toyacademy.nl- Logo - Beoordelingen

toyacademy.nl

242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden242 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2022
toyacademy.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snel besteld en snel thuis en snel 1 ding helaas retour maar gaat heel makkelijk met retourbon printen thuis. Het hoofdstel van het stokpaardje van mijn dochter bleek helaas niet de juiste maat. Wist niet dat er zoveel verschil in zat en mijn dochter ook niet. Maar de meebestellen rozet is prima en heel blij mee! Ik zou hier gerust vaker bestellen!
HH
Heidi H.
Helmond

Het pak werd afgeleverd bij een gebuur. Welke gebuur wisten we echter niet. Heel slechte info (veel te laat) over de levertijd doorgekregen waardoor wij niet konden inplannen om thuis te zijn. Uiteindelijk na veel gevraag bij alle directe (over)buren na 5 dagen toch het pakket gekregen van iemand die iets verderop woont. Ook was de verpakking beschadigd bij ontvangst.

Beoordelingen voor toyacademy.nl

Leuk mooi speelgoed!

Ik was verrast te horen dat alles uit Denemarken kwam en niet uit Nederland. Maar het is leuk en mooi speelgoed. Snel geleverd en mijn kleinzoon is er heel blij mee!
Hele snelle reacties van de klantenservice. Dat was fijn. Goed meegedacht. Kwaliteit van het product valt een beetje tegen voor deze prijs.
Verzending was snel en netjes. Product was op site duidelijk omschreven en was ook precies zoals verwacht.
Precies wat ik zocht en snelle levering. Niet volgende dag, maar dat is vaak ook niet noodzakelijk.
Goede prijs. Duidelijkheid over de levertijd. Duurde iets langer dan normaal, maar is wel aangeven.
13 apr 2024
Exact zoals ik had verwacht en snel geleverd, verder geen tips wat ik kan bedenken dan toppie!
Educatief aanbod, correcte communicatie en verzending. Nieuwsbrief inspelend op actualiteit.
31 mrt 2024
Gunstig geprijsd artikel en bezorgd binnen de afgesproken tijd!
Goede communicatie via mail Product in goede staat af geleverd

Goede kwaliteit speelgoed en levering

Goede kwaliteit van speelgoed als correcte levering.
goed op de hoogte gehouden van verzending
goed product
1 dag geleden