toyacademy.nl- Logo - Beoordelingen

toyacademy.nl

246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden246 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2022
toyacademy.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snel besteld en snel thuis en snel 1 ding helaas retour maar gaat heel makkelijk met retourbon printen thuis. Het hoofdstel van het stokpaardje van mijn dochter bleek helaas niet de juiste maat. Wist niet dat er zoveel verschil in zat en mijn dochter ook niet. Maar de meebestellen rozet is prima en heel blij mee! Ik zou hier gerust vaker bestellen!
HH
Heidi H.
Helmond

Het pak werd afgeleverd bij een gebuur. Welke gebuur wisten we echter niet. Heel slechte info (veel te laat) over de levertijd doorgekregen waardoor wij niet konden inplannen om thuis te zijn. Uiteindelijk na veel gevraag bij alle directe (over)buren na 5 dagen toch het pakket gekregen van iemand die iets verderop woont. Ook was de verpakking beschadigd bij ontvangst.

Beoordelingen voor toyacademy.nl

Levertijd van het cadeau van mijn zoon zou 2 tot 3 werkdagen zijn. Dat bleek uiteindelijk een volle week waardoor het cadeau te laat kwam voor zijn verjaardag.
Ik heb mijn bestelling nog niet ?
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Ik heb de levering gepland voor morgen en GLS is vandaag langsgekomen. Vorige keer waren we gewoon thuis en GLS heeft zelfs niet aan de deurbel gebeld.
Op de website stond dat de levertijd 2-3 werkdagen is, maar dat klopt niet. (Als ik had geweten dat het speelgoed uit Denemarken moest komen had ik dat wel kunnen bedenken).
18 okt 2023
Dat je automatisch aan een verzekering zit. Wel de eerste 30 dagen gratis. Ik vraag niet om die verzekering. Moet er dan zelf weer achteraan om het ongedaan te maken.
De bezorging duurde 8 dagen. Pakket bleek uit Denemarken te komen. Netjes verpakt. Koffertjes plus plus oogden groter op de website, maar inhoud klopt.