Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.727 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.394 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

25 dec 2023
Niet meer via DHL versturen. Weet niet of de verpakking al beschadigd was of dat het komt dat de bezorger het pakje voor de deur heeft gezet in weer en wind.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wij zullen dit meenemen om verder te onderzoeken hoe dit beter kan.
24 dec 2023

beperkte productinformatie

Weinig beschikbaar en beperkte productinformatie. Hierdoor product gekocht wat niet aan verwachtingen voldeed en dus retour moest
24 dec 2023

Goed maar kan beter

Goede prijzen, snelle levering, moet wel beter verpakt worden. Uit de winkel vaak beschadigde dozen.
23 dec 2023

Goede aanbieding, maar niet gesealed

Goede aanbieding, maar ook al kocht ik de game online, toch was het doosje niet in de originele seal. Er zat zo'n Intertoys zak omheen. De levertijd was ook veel langer: niet 1 a 2 dagen maar pas na 4 dagen. Vermoedelijk is het gewoon winkelvoorraad die opgestuurd is.
23 dec 2023
Ook mislukte bestellingen staan in je account, hoe weet je dan ook of het besteld is, dat moet eruit. Daardoor dit jaar geen Kerst kado.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen jouw feedback doorgeven.

Beschadigd geleverd

Pakket werd snel geleverd, maar de legodoos is ernstig beschadigd. Beter inpakken dus.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback doorgeven ter verbetering.

Slecht verpakt

De doos kwam helemaal beschadigd en ingedeukt aan. Hierdoor was de doos van mijn lego set ook beschadigd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat de verwachting niet gehaald is. Wij gaan ons best doen dit te verbeteren. De Klantenservice helpt jou graag verder.
Pakket nog niet ontvangen..
Antwoord van Intertoys.nl
Ja, geef aan of het een drukke periode is en dat de bezorging van het pakket vertraging oploopt. Zorg er ook voor dat de status en communicatie synchroon lopen
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten!
Het spel was verpakt in een doos die te groot en slap was. Er zat ongeveer 40% loze ruimte in de doos. Dit had als gevolg dat de buitenste doos enigszins ingedeukt werd bezorgd.
17 dec 2023
Tot heden nog geen pakje ontvangen Zou op14 dec geleverd worden.
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je hierover contact willen opnemen met de Klantenservice? Dit kan via 085-000 66 910, email of de live chat op onze website. Zij helpen je graag verder. Sorry voor het ongemak!
16 dec 2023
Doos mag beter ingepakt worden met een product van deze waarde. Wat los kartonpapier gaat schade niet tegen.
16 dec 2023

Ik had een doos lego besteld en deze was verpakt in papier. Hierdoor was de gehele door verpletterd. Dit was heel jammer gezien het een kado was en dit er niet meer mooi uitzag!
16 dec 2023
De doos kwam super beschadigd aan.
16 dec 2023
Online bestelling gedaan. Lego doos beschadigd tijdens transport of in winkel. Ik zou hem in bubbeltjes plastic vervoeren!
Antwoord van Intertoys.nl
Voorraad in de winkel klopte niet. Hierdoor moest het pakket uit een andere winkel komen wat vertraging opleverde. Uiteindelijk wel snel bezorgd.
Antwoord van Intertoys.nl

De doos van het spel zag er erg gehavend uit

2 reis-spellen besteld. Van 1 zag de verpakking er niet uit, alsof het een 2e hands spel was.
Antwoord van Intertoys.nl
De doos van het cadeau was op meerdere punten niet gaaf meer
Antwoord van Intertoys.nl

Het was de beste aanbieding,

Ik heb mijn Lego bij Intertoys besteld omdat de prijs aantrekkelijk was. Maar toen mijn pakket bezorgd werd, schrok ik van de staat van de verpakking, de doos was gedeukt, plakband los, gaten, enz.. Het was een wonder dat de inhoud er niet uitgevallen is, gelukkig was de Lego doos maar weinig beschadigd. Dus ik hoop dat er de volgende keer beter verpakt wordt, of minder mee gegooid.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat de kwaliteit van de levering niet is zoals wij dit voor ogen hebben. De Klantenservice he;lpt jou graag verder.
Website liep steeds vast, kreeg foutmeldingen. Kon geen producten uit winkelmand verwijderen. Kon geen winkel selecteren om iets op te halen. Of had het geselecteerd en bij laatste stap was vestiging blanco.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat het bestellen niet volgens verwachting is verlopen. Jouw ervaring is doorgegeven zodat er aan de achterzijde onderzocht kan worden hoe dit mogelijk was.