toyacademy.nl- Logo - Beoordelingen

toyacademy.nl

279 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden279 beoordelingen in totaal

29 feb 2024
Snel besteld en snel thuis en snel 1 ding helaas retour maar gaat heel makkelijk met retourbon printen thuis. Het hoofdstel van het stokpaardje van mijn dochter bleek helaas niet de juiste maat. Wist niet dat er zoveel verschil in zat en mijn dochter ook niet. Maar de meebestellen rozet is prima en heel blij mee! Ik zou hier gerust vaker bestellen!
HH
Heidi H.
Helmond

23 mei 2024
Op de afbeelding een stokpaard te zien in de tekst staat stokpaard acc oornetje €30 euro Heel misleidend dacht een stokpaard te ontvangen en kreeg nu een gebreid oornetje. Om het terug te sturen is dramatisch moet met GLS is voor eigen rekening. In mijn buurt nergens een post die pakketjes aanneemt voor GLS. Terug sturen moet namelijk naar Denemarken. Kortaf belachelijk eerste keer en zeker de laatste keer dat ik hier heb besteld.

Beoordelingen voor toyacademy.nl

26 mei 2024
21 mei 2024
17 mei 2024
17 mei 2024
23 mei 2024
25 mei 2024
Я заказал товар 16 мая и вы сказали, что в течение 2-3 дней заказ будет доставлен . В итоге я ждал 8 дней
30 mei 2024
17 apr 2024
Precies wat ik zocht en snelle levering. Niet volgende dag, maar dat is vaak ook niet noodzakelijk.
25 apr 2024
Educatief aanbod, correcte communicatie en verzending. Nieuwsbrief inspelend op actualiteit.
30 apr 2024
Snelle levering. Product conform verwachting. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
9 mei 2024
alles ging soepel, afspraken over verzending zijn nagekomen
30 apr 2024
Ging allemaal pry