toyacademy.nl- Logo - Beoordelingen

toyacademy.nl

205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden205 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2022
toyacademy.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snel besteld en snel thuis en snel 1 ding helaas retour maar gaat heel makkelijk met retourbon printen thuis. Het hoofdstel van het stokpaardje van mijn dochter bleek helaas niet de juiste maat. Wist niet dat er zoveel verschil in zat en mijn dochter ook niet. Maar de meebestellen rozet is prima en heel blij mee! Ik zou hier gerust vaker bestellen!
Heidi H.
Helmond

Het pak werd afgeleverd bij een gebuur. Welke gebuur wisten we echter niet. Heel slechte info (veel te laat) over de levertijd doorgekregen waardoor wij niet konden inplannen om thuis te zijn. Uiteindelijk na veel gevraag bij alle directe (over)buren na 5 dagen toch het pakket gekregen van iemand die iets verderop woont. Ook was de verpakking beschadigd bij ontvangst.

Beoordelingen voor toyacademy.nl

Heidi H.
Helmond
Henny H.
Waddinxveen
Jullie hebben het uitstekend gedaan. Ik had een vraag over de verzending. Leek lang te duren. Het werd meteen uitgezocht. En opgelost. Heel fijn!

Volgens beschrijving en prima levering

Volgens beschrijving en alsnog vlot geleverd (wel 1-2 werkdagen erbij rekenen, het leek uit Denemarken of Scandinavisch land te komen)
AZ
Alex Z.
Heemskerk

Prima

Alles volgens beschrijving, was alleen verbaasd dat het uit Denemarken kwam. Was wel binnen levertijd.
Bestelling snel bezorgd. Site was voor mij prima en betaling duidelijk.
24 feb 2024
makkelijk te vinden op de website en na bestellen snelle verzending

Voor herhaling vatbaar

Snelle bezorging, product netjes. Een tevreden klant!
Duidelijke website, snel verzonden. Goed verpakt.
Prima. Levertijd was wel wat langer dan beloofd.
Snelle bezorging. Prima speelgoed
3 mrt 2024
Super slee! Een echte aanrader
ik heb gemaild dat de kassa die ik besteld heb de la het niet goed doet en nog geen reactie.

Hele snelle en correcte levering maar…

Hele snelle en correcte levering. Echter het gekochte speelgoed was van slechte kwaliteit. Een lampje die een plaatjes op een vel papier projecteert wat je dan over kunt trekken. Maar het lampje is zo zwak dat het niet lukt. Kleindochter was er na 5 minuten klaar mee.

Groot aanbod

Snelle verzending. Groot aanbod. Fijn dat er ook duurzaam en open-ended speelgoed te koop is! Alleen jammer van de veel te grote verzenddoos met veel plastic als opvulling.

Kinder paradijs

Hele leuke spullen voor kinderen en een fijne service. Ik werd heel snel geholpen toen ik een factuur voor de firma vroeg en op een vriendelijke manier.
3 feb 2024
Kwaliteitsvol product en ziet er uit zoals op de website. Vlotte levering.
Makkelijk en snel te bestellen. Product zoals omschreven.
Snelle levering. Product niet goedkoper kunnen vinden