tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.129 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

Een vloerkleed besteld. De levering zou binnen een paar dagen zijn. De status van bestelling veranderde van aangemeld in niet meer aangemeld. Na een tijdje maar eens contact opgenomen met klantenservice hoe het zat met mijn bestelling. Het antwoord luidde, oh dan is het waarschijnlijk kwijt geraakt bij het koeriersbedrijf. We kunnen geen andere leveren want dat is er niet meer.. Net zo makkelijk…geld netjes terug gekregen. Maar de reviews zeggen eigenlijk genoeg, aan de leverancier ligt het volgens mij niet, eerder aan het vervoersbedrijf. Daar ga ik nu extra op letten bij een volgende bestelling…ergens..
AM

3 mei 2024
2 mei 2024
2 mei 2024
6 mei 2024
Bestelling kwijt geraakt en toen ze een nieuwe wilde opsturen zeiden ze dat het uitverkocht was
13 mei 2024
Spijtig om te horen dat het zo gelopen is, soms dan bemachtigen mensen het laatste exemplaar en gaat er iets mis tijdens transport. Onze oprechte excuses, als u wel iets anders aantreft dan mag u gerust even met ons bellen zodat we u een kleine extra tegemoetkoming kunnen aanbieden. Zachte groet, Team Tapeso
15 mei 2024
Tapijt afwerking minder kwaliteit niet mooi afgeboord

Ere wie ere toekomt

Ik schrijf nooit een review maar ere wie ere toekomt! Wat een top bedrijf en wat een mooie producten en goede service hebben ze. Zonder twijfel zijn hun bestel-, levering- en retour-mogelijkheden eenvoudig en klantvriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding is optimaal, voor elk budget zit er iets tussen en het aanbod is divers. Wij hebben voor onze kleden behandeld met Protexx en hebben de komende 5 jaar garantie mocht er toch nog een vlek ontstaan. Geweldig toch!
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met het vloerkleed en de service. De garantie voor vlekken is daarbij ook zeker een voordeel en wij kunnen ook alleen maar aanraden om de kleden te beschermen met de vlekbescherming. De site proberen wij zo toegankelijk mogelijk te houden en we vinden het belangrijk dat er genoeg keuze is en dat er daarnaast rekening wordt gehouden met mensen die wat minder te besteden hebben. We hopen dat je heel veel plezier hebt van het vloerkleed. Mocht je in de toekomst opnieuw bij ons bestellen, dan zullen wij weer voor je klaarstaan. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team

Mooie vloerkleden

We hadden 2 vloerkleden besteld. 1 rechthoekig en 1 ronde van dezelfde serie. We kregen het rechthoekige eerder binnen dan de ronde. Toen contact gehad met Tapeso en die heeft contact gezocht met de bezorger en liet ons snel weten hoe of wat. Gelukkig kwam de ronde 2 dagen later. We zijn zeer tevreden over de vloerkleden en de snelle levering.
Na de bestelling van kleed gedaan te hebben, bleek deze niet op voorraad. Ik werd keurig geïnformeerd en het betaalde bedrag werd teruggestort. Ik kreeg een 10% kortingscode die ik heb gebruikt toen ik het kleed, 2 weken later, weer op voorraad was. Blij met het kleed, goede en prettige service !
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Wat jammer dat het vloerkleed in eerste instantie niet voorradig was. We vinden het wel fijn om te horen dat je tevreden bent over de afhandeling en dat je 2 weken later het vloerkleed alsnog hebt kunnen bemachtigen. We wensen je heel veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team