toyacademy.nl- Logo - Beoordelingen

toyacademy.nl

246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden246 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2022
toyacademy.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snel besteld en snel thuis en snel 1 ding helaas retour maar gaat heel makkelijk met retourbon printen thuis. Het hoofdstel van het stokpaardje van mijn dochter bleek helaas niet de juiste maat. Wist niet dat er zoveel verschil in zat en mijn dochter ook niet. Maar de meebestellen rozet is prima en heel blij mee! Ik zou hier gerust vaker bestellen!
HH
Heidi H.
Helmond

Het pak werd afgeleverd bij een gebuur. Welke gebuur wisten we echter niet. Heel slechte info (veel te laat) over de levertijd doorgekregen waardoor wij niet konden inplannen om thuis te zijn. Uiteindelijk na veel gevraag bij alle directe (over)buren na 5 dagen toch het pakket gekregen van iemand die iets verderop woont. Ook was de verpakking beschadigd bij ontvangst.

Beoordelingen voor toyacademy.nl

11 feb 2024

Niet op voorraad

Het Dino verkleedpakje dat ik had besteld bleek helemaal niet op voorraad. Vervolgens duurde het 5 dagen voor ik mijn geld terug had.
ik heb gemaild dat de kassa die ik besteld heb de la het niet goed doet en nog geen reactie.

Slechte bestelling en oplossing duurt erg lang

Pop besteld waarbij deze in het filmpje kan huilen. Pop die ik kreeg kan dat niet, zit niet eens een mechanische in. Vervolgens contact opgenomen en nu weer 2 dagen verder zonder oplossing.
31 okt 2023
Ik koop glow in de dark stiften , maar het is een soort lijm , het geeft vieze klodders, en het oplichten valt ook erg tegen , ik heb er niks aan , dus weggegooid, zonde van het geld
30 dec 2023
Het duurde meer dan een week voordat ik het pakket kon ophalen. Waardoor twee kleintjes geen cadeau hadden. Ik snap dat het met Kerst langer duurt, maar dit is erg lang!
Helaas is het pakketje door GLS Kwijt geraakt. Geen directe schuld natuurlijk van de webshop, maar toen ik belde om dit te melden werd er niks van oplossing aangeboden.
5 sep 2023

Lange levertijd

Dinsdag besteld, levertijd zou 2-3 werkdagen zijn, maar het is er nog niet, dus we hadden geen cadeau voor mijn nichtje die 1 werd. Heel jammer!
Leveren wat op de foto staat bij het artikelen en niet zonder overleg een totaal andere kleur sturen

Leuk speelgoed maar slechte bezorging

Leuk speelgoed. Zeer slechte bezorging door GLS. Pakketje na 1,5 nog steeds niet ontvangen.
6 jan 2024
Veel te lange levertijd weinig updates.
20 sep 2023
Bestelling nog steeds niet ontvangen
18 nov 2023
Verkeerde beschrijving artikel