Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.239 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

AV
amj v.
Pijnacker
7 sep 2023
Fijn dat er spullen in eigen filiaal gehaald kunnen worden, Minder fijn als er dingen bij zitten die er niet zijn die dus ergens anders af gehaald moeten worden veel verder weg! Kan het niet naar eigen filiaal gestuurd worden?
15 sep 2023
Bedankt voor deze terugkoppeling. Het is inderdaad niet mogelijk om het artikel naar jouw winkel opgestuurd te krijgen, bedankt voor het meedeneken en de tip!
27 jul 2023
Het is ontzettend lastig om spullen geruild te krijgen. De winkelbedienden waren zeer hulpvaardig, maar ook zij moesten wel zoeken om dit geregeld te krijgen. Al het kan zou ruilen wel gemakkelijker gemaakt kunnen worden.....
27 jul 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten vernemen dat het ruilen wat lastiger ging dan verwacht. Gelukkig is het uiteindelijk gelukt. Indien er nog vragen zijn mag jij altijd contact opnemen met de Klantenservice.
21 okt 2023

Webshop-omgeving heeft nog wat werk nodig.

Webshop werkt ongelooflijk slecht. Inloggen kan niet (ook met correcte login info), en password reset werkt ook niet. Waarschijnlijk een flinke configuratiefout. Dan maar als "gast" besteld. Levering ging wel helemaal prima.
Antwoord van Intertoys.nl
Wat vervelend te vernemen. Je kunt contact opnemen via privacy@intertoys.nl mocht je nog ondersteuning nodig hebben. Jouw feedback wordt ieder geval n.a.v. hiervan doorgegeven.
Het verpakken kan beter... de artikelen lagen los in de doos er zat geen opvulling (bescherming) in om de breekbare artikelen te beschermen. Gelukkig was het breekbare artikel niet beschadigd. Voor de rest snelle levering
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.
21 sep 2023
De LEGO dozen waren enigzins gedeukt (gelukkig niet gescheurd) en er zit een sticker met barcode opgeplakt. Voor de verzamelaar dus niet aan te raden. Voor wie het koopt om ook te bouwen was het een hele goede aanbieding.
25 sep 2023
Bedankt voor deze review! Intertoys beseft dat dit niet wenselijk is voor de LEGOfans en daarom is dit inmiddels aangepast.
5 okt 2023
Op 29/9 pakketje besteld en als het goed is wordt het pas op 5/10 bezorgd terwijl er in de mail stond dat het waarschijnlijk op 3/10 bezorgd zou worden.Op 30/9 al een mail gehad dat het pakketje al onderweg was.
6 okt 2023
Bedankt voor jouw feedback. Wat lastig dat de track and trace code langer op dezelfde status heeft gestaan waardoor de leverbelofte niet is gehaald. Dit wordt verder intern onderzocht zodat wij dit voor een volgende keer hopelijk hebben voorkomen.
CD
Cora D.
Schiedam
Best wel een lange bezorgtijd. .....1 dag zou prettiger zijn. Als opvul wordt er cadeaupapier gebruikt, lijkt mij vrij duur ipv het normale opvulpapier en je kan het toch niet gebruiken omdat het verfrommeld is.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review! In deze periode kan 1 dag bezorgtijd niet gegarandeerd worden, voor het laagseizoen is dit beter te realiseren. Wij hebben nomaal opvulpapier, maar de locatie waar het is ingepakt zat even zonder, gelukkig niet een hele dag.
Overzichtelijk, makkelijk bestellen. Alleen de betaal link loopt steeds vast waardoor je niet kunt afrekenen. Komt wellicht door de drukte in deze tijd van het jaar maar juist nu zou het toch moeten werken..!
17 nov 2023
Bedankt voor jouw feedback. Jammer dat het betalen niet vlekkeloos ging. Een storing is nooit de bedoeling, maar kan helaas het gehele jaar door voorkomen. Het heeft niet altijd te maken met het aantal mensen dat tegelijk gebruik maakt van onze systemen.
Website liep steeds vast, kreeg foutmeldingen. Kon geen producten uit winkelmand verwijderen. Kon geen winkel selecteren om iets op te halen. Of had het geselecteerd en bij laatste stap was vestiging blanco.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat het bestellen niet volgens verwachting is verlopen. Jouw ervaring is doorgegeven zodat er aan de achterzijde onderzocht kan worden hoe dit mogelijk was.
23 nov 2023
Het cadeautje van L.O.L. hairsurprise die ik had besteld is wel een stuk kleiner dan de foto in de catalogus doet voorkomen! Hoop dat ik het meisje die het krijgt van Sinterklaas niet erg teleurgesteld is nu.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review.
13 okt 2023
Winkel medewerker erg vriendelijk. Maar product omschrijving op site zeer slecht. Leek 1 product.. Maar blijkbaar heb je keuze uit 4 verschillende. Dua kado niet zoals verwacht en aangeboden op de website.
15 okt 2023
Bedankt voor deze review. In de productomschrijving staat "Let op: dit artikel is verkrijgbaar in 4 varianten. Elke bestelling bevat 1 setje. Vooraf is helaas niet te bepalen welke je ontvangt." Het advies is te klikken op " lees meer" , dan mis jij geen informatie meer wat van belang kan zijn.
3 dec 2023
Snelle levering. Niet goed verpakt. De doos was veel te groot, dus ingedeukt en er lagen spullen los in de doos. Make up kwastjes waren uit de make up doos gevallen en lagen er los in. Gelukkig niks kapot.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze terugkoppeling. De inpakkers zijn inmiddels op de hoogte en zullen dit verbeteren.
15 sep 2023

Prijs goed, verzendverpakking slecht

Prijs zeer goed maar goed verpakte verzending is slecht. Als LEGO collector wil je geen beschadigde dozen ontvangen, vul de verzenddoos wat op en het is al heel stuk beter zodat doos niet kan schuiven.
19 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jouw pakket niet was verpakt. Wij zullen jouw informatie doorgeven aan ons Distributiecentrum.
2 nov 2023

Beschadigde verpakking

1 van de pakjes leek wel met geweld in de verzenddoos geduwd te zijn. Paste ook maar net. De doos van het speelgoed was rondom op verschillende plekken (licht) beschadigd. Zag er niet als nieuw uit.
7 nov 2023
Excuses dat jij jouw pakket in deze staat in ontvangst heb genomen. Mocht het van toepassing zijn, dan kan het artikel nog omgeruild worden indien het verder nog aan de voorwaarden voldoet.
16 jul 2023
Ik heb geen bericht gekregen dat ik al kan afhalen in de winkel te Leiderdorp. Omdat ik een bericht krijgt van DHL dat ze 2 keren bij me kwam met een pakket van Intertoys en ik was niet thuis.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review, dit wordt meegenomen en verder onderzocht. De Klantensevice heeft ondertussen al doorgegeven dat het pakket op jou wacht in onze winkel. Excuses dat jij geen afhaalbericht hebt mogen ontvangen.

Niet goed verpakt

Juiste producten op tijd geleverd, echter was het niet goed verpakt; het plakband waarmee de doos was dicht geplakt plakte niet en dus was de doos aan allerlei kanten open en viel uit elkaar.
Antwoord van Intertoys.nl
Dat het pakket snel geleverd is. Alleen toen ik het spel open had gemaakt zag ik dat het artikel beschadigd is dit vind ik wel jammer. Het spelletjes doos bedoel ik dan maar verder wel goed
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review!
Twee identieke kado's besteld voor twee zusjes. Er wordt maar 1 kado geleverd. Klantenservice kan dit niet oplossen, nabestelling duurt twee weken.... Sinterklaas is volgende week...
Antwoord van Intertoys.nl
Dat moet een teleurstelling zijn geweest, onze excuses hiervoor. Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.
25 nov 2023

Verkeerd product geleverd

Ik had een bestelling gedaan, een bal van bing besteld maar van paw patrol gekregen. Erachter aan gebeld maar ik moet nog steeds wachten op een telefoontje van jullie. Heel jammer.
Antwoord van Intertoys.nl
Vervelend dat dit mis is gegaan. Intern is onderzocht hoe dit kon gebeuren ter voorkoming. Bedankt dus voor deze terugkoppeling, dit wordt zeer gewaardeerd.
Levering was in 2 gedeeltes, eindelijk binnen vandaag! Helaas 3 van de 4 games zonder seal en ook nog één met het doosje stuk. Ondanks dat de prijs heel goed was - toch een domper
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Wat jammer dat het niet volgens jouw verwachting is aangekomen. We zullen dit meenemen ter verbetering.