Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.727 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.394 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

16 dec 2023

Ik had een doos lego besteld en deze was verpakt in papier. Hierdoor was de gehele door verpletterd. Dit was heel jammer gezien het een kado was en dit er niet meer mooi uitzag!
Antwoord van Intertoys.nl

Product snel geleverd, wel beschadigd

Product snel geleverd, wel super slecht verpakt waardoor beschadigd is. In afwachting van hun oplossing tot nu toe een redelijk als beoordeling, dit kan nog alle kanten op
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Jammer dat je het pakket in deze staat hebt ontvangen. De Klantenservice zal dit passend met jou oplossen.

Ook het contact met de klantenservice was moeizaam.

2x besteld maar producten niet op voorraad terwijl de website aangaf van ook. Ook het contact met de klantenservice was moeizaam. Tot 2x aan toe is dezelfde fout gemaakt.
10 okt 2023
Bedankt voor jouw feedback. Aan de hand van jouw bestelling zullen we alles doornemen zodat we kunnen onderzoeken waar er eventuele verbeterpunten aangebracht kunnen worden.
12 nov 2023

Kado via internet besteld

DHL zegt, we komen het bij u thuis afleveren, komt het bericht “ we hebben het afgeleverd “.. blijkt het afleveradres alsnog de Intertoy winkel te zijn. Erg verwarrend.
17 nov 2023
Bedankt voor jouw review! Excuses voor de verwarring. Wij zullen n.a.v. de track and trace code onderzoeken wat er is gebeurd ter verbetering.
15 jun 2023
Bestelling is relatief snel geleverd alleen jammer dat ze de lego spaarpunten er niet bij geteld hadden (nu moet ik nogmaals heen en weer om de "gratis" lego te halen
16 jun 2023
Bedankt voor jouw feedback. Als je de spaarpas bij de hand hebt, worden jouw punten online automatisch bijgeschreven. Wil je de punten alsnog maar heb je de pas niet gebruikt, dan kun je het inderdaad bij laten schrijven. Op onze website vind je alle informatie omtrent onze spaaractie terug. https://www.intertoys.nl/klantenservice-overzicht
15 nov 2023
Helaas was er bij mij iets fout gegaan en kreeg een gedeeltelijk onjuiste levering. De klantenservice was wel erg vriendelijk. Dus ik hoop dat alles snel is opgelost
17 nov 2023
Bedankt voor jouw review! Vevelend dat het mis is gegaan, maar enorm fijn dat de Klantenservice jou hierin kan ondersteunen.
8 jun 2023

Bestel/betaalbevestiging toesturen en leverdatum hanteren

Bestel/betaalbevestiging toesturen wanneer besteld. En de leverdatum hanteren Kon aangeven gewenste leverdatum: (za. 03-06) bij bestelling, werd pas 06-06 verzonden.
8 jun 2023
Bedankt voor jouw feedback. Wij hebben een levertijd van 1-2 werkdagen. Als jij op vrijdag besteld, staat het op leveren za of zo. Maar omdat er op zondag & maandag niet wordt bezorgd, wordt hij doorgezet naar Dinsdag. Al met al dus 1-2 werkdagen. Indien er nog vragen zijn mag jij altijd contact opnemen via onze Klantenservice. https://www.intertoys.nl/klantenservice-overzicht
7 nov 2023
Ik zeg nu redelijk, maar ik denk dat het wel goed moet zijn. Jullie hebben volgens mij het pakket snel verzonden, alleen het probleem is dat ik niet ontvangen heb.
7 nov 2023
Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice? Dit kan via 085-000 66 910, email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder. Sorry voor het ongemak en bedankt voor jouw review!
23 nov 2023
We waren in de winkel voor een product. Deze was er niet dus weer naar huis en online besteld. Een half uur later lag hij in de winkel klaar. Dus hij was er wel...
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen ter verbetering onderzoeken waar dit aan heeft gelegen.
20 sep 2023
Mijn pakje was in Moerkapelle bezorgd. Ik had een veldboeket van Lego ontvangen. Heb dit zelf op zondagmorgen omgeruild na telefonisch overleg met deze mensen.
20 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jij een foutief pakketje had ontvangen. Gelukkig is het nu goed opgelost.
Ja, geef aan of het een drukke periode is en dat de bezorging van het pakket vertraging oploopt. Zorg er ook voor dat de status en communicatie synchroon lopen
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten!
25 dec 2023
Niet meer via DHL versturen. Weet niet of de verpakking al beschadigd was of dat het komt dat de bezorger het pakje voor de deur heeft gezet in weer en wind.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wij zullen dit meenemen om verder te onderzoeken hoe dit beter kan.
Doos was helemaal nat viel bijna uit elkaar ik weet niet waar het fout is gegaan bij intertoys of bij dhl Maar goed gelukkig waren de kadootjes nog heel
3 dec 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten lezen dat jouw bestelling niet goed is aangekomen. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.
7 sep 2023
De doos is te dun. De inhoud raakt beschadigd, bij een vorige levering was de legodoos beschadigd. Als je wil bewaren als mint in box is het minder waard
15 sep 2023
Bedankt voor deze terugkoppeling, dit wordt meegenomen ter verbetering
16 nov 2023
Bestelde product ligt niet bij kassa, maar in een magazijntje in de winkel. De doorverwijzing was onduidelijk, waardoor ik nog meer onnodig tijd verloor.
17 nov 2023
Bedankt voor jouw review. Er is niet altijd ruimte om pakketjes bij de kassa te plaatsen en staat het veiliger op een andere plek. Vaak is dit ook om te zorgen dat een pakket niet beschadigd raakt en hopen wij dat jij dit kunt waarderen.
29 okt 2023
Bezorging 2 dagen te laat. Klantenservice niet bereid mee te denken. Gaf alleen maar aan; het is de schuld van dhl, niet van ons. Tja..heb ik niks aan..
7 nov 2023
Bedankt voor jouw feedback. De Klantenservice is medegedeeld dat er een vertraging was met de garantie dat alles doorgestuurd zou worden naar de ontvanger. Er is geen sprake geweest van niet willen meedenken. DHL heeft dit doorgegeven, want er bleek inderdaad bij hen een vertraging te zijn, met excuses dat wij beroep moesten doen op jouw geduld.
Een mogelijkheid om zelf beter in te plannen wanneer het pakket geleverd kan worden. DHL ben ik niet zo van gecharmeerd omdat hier vaak iets fout gaat.
7 nov 2023
Bedankt voor de tip, dit wordt meegenomen.
Voorraad in de winkel klopte niet. Hierdoor moest het pakket uit een andere winkel komen wat vertraging opleverde. Uiteindelijk wel snel bezorgd.
1 nov 2023
Ik geef een voldoende omdat intertoys is een topzaak al sinds me jeugd, alleen jammer dat jullie via dhl laten bezorgen kost je gelijk 2sterren
7 nov 2023
Wat fijn dat jij al zolang onze klant bent!! Bedankt voor de moeite dit terug te koppelen, wij nemen dit mee.
23 dec 2023
Ook mislukte bestellingen staan in je account, hoe weet je dan ook of het besteld is, dat moet eruit. Daardoor dit jaar geen Kerst kado.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen jouw feedback doorgeven.