Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.544 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.119 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

PS4 games niet verzegeld

Ik heb 2 PS4 games gekocht, netjes aangekomen. Maar games worden uit de originele factory seals gehaald en vervolgens in hun eigen zakjes verzegeld. Laat producten in eigen zegels, dat zou voldoende moeten zijn om zeker te weten dat ze nieuw zijn. Nu weet ik eigenlijk niet of het tweedehands or retour spullen zijn. Gelukkig werken codes wel.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van deze review! Het klopt dat dat de kans bestaat en jouw games uit de seal gehaald zijn en opnieuw geseald. Het kan zijn dat de game eerder verkocht is, maar het is niet mogelijk dat jij een tweedehands spel in bezit hebt. Jij zal altijd de eerste daadwerkelijke speler zijn. Daarom.. veel gameplezier !

Zie boven

Kijk, daarom antwoord ik pas na drie keer zeuren van jullie kant. Ik vind het geen probleem om sterren uit te delen, maar ik wil daarna niet allerlei voor de hand liggende vragen beantwoorden. Als ik iets in een winkel koop hoef ik ook geen uitgebreide kwalificaties te geven. Het was gewoon adequaat en netjes en verder niks.
Antwoord van Intertoys.nl
Benieuwd wat je met drie keer zeuren bedoeld, want daar kunnen we van leren. Wel heel fijn te vernemen dat je tevreden bent, bedankt!
De gekochte spullen verpakken. Had Lego besteld en daar zat geen transport doos omheen. Gevolg hierdoor is dat de doos erg beschadigd is en nat geregend, gelukkig is er niks uitgevallen maar als er wat kleinere onderdelen(zakjes) in zaten hadden deze er uit kunnen vallen. Dit is natuurlijk erg slecht, graag beter verpakken.
Intertoys heeft netjes op tijd geleverd. De reden dat ik 4 in plaats van 5 sterren geef is dat de doos veel te groot is voor de besteld artikelen. Dat is natuurlijk zonde van het karton en lastiger om klein te maken en weg te gooien.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review! Wij zullen jouw feedback doorgeven.

Lego cadeau

Voor mijn vriend was ik opzoek naar een cadeau voor zijn verjaardag. Bij Itertoys kwam ik hét perfecte cadeau tegen dat ook nog eens afgeprijsd was. Toen ik het besteld had werd het de volgende dag geleverd. Hele fijne service!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de grote glimlach op onze gezichten en tot de volgende keer!!
de snelle levering, hoewel niet helemaal volgens afspraak, het zou na 2 dagen bezorgd worden, maar was er al de volgende dag, alleen was ik toen niet thuis en moest het nog bij de buren afgegeven worden.
Antwoord van Intertoys.nl
Excuses dat we te snel waren. Bedankt voor het achterlaten van deze review!

Betrouwbare partner met goede prijzen

Vroeger kwam ik al graag bij de intertoys, maar tegenwoordig bestel ik meer online. Laat Intertoys nou een top webshop hebben! Waar mij vooral verbaasde is de ongelofelijke goede prijzen met Lego!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw review!
30 mrt 2024

Beoordeling verzending en aflevering

Goede en duidelijke omschrijving van de stappen op de website, het gaf een overzicht hoe het proces zou verlopen met versturen of ophalen. Het product was netjes verpakt en op tijd bezorgd.
Pakket was goed ingepakt. Geen bevestigingsmail gekregen waardoor ik klantenservice heb gebeld of mijn bestelling wel is doorgekomen. Bezorging duurde best lang voordat pakket binnenkwam
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review! Voordat de bestelling definitief is, is het raadzaam het email adres te controleren op eventuele typefouten zodat je niets hoeft te missen.
bestelling gedaan via click en collect. dat ging goed binnen een uur kregen we een mailtje dat we onze bestelling op konden halen. Heel vriendelijk personeel in Keizerswaard.
Antwoord van Intertoys.nl
Hier zijn wij heel blij mee, bedankt!
Super blij met de LEGO bloemen. Na de huishoudbeurs helemaal fan weer geworden van LEGO. Zal dus regelmatig wat toegevoegd worden aan de collectie!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van deze review!
Ik had de bestelling online gedaan , verliep prima . Even de mail tonen met order en naam en ik had mijn pakketje , helemaal goed
Goede webshop met veel keus. We hadden 4 items nodig voor een verjaardag; 2 dagen na bestellen werd alles keurig thuisbezord.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Tot de volgende keer!
LG
fijne website! duidelijk en overzichtelijk. pakket kwam ook verzorgd binnen. niet beschadigd of iets dergelijks.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten!
Ik vond de bezorg bestel wel snel omdat ik had het op vrijdag besteld en zaterdag kwam die al binnen
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van deze review!
Veel keuze en altijd vriendelijke bediening. Heb niks om aan te geven wat eventueel beter kan
Bedankt voor het delen!
Gewoon prima. Alles ging goed. Niks op aan te merken. Bedankt en graag tot een volgende keer!
Overzichtelijke site. Levering via winkel sneller organiseren. (Scheeld vervoerskosten).
Bedankt voor het delen!
23 mrt 2024
Mijn bestelde pakketjes lagen netjes klaar. Alleen het inpakken had ietsje netter gekund.
Antwoord van Intertoys.nl
Dank je wel voor het delen van je ervaring!

Prima service

Hot wheels besteld en kreeg er een gratis pakje auto’s erbij. Snelle verzending.