toyacademy.nl- Logo - Beoordelingen

toyacademy.nl

246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden246 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2022
toyacademy.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snel besteld en snel thuis en snel 1 ding helaas retour maar gaat heel makkelijk met retourbon printen thuis. Het hoofdstel van het stokpaardje van mijn dochter bleek helaas niet de juiste maat. Wist niet dat er zoveel verschil in zat en mijn dochter ook niet. Maar de meebestellen rozet is prima en heel blij mee! Ik zou hier gerust vaker bestellen!
HH
Heidi H.
Helmond

Het pak werd afgeleverd bij een gebuur. Welke gebuur wisten we echter niet. Heel slechte info (veel te laat) over de levertijd doorgekregen waardoor wij niet konden inplannen om thuis te zijn. Uiteindelijk na veel gevraag bij alle directe (over)buren na 5 dagen toch het pakket gekregen van iemand die iets verderop woont. Ook was de verpakking beschadigd bij ontvangst.

Beoordelingen voor toyacademy.nl

13 jan 2024
13 jan 2024

Slechte bestelling en oplossing duurt erg lang

Pop besteld waarbij deze in het filmpje kan huilen. Pop die ik kreeg kan dat niet, zit niet eens een mechanische in. Vervolgens contact opgenomen en nu weer 2 dagen verder zonder oplossing.
Levertijd van het cadeau van mijn zoon zou 2 tot 3 werkdagen zijn. Dat bleek uiteindelijk een volle week waardoor het cadeau te laat kwam voor zijn verjaardag.
Ik heb mijn bestelling nog niet ?
Overzichtelijke webshop. Wij hadden een hobby horse besteld. Kreeg bericht dat we onze bestelling uit Denemarken binnenkort konden verwachten. Toen schrok ik even, oh jee, ik heb toch bij een Nederlands bedrijf besteld? Maar geen paniek, keurig track en trace en heel vlot binnen. Mooi verpakt.
Mooi artikel, precies als omschreven. Speelgoed waar ik naar opzoek was( hamertje tik en een vlooienspel in houten paddestoel) die in de reguliere speelgoedwinkels niet of in niet mooie , zgn moderne , uitvoering te krijgen is. Goede snelle levering en bezorging!
19 okt 2023
Producten zijn super. Site is duidelijk. De levering is alleen onvoorspelbaar en traag. De site is misschien wel Nederlands, maar de producten komen van Denemarken. Vermoedelijk zorgt dat voor trage/onvoorspelbare leveringen. Laatste bestelling nog niet ontvangen.
Helemaal in orde. Ik twijfelde of de prijs we waar kon zijn. Bij andere sites zijn de Magna-Tiles sowieso al duurder. Nu waren ze ook nog eens in de aanbieding. Een top prijs dus. Verder was de verzending vlot! Ik ga hier zeker nog een bestellen.

Ze namen de vraag serieus en er werd verrassend positief op gereageerd..

Stuurde een email met een fin.vraag en deze werd direct vriendelijk beantwoord. Ze namen de vraag serieus en er werd verrassend positief op gereageerd.. Heel prettig bedrijf met zeer vriendelijke medewerkers. Nogmaals dank! Enny
3 dec 2023
Mooie prijs, duidelijke site, mooi kwalitatief product. Redelijk snelle levering vanuit Denemarken tijdens de feestdagen drukte. Vervoerder hield ons wat matig op de hoogte qua leveringsverwachting. Het was er ineens.
MG
Monique G.
Dordrecht
16 nov 2023

Speelgoedgarage

Ik heb een speelgoedgarage besteld. Hij was niet erg duur, en hij is dus ook niet erg stevig. Ook was het soms lastig om de onderdelen in elkaar te klikken. Het is wel een erg leuke garage met vrolijke kleurtjes.
3 dec 2023

Bedankt!

Alles verliep goed, hartelijk bedankt. Zocht iets specifieks van speelgoed (Connetix). Het was overal uitverkocht, maar bij jullie gelukkig toch kunnen bestellen. De kinderen zijn er blij mee!
HP
Hanne P.
Woerden

De prettige toon die gebruikt wordt

De persoonlijke manier van communiceren. Daarnaast erg sympathiek om dezelfde korting te geven op een product die een aantal dagen later goedkoper was ivm black friday.
AR
Audrey R.
Wijk bij Duurstede

Zeer tevreden over de sensorische…

Zeer tevreden over de sensorische matten voor baby's en muziekmatje voor box en vloer ( baby Einstein). Duidelijke website! Snelle levering en zorgvuldig verpakt!
24 dec 2023
Snelle service Gelijk goede informatie wat ik besteld heb Goede informatie wanneer het komt Goed verpakt Ondanks feestdagen ook snelle service Ga zo door 👍
11 okt 2023
Veel keuze in producten, duidelijke productinformatie en duidelijk bestelproces. Jammer van de langere levertijd, maar deze was wel conform vooraf aangegeven.