toyacademy.nl- Logo - Beoordelingen

toyacademy.nl

246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden246 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2022
toyacademy.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snel besteld en snel thuis en snel 1 ding helaas retour maar gaat heel makkelijk met retourbon printen thuis. Het hoofdstel van het stokpaardje van mijn dochter bleek helaas niet de juiste maat. Wist niet dat er zoveel verschil in zat en mijn dochter ook niet. Maar de meebestellen rozet is prima en heel blij mee! Ik zou hier gerust vaker bestellen!
HH
Heidi H.
Helmond

Het pak werd afgeleverd bij een gebuur. Welke gebuur wisten we echter niet. Heel slechte info (veel te laat) over de levertijd doorgekregen waardoor wij niet konden inplannen om thuis te zijn. Uiteindelijk na veel gevraag bij alle directe (over)buren na 5 dagen toch het pakket gekregen van iemand die iets verderop woont. Ook was de verpakking beschadigd bij ontvangst.

Beoordelingen voor toyacademy.nl

16 apr 2024

Leuk mooi speelgoed!

Ik was verrast te horen dat alles uit Denemarken kwam en niet uit Nederland. Maar het is leuk en mooi speelgoed. Snel geleverd en mijn kleinzoon is er heel blij mee!
23 mrt 2024
Bijenwas blokjes verschillen in kleur , ik had 2 de zelfde doosjes besteld en kwam in ontdekking er kleur verschil was bij rood, blauw enz. Vreemd.....
HH
Henny H.
Waddinxveen
17 mrt 2024
Jullie hebben het uitstekend gedaan. Ik had een vraag over de verzending. Leek lang te duren. Het werd meteen uitgezocht. En opgelost. Heel fijn!
AZ
Alex Z.
Heemskerk

Prima

Alles volgens beschrijving, was alleen verbaasd dat het uit Denemarken kwam. Was wel binnen levertijd.
Goede prijs. Duidelijkheid over de levertijd. Duurde iets langer dan normaal, maar is wel aangeven.
24 mrt 2024
Super fijn speelgoed allemaal. Levering zoals aangegeven en het cadeautje was mooi ingepakt!
Vooral de service na een verkeerd besteld item, was erg goed!! Snelle levering is ook prima
31 mrt 2024
Gunstig geprijsd artikel en bezorgd binnen de afgesproken tijd!
Goede communicatie via mail Product in goede staat af geleverd
goed op de hoogte gehouden van verzending
Snelle bezorging. Prima speelgoed
Keurige uitleg. Snelle bezorging