toyacademy.nl- Logo - Beoordelingen

toyacademy.nl

279 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden279 beoordelingen in totaal

29 feb 2024
Snel besteld en snel thuis en snel 1 ding helaas retour maar gaat heel makkelijk met retourbon printen thuis. Het hoofdstel van het stokpaardje van mijn dochter bleek helaas niet de juiste maat. Wist niet dat er zoveel verschil in zat en mijn dochter ook niet. Maar de meebestellen rozet is prima en heel blij mee! Ik zou hier gerust vaker bestellen!
HH
Heidi H.
Helmond

23 mei 2024
Op de afbeelding een stokpaard te zien in de tekst staat stokpaard acc oornetje €30 euro Heel misleidend dacht een stokpaard te ontvangen en kreeg nu een gebreid oornetje. Om het terug te sturen is dramatisch moet met GLS is voor eigen rekening. In mijn buurt nergens een post die pakketjes aanneemt voor GLS. Terug sturen moet namelijk naar Denemarken. Kortaf belachelijk eerste keer en zeker de laatste keer dat ik hier heb besteld.

Beoordelingen voor toyacademy.nl

2 apr 2024
goed op de hoogte gehouden van verzending
15 mrt 2024
Heidi H.
Helmond
29 feb 2024
5 mrt 2024

Volgens beschrijving en prima levering

Volgens beschrijving en alsnog vlot geleverd (wel 1-2 werkdagen erbij rekenen, het leek uit Denemarken of Scandinavisch land te komen)
4 mrt 2024
Bestelling snel bezorgd. Site was voor mij prima en betaling duidelijk.
24 feb 2024
makkelijk te vinden op de website en na bestellen snelle verzending