Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.727 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.394 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

11 jul 2023
produkt is geleverd voor juiste prijs, maar moest op locatie worden opgehaald. Beetje achterhaalde service
12 jul 2023
Bedankt voor jouw review. Tijdens het bestellen krijg je de optie voor ophalen in de winkel, of thuis bezorgen. Indien hij niet meer online op voorraad is, krijg je de optie om aan te geven bij welke winkel jij dit kan ophalen. Hiervoor heb jij dan ook gekozen. Hopelijk gaat het met een volgende bestelling wel weer via thuisbezorgen.

Slecht verpakt

De doos kwam helemaal beschadigd en ingedeukt aan. Hierdoor was de doos van mijn lego set ook beschadigd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat de verwachting niet gehaald is. Wij gaan ons best doen dit te verbeteren. De Klantenservice helpt jou graag verder.
16 nov 2023
Kwamen 2 items kapot en al duidelijk gebruikt aan. Alsnog naar een winkel toe moeten om terug te brengen.
17 nov 2023
Wat jammer te vernemen, dit wordt teruggekoppeld. Fijn dat het is opgelost. Excuses voor deze ervaring.
16 nov 2023
De online bestelling ging vrij eenvoudig. De bezorging duurde wat lang. Prijzen niet erg competitief.
17 nov 2023
Bedankt voor jouw goede review. Dit wordt zeer gewaardeerd.
24 dec 2023

Goed maar kan beter

Goede prijzen, snelle levering, moet wel beter verpakt worden. Uit de winkel vaak beschadigde dozen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wij zullen dit meenemen om verder te onderzoeken hoe dit beter kan.
18 okt 2023
Een paar keer besteld en iedere keer was er vertraging door drukte. Lijkt een structureel probleem.
19 okt 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jouw bestelling vertraagd is. Het is momenteel erg druk, denk aan de aankomende feestdagen waardoor verwerken, en verzenden soms iets langer kunnen duren dan verwacht. Intertoys doet zijn uiterste best dit zo snel mogelijk op te lossen. Ook met DHL. Bedankt voor jouw feedback dit nemen wij uiteraard mee.
21 okt 2023
Er zat een leeg doosje in het pakket, de speen die ik besteld had voor de babyborn zat er niet in
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is niet de bedoeling en daarom helpt de Klantenservice jou graag hiermee.
16 aug 2023
Goed product, netjes ingepakt, leuke kaartjes niet speciaal. Aandachtspunt Bezorging kan sneller
17 aug 2023
Bedankt voor deze review! Wij nemen jouw feedback mee en zullen het doorgeven.

De doos van het spel zag er erg gehavend uit

2 reis-spellen besteld. Van 1 zag de verpakking er niet uit, alsof het een 2e hands spel was.
11 nov 2023
Online prima ,maar personeel.in de winkel in. Wateringen.veelste jong en lomp naar klanten toe
17 nov 2023
Bedankt voor jouw review. Dit wordt teruggekoppeld naar de winkel zodat wij hier van kunnen leren.
18 okt 2023

Bestelling is tijdelijk niet op voorraad

Ik heb de bestelling nog niet ontvangen, alleen een e-mail dat het circa 2 weken later komt.
19 okt 2023
Bedankt voor jouw email. Het klopt inderdaad dat de bestelling helaas iets is vertraagd zoals aangegeven in de email. Indien je wenst te annuleren mag dit worden doorgegeven aan de Klantenservice.
23 nov 2023
Kadopapier weglaten of netjes erbij doen en niet gekreukt. (Pakje zelf was ook beschadigd)
23 nov 2023
Vervelend dat het niet helemaal naar wens is gegaan. Wij nemen jouw feedback mee en zullen het doorgeven. Hopelijk gaat het met een volgende bestelling weer beter.
27 jun 2023
We kregen geen aflever bevestiging. Dus was het op de gok naar de winkel om het ophalen.
28 jun 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jij geen bevestiging hebt ontvangen. Dit is uiteraard wel de bedoeling. Wij gaan dit even bekijken en doorgeven. Fijn dat je alsnog jouw pakket hebt op kunnen halen.
16 nov 2023
De telefonische afhandeling van mijn probleem (niet leveren) wordt niet serieus opgepakt.
17 nov 2023
Wat jammer dat levering niet tijdig is gebeurd. Het contact met de Klantenservice is onder de loep genomen. Hetgeen jou is medegedeeld is correct. Helaas is het een probleem wat zij zelf niet kunnen oplossen, maar hebben het doorgezet voor jou. Er is geprobeerd met jou mee te denken, ik hoop dat je hier wat aan hebt voor dit moment.
20 jul 2023
Minimale bestelwaarde vervelend. Levertijd niet correct. Onduidelijk hoe geleverd wordt.
21 jul 2023
Wat de levertijd betreft heb jij geen rekening gehouden met het weekend, maar het pakket is binnen de leverijd bezorgd. De Klantenservice is bereikbaar mocht de status van de levering niet helder zijn en zoeken dit graag voor jou uit. De minimale bestelwaarde is op dit moment noodzakelijk, mocht dit een probleem opleveren dan kun je ook nagaan wat de voorraad in een geselecteerde winkel is om dit te omzeilen. Bedankt voor jouw review!
Veel te grote doos tov de inhoud. Onnodig. Verder prima. Mooie korting op het product.
30 aug 2023
Verpakking Lego doos was beschadigd. Bij een doos van 300 euro heb je dat liever niet.
3 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten lezen dat jouw bestelling niet goed is aangekomen. Ik wil jou dan ook vragen contact op te nemen met de Klantenservice. Wellicht kunnen zij jou helpen.
28 aug 2023
Bestelling was geannuleerd voor levering in de winkel. Levering thuis was wel mogelijk.
29 aug 2023
Het artikel wat jij hebt besteld valt onder de populaire artikelen. Op het moment dat jij bestelde is het bijna tegelijkertijd verkocht in de winkel en dat was het laatste exemplaar. Om deze reden kijken we voor de zekerheid ook voor jou of het op een andere wijze geleverd kan worden. Dit is bij jou gelukt en daar zijn wij blij mee. Bedankt voor deze review!

Beschadigd geleverd

Pakket werd snel geleverd, maar de legodoos is ernstig beschadigd. Beter inpakken dus.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback doorgeven ter verbetering.
13 jan 2024

Product en prijs en levering

Product en prijs prima. De verwachte leveringsdatum werd echter flink overschreden.