tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.199 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.126 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

2 nov 2023

Tapsedo is prima maar vrachtbedrijf is slecht

Het vrachtbedrijf waar ze voor werken is volkomen nutteloos. Ze zeiden dat mijn eerste bestelling was afgeleverd, ook al hebben ze deze niet bij mij afgeleverd. Tapsedo stuurde hetzelfde product opnieuw, maar deze keer kwam de koerier vóór de beloofde tijd en nam de lading terug toen hij mij niet thuis kon vinden. Na lang mailen vond ik de locatie van de lading en belde om deze terug te laten brengen. We hebben 4 dagen aan de telefoon gezeten en iedere dag kreeg ik te horen dat mijn lading de volgende dag zou arriveren. De lading arriveerde op de 5e dag, het was een zeer vermoeiend proces. Ik ben blij met Tapsedo, maar ik ben niet blij met het vrachtbedrijf waarmee ze samenwerken.
Bestelde tapijt niet bij de deur afgeleverd, terwijl er bij mij is aangebeld en ik open heb gedaan. Bezorger had duidelijk geen zin om het tapijt bij mij boven aan de deur af te leveren. Zonder dit te melden heeft hij het tapijt beneden bij de lift, waar iedereen toegang tot heeft ook buitenstaanders, achter gelaten. Ik kwam daar zelf 10 minuten later achter toen ik de deur uit ging om een boodschap te gaan doen. Ik heb Tapeso gebeld om dit te melden en daar werd ik even onbeschoft behandeld en werd mij mede gedeeld dat de chauffeur niet verplicht is om het boven te brengen.
25 dec 2023
Ze maken het onmogelijk om retour te sturen. Ze vragen en verzendbewijs maar dat krijg je niet per mail (oppickpunt zegt dat door normaal direct per mail binnen komt en dat hun label niet ok lijkt. Maar ze mailen dan dat je het gewoon kan laten scannen zonder verzendbewijs en dat jt je bij hen een track en trace op moet vragen. Zodra het pakket was ingenomen en ik thuis was kreeg ik een mail dat ik het niet moest opsturen want er waren "problemen met de vervoerder"!
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Ik merk dat een aantal automatische emails mekaar hebben gekruist, excuses voor de verwarring. Wij zijn als bedrijf constant bezig met het verbeteren van processen en andere transporteurs/pakketdiensten om tapijten te retourneren. Een probleem daarbij is dat er altijd een moment van switchen is en dat mij opvalt dat u net even tussen wal en schip staat. Het is zeker niet onze bedoeling om het retouren onmogelijk te maken en als het goed is hebben we u ook geadviseerd en begeleid in het hele proces. Mochten er nog lopende zaken onafgehandeld zijn dan laat het ons vooral weten. We zijn hier iedere werkdag van 0900u - 1700u. Warme, zachte groet Team Tapeso
22 sep 2023
Verkeerde tapijt besteld vervolgens gelijk gebeld om de bestelling te annuleren maar deze werd de volgende dag gewoon verzonden. Toen gebeld om deze op te halen omdat alle mondial relay punten deze tapijt niet konden accepteren deze was veel te groot voor in de zak. Tapijt zou maandag opgehaald geworden helaas na een hele dag thuis wachten is niemand geweest. Uiteindelijk gebeld stond de afspraak voor een week later gepland. Jammer weer!
11 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen over de problemen die je hebt ondervonden met betrekking tot de bestelling en retournering van het tapijt. Wij proberen altijd te zorgen dat de zendingen van te voren worden tegengehouden als een klant wil annuleren. Ook vinden we het jammer om te horen dat de vervoerder niet is komen opdagen voor de ophaling nadat het vloerkleed geleverd was. Wij waarderen de feedback en gaan dit intern bespreken om de service in de toekomst te verbeteren. Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben over de bestelling en de verwerking hiervan, laat het ons dan gerust weten door te mailen naar service@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
14 jul 2023
Ik wacht op aflevering. En als je zelf niet belt of mailt hoor je niks. Maar wel het geld van je rekening afschrijven…
24 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de aflevering en communicatie. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om te wachten zonder updates. Bij Tapeso streven we ernaar om een goede service te bieden. We nemen je opmerkingen serieus en zullen dit intern bespreken om onze dienstverlening te verbeteren. Inmiddels heb je het vloerkleed mogen ontvangen. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag via sales@tapeso.nl. We staan klaar om je te helpen. Met zachte groet, Het Tapeso-team
27 jun 2023
Vermoed dat als jullie de bestelling geschiedenis doorlezen het wel begrijpen. Twee keer besteld. Eerste bestelling vloerkleed niet leverbaar. Tweede bestelling 1 van de 2 niet leverbaar. Tweede bestelling retour gestuurd, gemaild omdat het lang duurde voor ik mijn retourbedrag ontvang. Wist men ook niet wat er retour was gekomen. Jammer
11 jul 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad. Wij zullen dit intern bespreken om in de toekomst onze service te verbeteren. Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben over de afhandeling, stuur dan gerust een mail naar sales@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
20 jun 2023
Na circa 5 beloftes en bevestigingen (vanaf 4 juni) over leverdata is er niet een als zodanig gelukt. Zelfs de laatste datum om na de vakantie van 19 juni te leveren werd ijskoud bevestigd maar werd tijdens onze vakantie tegen de deurpost gezet. Ach...."eind goed al goed" zullen we maar zeggen, maar lieven nooit meer..

Waardeloze kwaliteit kleed en slechte aftershave sales

Krijg diverse verkeerde retour verzendlabels die bij afgeven niet werken. Geld nog niet retour en dat allemaal omdat ze een kleed verkopen waarbij het normaal zou zijn dat de plukken wol los komen. Als dit normaal is bij een kleed van 240euro zet het er dan bij dan had ik hem onzeker niet besteld!!
7 sep 2023

Hoe kan dit?

Ik heb het bestelde tapijt twee weken geleden geretourneerd en tot op heden geen geld retour gekregen noch enig bericht ontvangen. Volgens 'het afgiftepunt' in Loppersum is het tapijt inmiddels wel bij Tapeso aangekomen. Wilt u nakijken wat er is misgegaan en mij alsnog terugbetalen?
7 sep 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je achtergelaten review! Ik heb het voor je nagekeken en heb je zojuist een email gestuurd omtrent de afhandeling ervan. Mochten we verder nog ergens bij kunnen helpen, dan vernemen we het uiteraard graag. Met zachte groet, Het Tapeso-team
20 jul 2023

Onjuiste levering

Verkeerde kleed ontvangen en welke ook nog eens ongelooflijk vies opgestuurd werd. De belofte om het kleed weer op te halen is ook niet nagekomen dus voor niks een hele dag thuis gezeten. Nu is het wachten wanneer ik mijn geld terug krijg
17 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review, We begrijpen je zorgen en willen je laten weten dat we ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat is ontstaan door de verkeerde levering en de niet nagekomen belofte. Wij plannen deze afspraken in bij een externe vervoerder. Normaal gesproken houden zij zich aan de afspraken, maar soms kunnen ophalingen door onvoorziene omstandigheden anders verlopen. Wij zien dat het aankoopbedrag inmiddels is teruggestort op de rekening. We nemen jouw feedback ter harte en streven ernaar om onze processen te verbeteren, zodat dit soort situaties in de toekomst vermeden kunnen worden. Als je nog verdere vragen hebt of als er nog iets is waarmee we kunnen helpen, staan we graag voor je klaar. We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team

Niks geleverd, valse informatie doorgekregen

Ik heb op 14 dec een bestelling geplaatst die binnen een paar dagen geleverd zou worden. Nadat ik een week later gebeld heb, is mij verzekerd dat mijn bestelling binnen 2 dagen geleverd zou worden. Inmiddels 14 dagen later nog niks.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Het beste kan u contact opnemen met onze klantenservice op werkdagen van 0900u - 1700u. We hebben tijdens kantooruren altijd een gedreven team van specialisten hier zitten die u kunnen assisteren bij al u problemen. Soms zijn er wel bepaalde processen of richtlijnen waar we aan moeten voldoen maar we streven er altijd naar om alles naar tevredenheid op te lossen. We horen gaarne van u!
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen... Ik jullie erover gecontacteerd... Blijkt het afgeven te zijn in een of ander point...ik weet niet waar. Geen emails over gehad; helemaal niks. Dus bal flink
Maakt in België helaas gebruik van bezorgdienst GLS. Mijn bestelling is zonder enig bericht plotseling weer retour gegaan. Wellicht mooie tapijten, maar met GLS vrees ik dat ik ze nooit zal zien.

Tapijt terug gestuurd, maar ons geld niet terug gekregen.

Bestellen en leveren ging snel, maar we hebben het tapijt terug gestuurd omdat de kleur niet goed was. Hierna niets meer gehoord van het bedrijf en ook ons geld niet terug gekregen.
Retour gezonden, geen mail niets! 14 dagen later en ik wacht nog op een mail en geld terug. Snel in verzenden maar ik vraag me af of ik mijn geld nog terug zie.
27 aug 2023
Vloerkleed was slecht vervoerd allemaal vouwen in het kleed slechte kwaliteit.Intussen retour maar nog geen terug betaling helaas mogen ontvangen!!!!!
30 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je ervaring, en onze excuses voor eventuele ongemakken die je hebt ondervonden. Het spijt ons te horen dat het vloerkleed slecht was vervoerd en dat de kwaliteit niet aan je verwachtingen voldeed. We begrijpen dat dit teleurstellend is. Door eisen van de vervoerders moeten wij de grote vloerkleden gevouwen versturen, omdat deze anders niet worden aangenomen. De terugbetaling is doorgezet en het aankoopbedrag zal in de komende dagen worden teruggestort op de rekening. Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar service@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
10 aug 2023
Jullie laten me lang wachten op een terugbetaling. Alsof de chauffeurs via Berlijn terug rijden, kom op zeg! Eens en nooit meer.
25 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren met de verwerking van je terugbetaling. We begrijpen hoe belangrijk tijdige terugbetalingen zijn en we betreuren het dat het langer heeft geduurd dan verwacht. We willen graag benadrukken dat dit geen weerspiegeling is van onze normale servicekwaliteit. We zullen dit intern onderzoeken om ervoor te zorgen dat dergelijke vertragingen in de toekomst worden vermeden. We hopen dat je ons nog een kans wilt geven om je in de toekomst beter van dienst te zijn. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met zachte groet, Het Tapeso-team
21 jun 2023
Kleed gekocht, niet wat ik zoek. Retour gemeld, afhaalafspraak gemaakt. Niet opgehaald, tweede afspraak gemaakt. Wederom niks!
18 okt 2023
Beter voorraad beheer en duidelijk aangeven wanneer een product niet op voorraad is. En niet een week na bestellen en betalen
Verpakking waarin kleed ontvangen is, niet akkoord om terug te sturen en nu al heel lang geennreavtievopvretour
22 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de achtergelaten review. Wat vervelend dat je geen verdere informatie hebt mogen ontvangen over jouw retour. Normaliter proberen wij om alle berichten binnen één werkdag te beantwoorden. Onze excuses hiervoor. Normaliter als het vloerkleed niet meer in de verpakking geretourneerd kan worden, dan kan het vloerkleed goed verpakt worden in bijvoorbeeld vuilniszakken. Het belangrijkste voor ons is, dat het vloerkleed goed beschermd is voor transport. Zoals ik in ons systeem kan zien, is de bestelling al terugbetaald door onze financiële afdeling. Als je de terugbetaling nog niet hebt mogen ontvangen, zou je dan opnieuw contact op kunnen nemen met onze klantenservice via service@tapeso.nl? Met zachte groet, het Tapeso team