Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.727 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.394 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

16 jul 2023
Ik heb geen bericht gekregen dat ik al kan afhalen in de winkel te Leiderdorp. Omdat ik een bericht krijgt van DHL dat ze 2 keren bij me kwam met een pakket van Intertoys en ik was niet thuis.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review, dit wordt meegenomen en verder onderzocht. De Klantensevice heeft ondertussen al doorgegeven dat het pakket op jou wacht in onze winkel. Excuses dat jij geen afhaalbericht hebt mogen ontvangen.
15 jul 2023
Breder assortiment spellen zou leuk zijn.
Antwoord van Intertoys.nl
Jouw terugkoppeling nemen we mee, bedankt hiervoor.
11 jul 2023
produkt is geleverd voor juiste prijs, maar moest op locatie worden opgehaald. Beetje achterhaalde service
12 jul 2023
Bedankt voor jouw review. Tijdens het bestellen krijg je de optie voor ophalen in de winkel, of thuis bezorgen. Indien hij niet meer online op voorraad is, krijg je de optie om aan te geven bij welke winkel jij dit kan ophalen. Hiervoor heb jij dan ook gekozen. Hopelijk gaat het met een volgende bestelling wel weer via thuisbezorgen.
11 jul 2023
Het personeel is niet al te vriendelijk. Ze zeggen niets verkeerd maar spreken op een arrogante, vernederende manier tegen je.
12 jul 2023
Bedankt voor jouw feedback. Vervelend dat jij dit zo ervaart in de winkel. Graag verzoek ik jou om even contact met de Klantenservice op te nemen hierover. Zodat wij dit kunnen oppakken.
27 jun 2023
We kregen geen aflever bevestiging. Dus was het op de gok naar de winkel om het ophalen.
28 jun 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jij geen bevestiging hebt ontvangen. Dit is uiteraard wel de bedoeling. Wij gaan dit even bekijken en doorgeven. Fijn dat je alsnog jouw pakket hebt op kunnen halen.
25 jun 2023
25 jun 2023
15 jun 2023
Bestelling is relatief snel geleverd alleen jammer dat ze de lego spaarpunten er niet bij geteld hadden (nu moet ik nogmaals heen en weer om de "gratis" lego te halen
16 jun 2023
Bedankt voor jouw feedback. Als je de spaarpas bij de hand hebt, worden jouw punten online automatisch bijgeschreven. Wil je de punten alsnog maar heb je de pas niet gebruikt, dan kun je het inderdaad bij laten schrijven. Op onze website vind je alle informatie omtrent onze spaaractie terug. https://www.intertoys.nl/klantenservice-overzicht

Niet heel tevreden.

Op de website staat dat levering in principe 1 á 2 werkdagen plaatsvindt na bestelling. In mijn geval duurde het drie werkdagen. Het item werd bij mij geleverd in de originele verpakking dus zonder doos of ander beschermend materiaal eromheen. De inhoud van de verpakking was helaas licht beschadigd. Al met al niet zo tevreden.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten vernemen dat jij jouw pakket 1 dag later hebt ontvangen dan verwacht. DHL heeft het ook erg druk momenteel. Dat jij het zonder verpakking hebt ontvangen is uiteraard niet de bedoeling. Ik wil je vragen contact op te nemen met de Klantenservice zodat er verder naar gekeken kan worden. https://www.intertoys.nl/klantenservice-overzicht
8 jun 2023

Bestel/betaalbevestiging toesturen en leverdatum hanteren

Bestel/betaalbevestiging toesturen wanneer besteld. En de leverdatum hanteren Kon aangeven gewenste leverdatum: (za. 03-06) bij bestelling, werd pas 06-06 verzonden.
8 jun 2023
Bedankt voor jouw feedback. Wij hebben een levertijd van 1-2 werkdagen. Als jij op vrijdag besteld, staat het op leveren za of zo. Maar omdat er op zondag & maandag niet wordt bezorgd, wordt hij doorgezet naar Dinsdag. Al met al dus 1-2 werkdagen. Indien er nog vragen zijn mag jij altijd contact opnemen via onze Klantenservice. https://www.intertoys.nl/klantenservice-overzicht

Levering iets trager

Pakketje op vrijdag middag voor 4uur besteld, als je voor 10 had besteld zou het binnen 2 dagen binnen komen. Werd uiteindelijk maandag pas op de post gedaan en dinsdag bezorgd, was een beetje een tegenvaller. Van te voren al naar de winkel gegaan in de hoop het gewoon daar te kunnen kopen, maar helaas..
8 jun 2023
Bijna alles is goed gegaan. Alleen heb ik geen orderbevestiging ontvangen en ook geen mail dat ik mijn bestelling op kon halen. Ik heb hierover gebeld en mijn mailadres staat goed in het systeem. De nieuwsbrief krijg ik wel, dus het gaat ergens anders mis. In de winkel waar ik mijn bestelling heb opgehaald, ben ik goed geholpen.
8 jun 2023
Bedankt voor jouw feedback. Vervelend om te moeten vernemen dat jij jouw orderbevestiging niet hebt ontvangen. Er is momenteel inderdaad een storing, waardoor de bevestiging niet wordt verzonden. De bevestiging dat jouw order onderweg is en of opgehaald kan worden zou wel moeten worden verzonden. Wij gaan dit meteen doorgeven en nakijken waarom jij deze niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Met een volgende bestelling moet het wel weer goed gaan.