toyacademy.nl- Logo - Beoordelingen

toyacademy.nl

279 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden279 beoordelingen in totaal

29 feb 2024
Snel besteld en snel thuis en snel 1 ding helaas retour maar gaat heel makkelijk met retourbon printen thuis. Het hoofdstel van het stokpaardje van mijn dochter bleek helaas niet de juiste maat. Wist niet dat er zoveel verschil in zat en mijn dochter ook niet. Maar de meebestellen rozet is prima en heel blij mee! Ik zou hier gerust vaker bestellen!
HH
Heidi H.
Helmond

23 mei 2024
Op de afbeelding een stokpaard te zien in de tekst staat stokpaard acc oornetje €30 euro Heel misleidend dacht een stokpaard te ontvangen en kreeg nu een gebreid oornetje. Om het terug te sturen is dramatisch moet met GLS is voor eigen rekening. In mijn buurt nergens een post die pakketjes aanneemt voor GLS. Terug sturen moet namelijk naar Denemarken. Kortaf belachelijk eerste keer en zeker de laatste keer dat ik hier heb besteld.

Beoordelingen voor toyacademy.nl

24 feb 2024
makkelijk te vinden op de website en na bestellen snelle verzending
5 mrt 2024

Voor herhaling vatbaar

Snelle bezorging, product netjes. Een tevreden klant!
22 feb 2024
Duidelijke website, snel verzonden. Goed verpakt.
25 feb 2024
Prima. Levertijd was wel wat langer dan beloofd.
3 mrt 2024
Super slee! Een echte aanrader
14 feb 2024
Het pakket is perfect verpakt.
8 mrt 2024
5 mrt 2024
16 feb 2024
22 feb 2024
ik heb gemaild dat de kassa die ik besteld heb de la het niet goed doet en nog geen reactie.
5 dec 2023
Het pak werd afgeleverd bij een gebuur. Welke gebuur wisten we echter niet. Heel slechte info (veel te laat) over de levertijd doorgekregen waardoor wij niet konden inplannen om thuis te zijn. Uiteindelijk na veel gevraag bij alle directe (over)buren na 5 dagen toch het pakket gekregen van iemand die iets verderop woont. Ook was de verpakking beschadigd bij ontvangst.
29 dec 2023
Overzichtelijke webshop. Wij hadden een hobby horse besteld. Kreeg bericht dat we onze bestelling uit Denemarken binnenkort konden verwachten. Toen schrok ik even, oh jee, ik heb toch bij een Nederlands bedrijf besteld? Maar geen paniek, keurig track en trace en heel vlot binnen. Mooi verpakt.
25 jan 2024

Hele snelle en correcte levering maar…

Hele snelle en correcte levering. Echter het gekochte speelgoed was van slechte kwaliteit. Een lampje die een plaatjes op een vel papier projecteert wat je dan over kunt trekken. Maar het lampje is zo zwak dat het niet lukt. Kleindochter was er na 5 minuten klaar mee.
28 nov 2023
Mooi artikel, precies als omschreven. Speelgoed waar ik naar opzoek was( hamertje tik en een vlooienspel in houten paddestoel) die in de reguliere speelgoedwinkels niet of in niet mooie , zgn moderne , uitvoering te krijgen is. Goede snelle levering en bezorging!
19 okt 2023
Producten zijn super. Site is duidelijk. De levering is alleen onvoorspelbaar en traag. De site is misschien wel Nederlands, maar de producten komen van Denemarken. Vermoedelijk zorgt dat voor trage/onvoorspelbare leveringen. Laatste bestelling nog niet ontvangen.
5 dec 2023
Helemaal in orde. Ik twijfelde of de prijs we waar kon zijn. Bij andere sites zijn de Magna-Tiles sowieso al duurder. Nu waren ze ook nog eens in de aanbieding. Een top prijs dus. Verder was de verzending vlot! Ik ga hier zeker nog een bestellen.
29 nov 2023

Ze namen de vraag serieus en er werd verrassend positief op gereageerd..

Stuurde een email met een fin.vraag en deze werd direct vriendelijk beantwoord. Ze namen de vraag serieus en er werd verrassend positief op gereageerd.. Heel prettig bedrijf met zeer vriendelijke medewerkers. Nogmaals dank! Enny
3 dec 2023
Mooie prijs, duidelijke site, mooi kwalitatief product. Redelijk snelle levering vanuit Denemarken tijdens de feestdagen drukte. Vervoerder hield ons wat matig op de hoogte qua leveringsverwachting. Het was er ineens.
MG
Monique G.
Dordrecht
16 nov 2023

Speelgoedgarage

Ik heb een speelgoedgarage besteld. Hij was niet erg duur, en hij is dus ook niet erg stevig. Ook was het soms lastig om de onderdelen in elkaar te klikken. Het is wel een erg leuke garage met vrolijke kleurtjes.
3 dec 2023

Bedankt!

Alles verliep goed, hartelijk bedankt. Zocht iets specifieks van speelgoed (Connetix). Het was overal uitverkocht, maar bij jullie gelukkig toch kunnen bestellen. De kinderen zijn er blij mee!