Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.239 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

18 jan 2024
verpakking van de artikelen moet beter, artikelen kwamen beschadigd aan
18 jan 2024
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Dit zal ons helpen te verbeteren. De Klantenservice helpt jou graag verder mocht je dit wensen.
Dat hij verzonden is maar nog niet geleverd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. De Klantenservice helpt jou graag verder.
20 jan 2024

Assortiment in de winkel beperkt

Assortiment in de winkel heel beperkt
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review!
Bezorgservice kan beter
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review!
Niet alles op voorraad
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wij zullen dit meenemen om verder te onderzoeken hoe dit beter kan.
3 feb 2024
op tijd leveren
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review.
18 jan 2024
Bedankt voor jouw review!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw sterrenbeoordeling!
6 jan 2024
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw sterrenbeoordeling!
4 aug 2023

Klantonvriendelijk bij Intertoys Lelystad

Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jij een vervelende ervaring hebt gehad met 1 van onze winkels. Dit is uiteraard niet de standaard service die wij bieden. Er hoort inderdaad een bevestiging naar de mail verstuurd te worden m.b.t. het ophalen van jouw Click en Collect. Wij geven deze ervaring door aan de winkel. Hopelijk wordt een volgende ervaring wel weer zoals jij van ons gewend bent. Indien er nog vragen zijn mag jij altijd contact met de Klantenservice opnemen.
CB
Cin B.
Leidschendam
21 okt 2023

Betere communicatie indien bestelling in meerdere pakketten

Bestelling werd , zonder bericht hierover, in 2 delen verstuurd. Nadat het eerste deel ontvangen was, bleef de vraag of de rest nog zou komen en zo ja, wanneer. En helaas was het eerste deel een doosje Lego welke in een bubbelenvelop verstuurd was, maar dus compleet gedeukt op de mat lag omdat de bezorger blijkbaar wel vond dat ie 'm door de brievenbus kon proppen. Dag erna kwam deel 2 van de bestelling, vanaf dezelfde locatie in Waddinxveen, in een doos, dus het had fijn geweest als het Lego-cadeautje hier ook bij had gezeten, dan had het niet zo gedeukt geweest.
Antwoord van Intertoys.nl
Jouw pakket is vanuit twee verschillende locaties bezorgd om te zorgen dat jij wel de totale bestelling kon ontvangen, niet vanuit Waddinxveen. Wij hopen dat jij dit kan waarderen. Dit wordt vooraf gecommuniceerd d.m.v. het ontvangen van twee track and trace codes. De feedback over leveringen koppelen wij terug zodat de bezorgers hier scherp op blijven.
het lijkt mij dat jullie (Intertoys) misschien met een andere bezorgdienst moeten gaan werken. Want de huidige die nu jullie pakketten (DHL) in het land rond brengt maakt er een zootje van. Sturen wel mails met tijden dat ze komen bezorgen maar ze komen niet ook geen briefje in de bus ( later bleek dat het op een ander adres in de brievenbus was gedeponeerd.) hierdoor kwam ik er achter dat het in een depot in Anna Paulowna lag. Dus ik heb geen hoge pet op van DHL.

Beschadigde en opengemaakt playmobildoosje

Ik had diverse dozen playmobil besteld. De bestelling is op tijd bezorgd. Dit is een pluspunt. Een van de doosjes was beschadigd, is open geweest en weer met plakband dichtgetaped. Dit had nooit gemogen. Ik heb de playmobil met het beschadigd doosje wel moeten geven als verjaardagkado, omdat ik geen tijd meer had om een nieuw kado te kopen. Met uitleg heb ik de kadootjes gegeven, heel storend. Ik vind dit echt een minpunt vanuit Intertoys, vandaar 3 sterren.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering en de inpakkers op de hoogte stellen.
26 nov 2023
Verpakking kon veel beter. Een eerder gebruikte "2de hands doos" op zich prima, maar deze doos was veel te groot, niet opgevuld, hier en daar behoorlijk ingedrukt, slecht getaped. De doos van de inhoud (Lego) kwam daardoor beschadigd aan en dat vind ik slodig, jammer en niet nodig.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze terugkoppeling. De inpakkers zijn inmiddels op de hoogte en zullen dit verbeteren.
12 mei 2023

Verkeerde kleur

Op internet bestel ik een waterpistool. Daar zijn 2 kleuren afgebeeld groen en blauw. Ik kan dan al niet kiezen. Vervolgens in de winkel is het oranje. Gelukkig hadden ze de blauwe ook liggen in de winkel en is hij omgewisseld
15 mei 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jij niet de juiste kleur hebt ontvangen. Aan de hand van jouw bestelling, kan ik zien dat het gewenste artikelnummer maar 1 kleur om te kiezen bevat. Indien jij dit anders hebt gezien, mag jij altijd contact opnemen met de Klantenservice. En indien er wat aangepast moet worden doen wij dat ! Alle tips en tops nemen wij mee.
16 mei 2023

Zorgvuldiger inpakken.

Lego sets wat beter en zorgvuldiger inpakken. Ik kon 3 van de 4 sets omruilen omdat de dozen gedeukt en gescheurd waren.
19 mei 2023
Dit wordt teruggekoppeld naar ons distributiecentrum, bedankt hiervoor. Fijn te vernemen dat je exemplaren hebt kunnen bemachtingen die wel aan jouw verwachting voldoen. Veel plezier ermee!
Verpakking was slecht Het originele doosje was met schade is niet leuk uitzicht voor een cadeautje.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. De Klantenservice kan je wellicht nog ondersteunen hierin.
26 okt 2023
Helaas was niet op de website zichtbaar dat er geen voorraad meer was, en was daarbij bestellen gewoon mogelijk. Ik kreeg bericht dat het product verzonden was naar winkel voor Click & Collect zoals aangevraagd. Na 2 dagen kreeg ik mail waarin werd uitgelegd dat de bestelling niet uitgevoerd kon worden en dat mijn geld zou worden teruggestort. Dit is inderdaad de volgende dag gebeurd.
26 okt 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jouw gewenste product uiteindelijk toch niet op voorraad bleek. Hopelijk is dit een volgende keer wel weer het geval.

Het was de beste aanbieding,

Ik heb mijn Lego bij Intertoys besteld omdat de prijs aantrekkelijk was. Maar toen mijn pakket bezorgd werd, schrok ik van de staat van de verpakking, de doos was gedeukt, plakband los, gaten, enz.. Het was een wonder dat de inhoud er niet uitgevallen is, gelukkig was de Lego doos maar weinig beschadigd. Dus ik hoop dat er de volgende keer beter verpakt wordt, of minder mee gegooid.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat de kwaliteit van de levering niet is zoals wij dit voor ogen hebben. De Klantenservice he;lpt jou graag verder.

Verzendlabel is op verkeerd pakket geplakt

In het pakketje met daarop mijn bestelnr en mijn gegevens, trof ik andere artikelen. De verzendlabel is dus op de verkeerde doos geplakt en zo bij mij terecht gekomen. Ik heb dit gelijk per mail gemeld aan de klantenservice en gevraagd hoe nu te handelen maar nog geen reactie ontvangen. Dit is nu twee dagen geleden. Begrip voor de drukke tijd maar wel jammer uiteraard.
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling geweest. De inpakkers zijn inmiddels op de hoogte en zullen dit verbeteren. De Klantensevice heeft aangegeven dit in behandeling te hebben. Sorry voor het ongemak!