Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.629 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.230 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Pakket kwijt, geld mogelijk weg

Pakket kwijt, Intertoys heeft de bestelling uit mijn account gegooid, kan waarschijnlijk fluiten naar centen. Klantenservice doet niet eens de moeite om het te begrijpen. Compleet waardeloos. Ze kunnen maar beter een voorbeeld nemen aan de klantenservice van Bol.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. We hebben hard gezocht naar naar alle contacten over deze bestelling maar die zijn er niet. Deze bestelling is 7 december geplaatst en 8 december bezorgd. Sneller kon Intertoys dit niet doen, maar mocht je toch een klacht hebben, dan vernemen zij dit graag. De track and trace code in de afbeelding hoort niet bij de bestelling waarover jij de review hebt geplaatst.
26 jun 2023
Ik heb click & collect gekozen. Na de bestelling niks meer gehoord. Op dag 4 toevallig in de buurt van de winkel. Het product lag gewoon in het schap. Navraag bij de kassa, de bestellingen waren niet bijgehouden. Medewerker heeft ter plekke goed opgelost
27 jun 2023
Bedankt voor deze terugkoppeling. Wat fijn dat het toch is opgelost. Jouw review wordt meegenomen zodat we kunnen onderzoeken wat de beste manier is om dit verder te voorkomen.

Ps4 spel lijkt 2e hands

Het bestelde product (ps4 spel) werd verstuurd met een beschadigd doosje en vingerafdrukken op de schijf. Het leek wel 2e hands…. Ook was het spel niet verzegeld waardoor ik het met enige moeite kon terugbrengen in het plaatselijke Intertoys filiaal.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wij zullen dit meenemen om verder te onderzoeken hoe dit beter kan. Excuses voor de wijze van verzending.
Bij het bezorgen beter kijken. Ging retour om dat mijn adres niet zou kloppen. Vervolgens gebeld krijg je sorry kan herbesteld worden. levering pas over 15 dagen. Actie voorbij en dan moet ik dus ruim 12 euro bij betalen. Adres was gewoon goed.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.
18 nov 2023

Onnodig stroperig

Producten zijn scherp geprijsd en worden snel geleverd. Kom je met de klantenservice in aanraking beland je in een stroperig en onnodig langdurend proces. Producten worden erg matig verpakt en beschadigen daardoor eerder bij transport, zonde.
Antwoord van Intertoys.nl
Het is zeker niet de bedoeling dat pakketten in beschadigde staat, of helemaal niet, worden geleverd. Je hebt contact gehad met een medewerker die in haar eerste week zat, vandaar dat ondersteuning hierin gewenst was. Excuses dat het contact niet naar wens is verholpen. Bedankt voor deze terugkoppeling zodat we dit kunnen bespreken ter verbetering. Dit geldt voor zowel de Klantenservice als de staat van de pakketten en de inhoud.
15 aug 2023

Lastig betalen met cadeaukaart

Mooie site met veel keuze echter werkt het betaal proces heel slecht. o.a. Als je wil betalen met meerdere cadeau kaarten doet de website gek. En wordt je uit het betaal proces gegooid zonder mogelijkheid om de betaling opnieuw te proberen.
16 aug 2023
Vervelend dat het betaal proces niet helemaal naar wens is gegaan. Wij nemen jouw feedback mee en zullen het doorgeven. Hopelijk gaat het met een volgende bestelling weer beter.

Loopfietsje

Een loopfietsje besteld en betaald en een dag later gebeld door de winkel dat ze niet meer op voorraad zijn op 2 beschadigde showmodellen na en niet zijn na te bestellen. Zou beter geblokt moeten worden in het online bestel systeem.
1 aug 2023
Bedankt voor jouw review. De voorraad wordt met de hand bijgehouden. Dus het kan wel eens voorkomen dat het helaas niet helemaal juist staat. Jouw feedback nemen wij mee en geven het door.
17 jun 2023

Website niet gebruiksvriendelijk

Website is niet gebruiksvriendelijk,zeker niet als bestellingen deels niet per post leverbaar zijn en verschillende levertijden in de winkel hebben. Ik heb meerdere bestellingen moeten aanmaken. Pakket wel in goede orde ontvangen!
3 dec 2023

Click & collect niet compleet en schroef dol

Click & collect bestelling was niet compleet. Moesten bij ander filiaal (30 minuten verder rijden) de rest van de bestelling ophalen. Eenmaal thuis is bij 1 pop or flop ook nog de schroef dol van het klepje voor de batterijen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. De Klantenservice kan je wellicht nog ondersteunen hierin.
8 okt 2023
Betere klantenservice. Een van de dingen waar wij tegen aan liepen: tijdens het bestelproces al aangeven hoeveel voorraad er nog is. Meerdere malen online besteld, achteraf niet leverbaar. Klacht indienen, maar niets mee doen.
10 okt 2023
Vervelend dat het bestelproces niet helemaal naar wens is gegaan. Wij nemen jouw feedback mee en zullen het doorgeven. De Klantenservice heeft geen klacht ontvangen vandaar dat er geen reactie is geweest. Een terugbetaling gebeurd altijd op de wijze waarop er ook betaald is. Dus wanneer jij hebt betaald via IDEAL en een Intertoys kadokaart, krijg je een cadeaukaart en een terugbetaling via de IBAN.
21 sep 2023

Click en collect product betaald niet geleverd

Click en collect product betaald maar niet meer aanwezig in de winkel en nalevering ook niet. Ondertussen nog geen terug betaling, product heel toevallig na aanbieding weer leverbaar. Met andere woorden tussen wal en schip
21 sep 2023
Wat jammer dat het artikel uitverkocht bleek. Door onderlinge communicatie tussen jou en de Klantenservice heeft terugbetaling langer geduurd. Wij hadden niet alle informatie om jou terug te betalen. Gelukkig hebben wij een reactie ontvangen en ben je inmiddels terugbetaald. Bedankt voor deze review!

Te laat geleverd

De bestelling werd twee dagen later (en dus te laat) bezorgd. Wellicht kunnen jullie hier niets aan doen en ligt het aan DHL. Maar dit zou wel een reden voor mij zijn om niet meer zo snel bij Intertoys te bestellen.
Antwoord van Intertoys.nl
Wat jammer dat jouw pakket te laat was. We zullen dit meenemen. Bedankt voor jouw review, hopelijk toch tot ziens!
Er staat een levertijd van 2 dagen aangegeven vervolgens is dit 5. Wat niet erg is, het zijn ten slotte de drukke feestdagen. Maar ik ben nu al 7 dagen verder zonder enige update van de status. En dat vind ik matig.
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice? Dit kan via 085-000 66 910, email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder. Sorry voor het ongemak!
14 nov 2023

Beperkte service in het leveren van artikelen

Ik vind het erg jammer dat we bepaalde artikelen niet in de winkel kunnen bestellen. Of als andere filialen het hebben, het helemaal daar moeten ophalen. Jammer dat het niet naar een locatie in de buurt kan.
17 nov 2023
Bedankt voor jouw feedback. Het klopt dat dit de mogelijkheden zijn. Dit zal tot nader bericht niet veranderen. In het verleden was dit mogelijk, maar niet succesvol om uit te voeren, vandaar dat wij hiermee gestopt zijn.
16 sep 2023
Het pakketje was slecht verpakt, en nog niet eens opgevuld zodat het cadeautje alle kanten op kon. Gelukkig viel de schade aan de verpakking mee, maar blij was ik er niet mee. Het was verpakt in Etten-Leur.
19 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jouw pakket niet goed was verpakt. Jouw tip nemen wij mee voor verbetering.
15 december meerdere producten besteld en tot vandaag nog steeds niet alles ontvangen. Al drie verschillende leveringen gehad voor 1 bestelling, mis nog de helft en had 16 december al geleverd moeten zijn
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat de verwachting niet gehaald is. Wij gaan ons best doen dit te verbeteren. Inmiddels is de bestelling comppleet bezorgd.
Levering duurt heel lang, afgelopen vrijdag besteld en word pas morgen einde van de dag geleverd. Word ook niet fatsoenlijk op de hoogte gehouden met de status van de levering door een mail te ontvangen.
Antwoord van Intertoys.nl
.Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.
29 okt 2023
Product bleek achteraf niet meer leverbaar, terwijl de winkel het op moment van bestellen nog op voorraad zou hebben. Dat was een teleurstelling. Meer accurate winkelvoorraad had dat kunnen voorkomen.
7 nov 2023
Bedankt voor jouw tip. Er wordt momentteel hard gewerkt dit op te lossen.
18 okt 2023

Bezorging twee weken later

Met een nogal nonchalant bericht is bezorging van mijn bestelling minstens twee weken vertraagd. Een meer persoonlijk bericht met een tegemoetkoming op welke wijze dan ook had ik prettiger gevonden.
19 okt 2023
Bedankt voor jouw review. Het klopt inderdaad dat de bestelling helaas iets is vertraagd zoals aangegeven in de email. Indien je wenst te annuleren mag dit worden doorgegeven aan de Klantenservice.
5 dagen geleden besteld. Volgens eerdere berichten had het al bezorgt moeten zijn. Het is ijzig stil. Weet natuurlijk niet of het aan Intertoy's ligt of de koerier maar voorlopig nog niets in huis.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice? Dit kan via 085-000 66 910, email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder. Sorry voor de opgelopen vertraging.