Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.239 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

LB
Linda B.
Delfgauw
16 nov 2023

Teleurgesteld.

Van de 27 bestelde doosjes Playmobil waren er 16!!!! niet op voorraad. Echt jammer. De andere 11 doosjes kreeg in 2 zendingen geleverd. Ik werd wel goed geinformeerd/op de hoogte gehouden over de niet te leveren doosjes, restitutie vond snel plaats. Tip: zet niet op de site dat er voorraad is, terwijl deze er niet is. Dit voorkomt teleurstelling bij de klant.
17 nov 2023
Excuses dat het niet zo soepel is verlopen. Op de achtergrond hebben we ons best gedaan om te zorgen dat jij zoveel als mogelijk exemplaren kon ontvangen, vandaar de deelleveringen. Wij zullen dit verder onder loep nemen.

Mislukte order

In mijn account stond steeds in behandeling dus dacht ik dat jullie nog daar mee bezig ben . Toen het te lang duurde belde ik op en bleek het een mislukte order gelukkig heb ik gebeld en kon ik de order opnieuw doen voor sinterklaas. Alleen kan ik niet laten bezorgen en met Klarna betalen moest perse kiezen voor afhalen en gelijk betalen Dat is wel jammer
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review! Bij sommige artikelen is dit inderdaad zo ingesteld. We begrijpen dat dit vervelend was voor nu, maar hopelijk kun je hier in de toekomst rekening mee houden.

Zeer vaak beschadigde artikelen uit winkels

Regelmatig zeer goede aanbiedingen. 80% van de leveringen wordt verzonden vanuit winkels. Vaak beschadigd verzonden dozen met alarmstickers één keer zelfs een open doos. Verzenddozen zijn te slap en inhoud vaak los in de doos, waardoor inhoud gekraakt aankomt. Retourneren gaat echter zonder problemen en redelijk snel je geld terug.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze terugkoppeling. De inpakkers zijn inmiddels op de hoogte en zullen dit verbeteren.
LP
Léon P.
HEERLEN
8 sep 2023

Beter inpakken voor transport.

Het item wat mij toegestuurd is geworden, is een funko pop. Bij deze items is het belangrijk dat de verpakking puntgaaf is, omdat het een verzamelaar item is. Doordat het los in verzenddoos was geplaatst, is de verpakking beschadigd tijdens transport. Dus geen artikelen los in verzenddoos plaatsen, maar met genoeg opvul materiaal.
11 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jouw pakket niet puntgaaf meer was. In het vervolg wil ik jou verzoeken contact op te nemen met de Klantenservice. Jouw feedback nemen wij mee.
8 jun 2023
Bijna alles is goed gegaan. Alleen heb ik geen orderbevestiging ontvangen en ook geen mail dat ik mijn bestelling op kon halen. Ik heb hierover gebeld en mijn mailadres staat goed in het systeem. De nieuwsbrief krijg ik wel, dus het gaat ergens anders mis. In de winkel waar ik mijn bestelling heb opgehaald, ben ik goed geholpen.
8 jun 2023
Bedankt voor jouw feedback. Vervelend om te moeten vernemen dat jij jouw orderbevestiging niet hebt ontvangen. Er is momenteel inderdaad een storing, waardoor de bevestiging niet wordt verzonden. De bevestiging dat jouw order onderweg is en of opgehaald kan worden zou wel moeten worden verzonden. Wij gaan dit meteen doorgeven en nakijken waarom jij deze niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Met een volgende bestelling moet het wel weer goed gaan.

Niet heel tevreden.

Op de website staat dat levering in principe 1 á 2 werkdagen plaatsvindt na bestelling. In mijn geval duurde het drie werkdagen. Het item werd bij mij geleverd in de originele verpakking dus zonder doos of ander beschermend materiaal eromheen. De inhoud van de verpakking was helaas licht beschadigd. Al met al niet zo tevreden.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten vernemen dat jij jouw pakket 1 dag later hebt ontvangen dan verwacht. DHL heeft het ook erg druk momenteel. Dat jij het zonder verpakking hebt ontvangen is uiteraard niet de bedoeling. Ik wil je vragen contact op te nemen met de Klantenservice zodat er verder naar gekeken kan worden. https://www.intertoys.nl/klantenservice-overzicht
Kom een artikel te kort. Meteen contact gezocht met de klantenservice. Drie dagen later bericht gehad dat ze het gaan uitzoeken. Kan gebeuren met deze drukke tijd maar wel een beetje knullig tijdens het vieren van Sinterklaas. Verder goeie service, de rest was snel binnen. Hopelijk krijg ik snel bericht.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten!

Levering iets trager

Pakketje op vrijdag middag voor 4uur besteld, als je voor 10 had besteld zou het binnen 2 dagen binnen komen. Werd uiteindelijk maandag pas op de post gedaan en dinsdag bezorgd, was een beetje een tegenvaller. Van te voren al naar de winkel gegaan in de hoop het gewoon daar te kunnen kopen, maar helaas..
8 jun 2023
Bedankt voor jouw feedback. Wij hebben een levertijd van 1-2 werkdagen. Als jij op vrijdag besteld, staat het op leveren za of zo. Maar omdat er op zondag & maandag niet wordt bezorgd, wordt hij doorgezet naar Dinsdag. Al met al dus 1-2 werkdagen. Indien er nog vragen zijn mag jij altijd contact opnemen via onze Klantenservice. https://www.intertoys.nl/klantenservice-overzicht
23 nov 2023
Ik ben niet tevreden over de bezorgdienst DHL: ik heb 2 pakketten in een week tijd geleverd gekregen. 1e was het karton van de buitendoos doorweekt waardoor de doos van het product LEGO beschadigd is. De 2e zit een gat door 2 lagen van de buitendoos; met enige geluk is de inhoud hiervan niet beschadigd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.
15 nov 2023
Bestellen gaat prima en redelijk snel verzonden. Maar helaas slecht ingepakt. Ik koop vaak Lego en ik wil graag onbeschadigde dozen. Helaas al eerder doorgegeven online en in een winkel. Maar er verandert niks aan!! Het gaat vaak om honderden euro's, mag je ook wel ongeschonden dozen verwachten.
17 nov 2023
Bedankt voor jouw review. Het is voor te stellen dat jij dit als vervelend ervaart en daarom hebben wij contact opgenomen met de inpakkers. Hier wordt van geleerd en daarom bedankt voor de moeite dit terug te koppelen.
17 okt 2023

Terugbetaling proces werkt niet

Er was een product na de bestelling ineens niet meer leverbaar. Terugbetaling ging niet automatisch. Iedere email die ik stuur komt niet goed aan, ik krijg meldingen van Gmail dat het geweigerd wordt door jullie server. Nu gaat het om een bedrag van 2 euro, maar dit proces moet wel beter kunnen.
17 okt 2023
Bedankt voor jouw review. Het artikel wat niet meer leverbaar bleek, had zo'n aantrekkelijke prijs dat het in grote getale is besteld. De storing met jouw email adres is geen onderdeel van het proces, met excuses voor het ongemak. Dit wordt intern nader onderzocht uiteraard.
JM
jp m.
Bergen Op Zoom
31 okt 2023

bestellen prima maar ophalen ....

het bestellen online gaat makkelijk, betalen ook. je hoeft niet perse een account aan te maken. dan t ophalen. er is 1 medewerkster aan de kassa die de klanten moet helpen, de pakketjes moet halen uit magazijn. in totaal bijna 20 minuten moeten wachten.. jammer. wel wordt t netjes ingepakt..
2 nov 2023
Bedankt voor jouw review!
23 dec 2023

Goede aanbieding, maar niet gesealed

Goede aanbieding, maar ook al kocht ik de game online, toch was het doosje niet in de originele seal. Er zat zo'n Intertoys zak omheen. De levertijd was ook veel langer: niet 1 a 2 dagen maar pas na 4 dagen. Vermoedelijk is het gewoon winkelvoorraad die opgestuurd is.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wij zullen dit meenemen om verder te onderzoeken hoe dit beter kan.
18 okt 2023
Omdat het product niet op voorraad is wordt de order gecanceld. Hierdoor is de korting die ze gaven in principe nep en alleen een lokkertje. Erg jammer dat het niet met vertraging verstuurd kan worden. —— Inmiddels via de klantenservice netjes afgehandeld.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review.
13 sep 2023
De verpakking was netjes en goed. Alleen klopte het aantal te leveren goederen niet. Dus in het vervolg de bestelling goed controleren aan de hand van de pakbon. Want op de pakbon staat duidelijk 2 stuks, maar er is er maar 1 geleverd.
14 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten vernemen dat jouw pakket niet compleet was. Graag wil ik je vragen om contact op te nemen met de Klantenservice. Dan kan er gekeken worden voor een juiste oplossing hiervoor. https://www.intertoys.nl/klantenservice/mijn-intertoys-account
Toys Alive hamster was broken - doesn’t work at all. Gabby’s dollhouse game was incomplete - part of the game was missing. Scooter package came completely ripped. Not really a good experience with 3 items damaged / broken in the order.
Antwoord van Intertoys.nl
Thanks for this review. Customer Support might be able to help you with this.
26 okt 2023

DHL is nooit langs geweest.

Klantvriendelijke website. Makkelijk te navigeren. DHL is nooit langs geweest, maar wel 2x aangegeven dat zij mij 2x hebben gemist. Uiteindelijk moest ik bij een afhaalpunt mijn pakket ophalen. Ik heb 2 dagen voor niets staan wachten.
7 nov 2023
Bedankt voor deze terugkoppeling. Het is belangrijk dit te weten zodat wij dit samen met DHL verder kunnen onderzoeken ter verbetering.
Bestelling 3 dagen later geleverd. Kan intertoys waarschijnlijk niets aan doen. En pakket was zo enorm beschadigd. Dat 2 producten ook beschadigd zijn. Misschien andere vervoerder kiezen dan DHL?? Regelmatig deze problemen bij hun.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten.
Helaas werd mijn pakket niet geleverd en bleek het retour te zijn gestuurd naar intertoys omdat het beschadigd was geraakt tijdens transport van DHL. Dit moest ik zelf ontdekken na 1.5 week. Niet dat ze dan even bellen of mailen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering. Sorry voor de late bezorging.
De site is niet duidelijk, als er een artikel niet meer leverbaar is staat het toch nog op de site,je komt dan niet verder met bestellen als je een ander artikel in het winkelmandje hebt. Klantenservice kan je niet verder helpen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.