toyacademy.nl- Logo - Beoordelingen

toyacademy.nl

279 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden279 beoordelingen in totaal

29 feb 2024
Snel besteld en snel thuis en snel 1 ding helaas retour maar gaat heel makkelijk met retourbon printen thuis. Het hoofdstel van het stokpaardje van mijn dochter bleek helaas niet de juiste maat. Wist niet dat er zoveel verschil in zat en mijn dochter ook niet. Maar de meebestellen rozet is prima en heel blij mee! Ik zou hier gerust vaker bestellen!
HH
Heidi H.
Helmond

23 mei 2024
Op de afbeelding een stokpaard te zien in de tekst staat stokpaard acc oornetje €30 euro Heel misleidend dacht een stokpaard te ontvangen en kreeg nu een gebreid oornetje. Om het terug te sturen is dramatisch moet met GLS is voor eigen rekening. In mijn buurt nergens een post die pakketjes aanneemt voor GLS. Terug sturen moet namelijk naar Denemarken. Kortaf belachelijk eerste keer en zeker de laatste keer dat ik hier heb besteld.

Beoordelingen voor toyacademy.nl

16 apr 2024
10 mei 2024
2 apr 2024

Leuk mooi speelgoed!

Ik was verrast te horen dat alles uit Denemarken kwam en niet uit Nederland. Maar het is leuk en mooi speelgoed. Snel geleverd en mijn kleinzoon is er heel blij mee!
23 mrt 2024
Bijenwas blokjes verschillen in kleur , ik had 2 de zelfde doosjes besteld en kwam in ontdekking er kleur verschil was bij rood, blauw enz. Vreemd.....
HH
Henny H.
Waddinxveen
17 mrt 2024
Jullie hebben het uitstekend gedaan. Ik had een vraag over de verzending. Leek lang te duren. Het werd meteen uitgezocht. En opgelost. Heel fijn!
11 apr 2024
Hele snelle reacties van de klantenservice. Dat was fijn. Goed meegedacht. Kwaliteit van het product valt een beetje tegen voor deze prijs.
11 apr 2024
Verzending was snel en netjes. Product was op site duidelijk omschreven en was ook precies zoals verwacht.
AZ
Alex Z.
Heemskerk
18 mrt 2024

Alles volgens beschrijving, was alleen verbaasd dat het uit Denemarken kwam. Was wel binnen levertijd.
6 apr 2024
Goede prijs. Duidelijkheid over de levertijd. Duurde iets langer dan normaal, maar is wel aangeven.
13 apr 2024
Exact zoals ik had verwacht en snel geleverd, verder geen tips wat ik kan bedenken dan toppie!
24 mrt 2024
Super fijn speelgoed allemaal. Levering zoals aangegeven en het cadeautje was mooi ingepakt!
26 mrt 2024
Vooral de service na een verkeerd besteld item, was erg goed!! Snelle levering is ook prima
31 mrt 2024
Gunstig geprijsd artikel en bezorgd binnen de afgesproken tijd!
4 apr 2024
Goede communicatie via mail Product in goede staat af geleverd
9 apr 2024

Goede kwaliteit speelgoed en levering

Goede kwaliteit van speelgoed als correcte levering.