service

Heel erg ingewikkeld om spullen gestuurd te krijgen (mag alleen na bepaalde winkels) en retour was dan super ingewikkeld omdat het IT systeem van Intertoys niet werkte. Dus voor 1 cadeau in totaal 3 keer na de winkel…. Reactie van de medewerkers, het is helaas zo, dat is niet ons probleem....
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Retouren mogen naar alle winkels, tenzij jou vooraf wat anders is verteld. Je hoeft niet naar de winkel om een retour aan te melden, dit kan ook thuis. Wanneer er een storing blijkt, kun je even contact opnemen met de Klantenservice. Zij kunnen dan ondersteuning bieden zonder dat je de deur uit hoeft. Het is zeker niet jouw probleem, wij helpen graag.

Foutief adres op adreslabel

Onze bestelling is retour gegaan omdat er geen juist adres op het adreslabel stond. Het opnieuw versturen zou 15 dagen in beslag nemen. Dat is voor sint-cadeautjes veel te lang. Jammer. We zijn zelf in de winkel cadeautjes gaan halen, en hopen op een vlotte terugbetaling van onze order.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. De Klantenservice kan je wellicht nog ondersteunen hierin.
6 aug 2023
Het juiste inpakken voor de zending. En als dat dan verkeerd is gegaan meteen het juiste toe stu ren en niet mij eerst het verkeerde product laten terug sturen en dan pas het juiste opsturen. Wordt mij verteld dat het tot wel twee weken duren. Dat is geen klanten service.
Antwoord van Intertoys.nl
Vervelend om te moeten vernemen dat jij een foutief artikel hebt ontvangen. Er is door de Klantenservice geadviseerd om het artikel eerst te kopen of opnieuw te bestellen omdat er door jou was aangegeven dat er haast achter zat i.v.m. een verjaardag. En de Klantenservice heeft dit aangeraden omdat het wachten anders te lang zou duren. En het artikel wat foutief was ontvangen retour te sturen voor terugbetaling. Hopelijk gaat het met een volgende bestelling wel weer beter, en hebben wij jou vertrouwen weer teruggewonnen.
Heb 10 dezelfde spellen besteld. Deze waren op voorraad. Achteraf werd er 1 teruggeboekt omdat er blijkbaar toch maar 9 waren. Van de 9 had er 1 een gat in de doos. Heb ze allemaal nodig, dus maar zo gelaten en naar een andere stad gereden om nog het 10e spel te kopen.
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling geweest. Sorry dat je het artikel in deze staat hebt ontvangen. Wij zullen als feedback meenemem. Bedankt dat je een review hebt achtergelaten.