Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.727 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.394 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Ja kon mijn bestelling niet bij intertoy van mijn keuze laten bezorgen. Toen maar naar huis en daar via dhl wel bij winkel dus heel slecht
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.
18 nov 2023
Ik heb bij Intertoys besteld vanwege de cadeaubonnen die ik nog had. Echter vind ik Intertoys veel te duur. Normaliter koop ik hier niet
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review! Veel plezier met jouw aankoop en hopelijk toch tot een volgende keer. Wanneer je de website, social media en onze nieuwsbrief in de gaten houdt, mis je geen aanbieding meer. Ik hoop dat we zo voor jou de juiste prijs voor een artikel hebben .
Pakket kwam te laat en beschadigd aan. Er wordt te grof omgegaan met de pakketten door de pakketdienst. Inhoud was gelukkig niet kapot.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wij zullen dit meenemen om verder te onderzoeken hoe dit beter kan.
Het pakketje is beschadigd geleverd en de mail die ik hierover heb gestuurd kreeg ik na een dag de melding dat het niet bezorgbaar was.
10 okt 2023
Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice Dit kan via 085-000 66 910 email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder. Sorry voor het ongemak!
1 nov 2023

Tegenstrijdigheid

Soms wat vreemd. Via click & collect is een item niet te krijgen. Als je de voorraad van de winkel checkt, is het er toch weer wel.
7 nov 2023
Dat is zeker vreemd en daarom ga wij dit verder onderzoeken, bedankt.
24 dec 2023

beperkte productinformatie

Weinig beschikbaar en beperkte productinformatie. Hierdoor product gekocht wat niet aan verwachtingen voldeed en dus retour moest
6 okt 2023
Verzonden in slappe doos met te weinig verpakkingsmateriaal, waardoor de dozen waar onze Lego in zat beschadigd zijn. Erg jammer
10 okt 2023
Dat is zeker jammer. Wij nemen deze feedback mee ter verbetering, bedankt hiervoor. De Klantenservice kan jou wellicht ondersteunen met een passende oplossing.
28 sep 2023
Snel en prima levering, alleen het pakket veel te groot voor het artikel. Paste er minimaal 6x in, niet heel milieuvriendelijk
29 sep 2023
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Jouw feedback wordt meegenomen. De locatie waar jouw pakket was ingepakt bleek niet meer het juiste formaat doos te hebben. Zij wilden niet dat je langer op jouw pakket zou moeten wachten en daarom was deze keuze gemaakt. Hopelijk heb jij er nu een milieuvriendelijke bestemming voor, dan zorgen wij dat de winkels de juiste formaten op voorraad hebben.

Andere loomrek

Er zit een compleet andere loomrek in dan op het plaatje staat. Als ik dit had geweten had ik de goedkopere besteld van Bol.com
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. De Klantenservice kan je wellicht nog ondersteunen hierin.
3 beeldjes niet apart verpakt. En in een gewone bubbeltjes envelop gepropt. Gelukkig geen beschadigingen zo snel kunnen zien.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze terugkoppeling. De inpakkers zijn inmiddels op de hoogte en zullen dit verbeteren.
11 jul 2023
Het personeel is niet al te vriendelijk. Ze zeggen niets verkeerd maar spreken op een arrogante, vernederende manier tegen je.
12 jul 2023
Bedankt voor jouw feedback. Vervelend dat jij dit zo ervaart in de winkel. Graag verzoek ik jou om even contact met de Klantenservice op te nemen hierover. Zodat wij dit kunnen oppakken.
16 dec 2023
Online bestelling gedaan. Lego doos beschadigd tijdens transport of in winkel. Ik zou hem in bubbeltjes plastic vervoeren!

Aflevering onbekend!

Nooit een bericht ontvangen waar het pakket afgeleverd is geworden! Na twee dagenzèlf achterhaald waar het ontvangen was.
Antwoord van Intertoys.nl
Vervelend dat debezorging niet helemaal naar wens is gegaan. Wij nemen jouw feedback mee en zullen het doorgeven. Hopelijk gaat het met een volgende bestelling weer beter.
Pakketdienst had de buitendoos weten te pletten. Daardoor was ook de doos van de set gedeukt en gewoon niet mooi meer.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten lezen dat jouw bestelling niet goed is aangekomen. Ik wil jou dan ook vragen contact op te nemen met de Klantenservice. Wellicht kunnen zij jou helpen.
Ik heb na 3 dagen mijn product nog niet ontvangen dhl staat nog steeds op de melding ontvangen op het sorteercentrum
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Vanwege de topdrukte en de weersomstandigheden kan het langer duren. Sorry hiervoor! Gelukkig inmiddels bezorgd.
25 aug 2023
Jammer dat de voorraad niet Up to date is. Item bestelt en betaald. Nadien pas bericht dat het niet op voorraad is.
29 aug 2023
Dat is zeker jammer. Intertoys is hard bezig dit te verbeteren. Bedankt voor deze review!
26 sep 2023
Ik heb geen ophaal bericht gekregen. Ik ben zelf naar de winkel gegaan, maar gelukkig lag het artikel wel al klaar.
27 sep 2023
Wanneer je geen mail hebt ontvangen terwijl je dit wel verwacht, adviseren wij jou contact op te nemen met de Klantenservice. Zij kunnen de bestelling voor jou naar voren halen en jou verder informeren. Veel voorkomend is dat onze klanten een typefout hebben gemaakt in hun email adres of dat de mail in spam is belandt. Bedankt voor jouw review.
Mooi etui maar de gum ontbreekt en de punten van de kleurtjes zijn bijna allemaal gebroken. Verder een leuke set.
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice? Dit kan via 085-000 66 910, email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder. Sorry voor het ongemak!
21 aug 2023
De prijzen! İk heb 14€ meer betaald dan bij een andere speelgoed winkel! De volgendekeer ga ik beter googelen!
22 aug 2023
Bedankt voor jouw review. De prijzen kunnen onderling inderdaad verschillen. Het advies is daarom ook onze nieuwsbrief, social media en actie pagina in de gaten te houden, zo mis je onze speciale prijzen niet. https://www.intertoys.nl/actiesfolder
16 dec 2023
Doos mag beter ingepakt worden met een product van deze waarde. Wat los kartonpapier gaat schade niet tegen.