tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.204 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

Een vloerkleed besteld. De levering zou binnen een paar dagen zijn. De status van bestelling veranderde van aangemeld in niet meer aangemeld. Na een tijdje maar eens contact opgenomen met klantenservice hoe het zat met mijn bestelling. Het antwoord luidde, oh dan is het waarschijnlijk kwijt geraakt bij het koeriersbedrijf. We kunnen geen andere leveren want dat is er niet meer.. Net zo makkelijk…geld netjes terug gekregen. Maar de reviews zeggen eigenlijk genoeg, aan de leverancier ligt het volgens mij niet, eerder aan het vervoersbedrijf. Daar ga ik nu extra op letten bij een volgende bestelling…ergens..
AM
Angelique M.
Doetinchem

Beoordelingen voor tapeso.nl

16 jun 2023
5 jun 2023
29 mei 2023
Bij het kleed wat ik besteld had is het patroon heel scheef wat echt heel lelijk is
Antwoord van tapeso.nl
2 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review, We hebben je een mail gestuurd over de bestelling. Zou je op deze mail willen reageren? Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
22 mei 2023
tijd respecteren en kwaliteit
Antwoord van tapeso.nl
24 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review, Wat jammer dat de bestelling niet naar verwachting is verlopen. Mochten er nog vragen zijn over de bestelling, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar sales@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team