Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.727 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.394 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

6 okt 2023
Veel producten waren niet leverbaar ondanks dat op de website staat "op voorraad"
6 okt 2023
Wat jammer dat 4 versies uit jouw bestelling niet geleverd konden worden. Dit waren zeer populaire artikelen die snel uitverkocht raakten. Ten tijde van jouw bestelling is deze met tientallen tegelijk besteld. Daarom gaat Intertoys ervoor zorgen dat deze artikelen weer snel binnen gaan komen.

Bestelling

Dat de bestelling binnen komt zoals aangegeven maar is nog steeds niet ontvangen
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review.

pakket werd niet tijdig geleverd

pakket werd niet geleverd, pas na contact met intertoys werd het in orde gemaakt.
7 nov 2023
Bedankt voor jouw review. Er bleek een kleine storing te zijn met jouw bestelling welke vooraf inderdaad niet zichtbaar was. Onze excuses dat jij niet eerder geïnformeerd kon worden.
27 sep 2023
Geen beschadigde omdozen met artikelen opsturen en beter beschermen in de omdoos.
28 sep 2023
Bedankt voor deze tip. Deze zullen wij delen met de juiste afdeling.
6 jan 2024
Goed de winkels bevoorraden, ik moest wachten tot mijn product op voorraad was
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wij zullen dit meenemen om verder te onderzoeken hoe dit beter kan.
22 nov 2023
Ik heb mijn pakketje nog steeds niet onvangen. Ik heb het 18 nov. Besteld
23 nov 2023
Dat is jammer te vernemen.Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice? Dit kan via 085-000 66 910, email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder.
18 jan 2024
verpakking van de artikelen moet beter, artikelen kwamen beschadigd aan
18 jan 2024
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Dit zal ons helpen te verbeteren. De Klantenservice helpt jou graag verder mocht je dit wensen.
17 nov 2023

Ik heb cadeautjes besteld voor mijn werk en 1 cadeautje mist

Ik heb cadeautjes besteld voor Sinterklaas en we missen 1 cadeautje....
Antwoord van Intertoys.nl
Jammer dat het niet compleet is geleverd. De Klantenservice helpt jou hier graag mee verder.
Website werkt heel slecht op telefoon maar verder hele fijne winkel
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review! Wij zullen jouw feedback doorgeven
11 okt 2023
Doos zat helemaal in elkaar.. volgende keer miss anders verpakken.
13 okt 2023
Bedankt voor deze terugkoppeling. Dit wordt meegenomen. Mocht de inhoud beschadigd zijn, dan kun je contact openemen met de Klantenservice voor een passende oplossing. Onze excuses hiervoor.
Pakket dan beter verpakt wordt , de doos was heb hoorlijk gedeukt
7 nov 2023
Bedankt voor deze terugkoppeling, we zullen dit doorgeven aan de inpakkers.
17 dec 2023
Tot heden nog geen pakje ontvangen Zou op14 dec geleverd worden.
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice? Dit kan via 085-000 66 910, email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder. Sorry voor het ongemak!
12 sep 2023
Staat dat mijn bestelling op de 9e zou aankomen maar werd de 12e
13 sep 2023
Bedankt voor jouw feedback. De reden dat jij jouw bestelling 3 dagen later hebt ontvangen is i.v.m. het weekend dat er tussen zat. Onze levertijd is Op werkdagen voor 22:00 besteld, binnen 1-2 dagen in huis. Dag 2 viel op een zaterdag. 11 September is het pakket mee teruggekomen uit de rit. Vandaar dat hij later klaar lag. Na naderonderzoek is gebleken dat jouw pakket klaar ligt op het gekozen DHL servicepunt. Hopelijk gaat het een volgende keer weer beter.
De doos van het cadeau was op meerdere punten niet gaaf meer
11 sep 2023
Grotere aanbod en meer personeel, niet alleen bij de kassa
12 sep 2023
Bedankt voor jouw feedback, dit wordt meegenomen
4 nov 2023
The delivery was very late and the box got damaged as well
Antwoord van Intertoys.nl
Apologies for the delay and damage to the packaging. Customer Service is happy to help you with a suitable solution if your order itself is damaged if you wish.
23 nov 2023
Te grote en zware doos waardoor de inhoud was beschadigd.
23 nov 2023
Bedankt voor deze terugkoppeling. De inpakkers zijn inmiddels op de hoogte en zullen dit verbeteren.

De bestelling ging goed maar ik heb nog…

De bestelli g ging goed maar ik heb nog nuets ontvangen
24 okt 2023
Dat is niet de bedoeling. Ik wil je hierbij dan ook vragen contact op te nemen met de Klantenservice zodat zij dit verder voor jou kunnen onderzoeken.
Voldeed niet aan de bij het artikel gemelde levertijd
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.
27 okt 2023
We kregen veel beschadigde pokemonkaarten helaas.
7 nov 2023
Dat is inderdaad vervelend. Bedankt voor deze terugkoppeling.