Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.999 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.855 beoordelingen in totaal

7 dec 2023
Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

service is goed

Heb een lego set gekocht die in de winkel niet meer op voorraad was. Maar nog wel op de website. Dus heeft het winkelpersoneel mij doorverwezen naar intertoys.nl en hoe ik de set die ik wilde hebben alsnog kon bestellen. 2 dagen later was de set binnen. anders moest ik op goed geluk de volgende week terug naar de winkel, en als ik pech had dan was die set er weer niet.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review! Fijn dat je op deze manier bent geholpen! Veel bouw plezier
Levering vanuit Intertoys was prima, DHL heeft echter niet conform afspraak thuis afgeleverd maar heeft het direct afgegeven bij het DHL afgeefpunt en net gedaan of ze wel langs geweest zijn. Bijzonder nalatig en schofferend.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Sorry dat de verwachting niet gehaald is. Wij waarderen dat je dit nog doorgeeft zodat wij onze samenwerking met DHL kunnen verbeteren

Alles goed.

De ervaring was soepen en het product is in uitmuntende staat op de afgesproken datum bezorgd. Het zou wel fijn zijn als je kon kiezen voor een ophaalpunt gezien dat minder vervuilend is, en ik daarmee niet thuisgebonden ben.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review! Het is in de app mogelijk jouw bestelling te wijzigen. Via de DHL app, kun je inloggen en zodra je de T&T hebt ontvangen, kun je het aanpassen naar een dichtstbijzijnde DHL punt. Indien er nog vragen zijn mag jij die altijd stellen.
6 jun 2024

Snel en correct

Alle zendingen een dag eerder in huis dan beloofd. Verder alles helemaal als besteld. Topactie! Alleen de website en inloggen beperkt de sterren. Daar werkt iets niet goed 😪
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review! Wij zullen jouw feedback meenemen. Als jij jouw punten omtrent inloggen wilt delen met de Klantenservice. Kan er even gekeken worden of er een verbetering mogelijk is.
Overzichtelijke website, makkelijk te bestellen. Grote aankopen kunnen in gedeeltes met Klarna worden betaald. Snel verzonden met DHL. Goede track & trace informatie.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review! Dit vinden wij erg fijn om te lezen.

Fijne service

Personeel stond vlak voor sluitingstijd nog even op me te wachten zodat ik de bestelling kon oppikken. Ik kreeg er een leuk gratis Lego bloemperkje bij. Bedankt!
27 mei 2024
Bedankt voor jouw goede review. Dit wordt zeer gewaardeerd en doorgegeven aan de winkel.
6 jun 2024

Goeie Lego-aanbiedingen

Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in Lego. Intertoys heeft goeie aanbiedingen, het bestellen gaat gemakkelijk en het wordt snel verzonden en goed verpakt.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review! Fijn dat je het zo ervaart. Hiervoor doen wij hard ons best.
7 jun 2024
Heb vandaag bij Intertoys in Den Helder 3 beschadigde/ ingedeukte doosjes Lego geruild voor 3 nette. Kwamen gedeukt uit een internetzending. Top gegaan.👍
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review!
8 jun 2024

Heel fijne website

Makkelijke website zocht specifieke dozen van lego city en kon gewoon lego met nummer invoeren en meteen de juiste dozen gevonden en een goede prijs
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review! Fijn dat je het zo ervaart.
24 mei 2024
Prima om via webshop te bestellen. Snel gevonden wat ik zocht, gekozen voor achteraf betalen. Geleverd binnen een kleine werkweek. Zeer tevreden!
27 mei 2024
Bedankt voor jouw goede review. Fijn dat het allemaal zo bevalt. Veel plezier ermee.
7 jun 2024
Ontzettend snel en makkelijk geregeld. Je loopt de winkel in en bent er ook zo weer uit. Ideaal als je even een drukkere agenda hebt.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review! Hier doen wij het voor! Tot de volgende keer.

Prima website en uiteraard daarbij de fysieke winkels

De bestelprocedure is niet helemaal helder - wanneer wordt nu precies het product verzonden? Voor de rest alles in orde.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review! De feedback zullen wij uiteraard meenemen. De bestelling wordt verzonden zodra jij jouw track en trace hebt mogen ontvangen.
Snel besteld makkelijk ophalen. Lego pakket zelf moet nog kado gegeve worden. Dus daar kan ik nog niet over oordelen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze 5 sterren. Wordt zeer gewaardeerd.

Snel af te halen

Fijn dat de bestelling binnen een uur klaar stond voor afhalen. We hadden het speelgoed in een mum van tijd thuis.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze goede review. Fijn dat je het zo snel kon ophalen.
23 mei 2024

Goed geholpen

Ik had een vraag en kreeg hierop zeer snel een reactie van de klantenservice waarmee ik goed was geholpen.
27 mei 2024
Bedankt voor deze goede review. Dit vind de Klantenservice erg fijn om te horen.

Beloofd binnen een uur, maar binnen 10 minuten op te halen.

Na het bestellen binnen 10 minuten een bevestiging dat ik bij Intertoys Tiel mijn bestelling kon ophalen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review! Dit is het level service die wij graag proberen te bieden. Veel plezier met de bestelling.
Snel bezorgd, niks beschadigd. Het was LEGO dus was goed te zien dat de doos niet open was geweest.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring!
Alles op tijd gekregen. Het is de eerste keer dat ik hier wat besteld heb en het was prima inorde
Antwoord van Intertoys.nl
Zo hebben wij het graag. Bedankt voor het delen van jouw ervaring!
Kids waren erg blij met de digi birds. Zeer snelle levering. We jammer dat 1 van de 2 stuk is.
Antwoord van Intertoys.nl
Kinderen blij, Intertoys blij. De Klantenservice kan je wellicht nog ondersteunen. Tot de volgrende keer!

Snelle levering & Knipoog duurzaamheid

Snelle levering, goede service en de doos is herbruikt (het kwam in een "smoothiemixer"-doos).
27 mei 2024
Bedankt voor jouw goede review. Dit wordt zeer gewaardeerd.