Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.239 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

De dhl bezorging was thuis maar zeggen dat je er niet was. Pas 2 dgn later ophalen op service punt.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van deze ervaring. Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de DHL-bezorging van je bestelling.
Het ging er allemaal wat amateuristisch aan toe. Pakket was ook niet ingepakt. Lange wachttijd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten! Het spijt ons dat het proces wat amateuristisch verliep, dat het pakket niet goed was ingepakt en dat je te maken had met een lange wachttijd. We begrijpen dat dit frustratie kan oproepen en zullen intern stappen ondernemen om onze processen te verbeteren.
Ik heb geen afhaal mail ontvangen en wist dus niet dat het gekochte klaar lag
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. We hebben dit gecontroleerd en het afhaalbericht en de bevestiging zijn verzonden naar het opgegeven email adres. Wanneer je beide niet hebt ontvangen, is het mogelijk dat er een typefout zit in het emailadres.
De bestelde spullen zaten in enorme, slappe, half open dozen !!
Antwoord van Intertoys.nl
bedankt voor het achterlaten van een review. We willen dat je weet dat we jouw feedback waarderen en intern zullen bespreken om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Het is onze bedoeling om bestellingen zorgvuldig en veilig te verpakken, zodat ze in goede staat bij onze klanten aankomen.
Geen DHL gebruiken als bezorgdienst
Antwoord van Intertoys.nl
Hartelijk dank voor deze feedback.
Niet gekregen wat ik had vert
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. De Klantenservice helpt jou graag verder.

Levertijd

Lange levertijd
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze feedback. Het spijt ons te horen dat je een lange levertijd hebt ervaren.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw sterrenbeoordeling!
11 feb 2024
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze sterrenbeoordeling!

Graag afhalen in de winkel (ook als click en collect niet mogelijk is)

Levering was snel. En een mooie aanbieding voor het bestelde artikel. Zou fijn zijn als je een bestelling ook kan afhalen in de intertoyswinkel wanneer click en collect niet mogelijk is. Jammer was dat de bestelling in 2 delen en dus twee 2 dozen bezorgd werden. Ook Kregen we een grote doos voor een heel klein artikel. Zonde van de materialen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wij zullen dit meenemen om verder te onderzoeken hoe dit beter kan.
De prijzen liggen ver boven de normale prijzen. Voor bijvoorbeeld een Nintendo controller belaag je bij bol.com 64,94 en bij intertoys 84,99!! Ook de prijzen van Gravitrax liggen vele malen horen dan bij andere speelgoedwinkels. Vanwege cadeaubonnen hebben wij deze nu besteld. Maar hierdoor zullen wij geen aankopen meet doen bij intertoys…
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten.

Verkeerde bestelling bezorgd

Er werd een verkeerde bestelling geleverd. Contact gehad met de klantenservice, maar ze wilden de producten pas na de retour opnieuw opsturen. Hierdoor zou ik de cadeaus te laat hebben voor een verjaardag. Er werd niet echt meegedacht, jammer. Het bestelnummer was 85645038. Ik heb daarna zelf maar een nieuwe bestelling geplaatst.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze terugkoppeling. We nermen dit mee om na te gaan of onze processen aansluiten bij onze service naar onze klanten toe. Ondertusen helpt de Klantenservice jou verder waneer dit nog van toepassing is.
Bestelling zou binnen 2 dagen geleverd worden. Maar na bellen op de derde dag bleek artikel niet voorradig, terwijl op webshop nog steeds te bestellen en op voorraad. Hopelijk op 24 januari weer voorraad en levering. Verbeteren is website up to date houden en eerder zelf melden als iets niet op tijd geleverd kan worden.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat de bezorging uitgesteld moest worden. Dit is niet de bedoeling geweest. De voorraad wordt in de gaten gehouden. Hier hoef jij niets voor te doen. .
Pakket kwam te laat en beschadigd aan. Er wordt te grof omgegaan met de pakketten door de pakketdienst. Inhoud was gelukkig niet kapot.
27 jan 2024
Helaas was de bezorging niet binnen 1-2 werkdagen zoals vermeld staat bij het bestellen. Maar producten helemaal OK.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Sorry voor de late bezorging van jouw pakket.
De verpakking van het product was overduidelijk al open geweest. Dit is erg jammer omdat het als cadeau bedoeld is.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses omdat de bezorging niet verloopt zoals wij dit voor ogen hebben. De Klantenservice helpt jou graag verder
Veel te grote doos tov de inhoud. Onnodig. Verder prima. Mooie korting op het product.
13 jan 2024

Product en prijs en levering

Product en prijs prima. De verwachte leveringsdatum werd echter flink overschreden.
3 feb 2024
Ik bedtel 2x zelfde product op korte tijd met 5,- prijsverschil (14 en 29 jan)
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review.
6 jan 2024
Goed de winkels bevoorraden, ik moest wachten tot mijn product op voorraad was