tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.140 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

Hun vervoersdienst Packs is echt slecht. Houden zich niet aan de afspraak met bezorgen waardoor ik drie opeenvolgende dagen thuis heb zitten wachten. Iedere dag een nieuwe smoes waardoor ze het niet gehaald hebben om te bezorgen. Telefonisch niet bereikbaar en moet via Tapeso. Het contact met de medewerker van Tapeso hierover was niet prettig. Snauwt je als klant af en verbreekt de verbinding. Ik zal zijn naam hier niet noemen maar die moet nog veel leren. De zwarte ronde vloerkleden waren wel prima gelukkig. Ik zal hier door dit alles niet nog een keer bestellen! Jammer dat ze met Packs samenwerken. Achteraf heb ik ook pas de slechte reviews gezien over dit bedrijf. Voor mij in ieder geval een teleurstellende ervaring.
17 mei 2023
Op de site staat dat je niet vooraf hoeft te betalen, daarna komt er een mail dat er niet verzonden wordt als je niet betaald. Strookt niet echt met elkaar...
17 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je verschillende informatie hebt ontvangen over de betalingswijze. We hebben 1 optie om achteraf te betalen, de betaling loopt dan via Klarna. De andere betalingsmogelijkheden zijn alleen voor het vooraf betalen van de bestelling. Mochten er nog verder vragen/opmerkingen zijn, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar sales@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
kheb 2 kleden besteld en ook geleverd gekregen op tijd.ben echter niet echt tevreden met mn aankoop.van elk kleed is 1 zijde niet mooi afgewerkt en doorgelusd.bovendien liggen na 1week beide kleden niet mooi vlak,dit komt door het te strakke oprollen van de kleden voor verzending.de kleden blijven bobbelig op mn houten vloer liggen wat niet echt mooi staat vind ik .
26 jul 2023
Tapijt naar eindcentrum getransporteerd nadat ik niet thuis was. Geen berichtgeving niets. Er kon een nieuwe afspraak gemaakt worden maar dan zou ik een hele dag thuis moeten zijn. Er kon zelfs op de dag zèlf geen tijdsbestek doorgegeven worden. Klantonvriendelijk als je t mij vraagt. Heb de aankoop gecanceld. Mijn geld had ik snel terug.
21 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor het delen van je ervaring, en onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We begrijpen hoe belangrijk het is om duidelijke communicatie te hebben bij het leveren van producten, en het spijt ons dat dit in jouw geval niet goed is verlopen. Hierover zullen wij contact opnemen met onze vervoerder. We zijn blij dat het annuleren van de aankoop en de terugbetaling soepel zijn verlopen. Mocht je in de toekomst nog besluiten om bij ons te winkelen, hopen we dat we je een verbeterde ervaring kunnen bieden en dat we de kans krijgen om je vertrouwen terug te winnen. Jouw feedback is waardevol voor ons om onze diensten te verbeteren. Met zachte groet, het Tapeso team
15 mei 2023
Mijn pakket zou geleverd worden voor 13.00. Heel de dag thuis geen pakket. Kreeg een bericht dat ik niet thuis zou zijn. Ppff. Zelf naar de vervoerder gereden. En het opgehaald. Geen zin om nog een dag aan wachten te verspillen. Wel 4.95 vervoerskosten betaald. Dus Tapeso neem een goede eerlijke vervoerder.
17 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat jammer dat de levering niet naar verwachting is verlopen. Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben over de bestelling, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
4 aug 2023

Difficult return

The return company wouldn’t accept the original package, barely fit in the dimensions not even sure if my return will be accepted. I don’t own a car and also had to transport the rug to a drop off location, have had much better return experiences at other vendors for such large packages
22 aug 2023
Good afternoon, Thank you for the response. How annoying to hear that the return did not go smoothly with you. Our apologies for the inconvenience. We are familiar with the problem. Our management is working on a solution. Have a nice day! With kind regards, the Tapeso team
Ik kan het kleed van 3m doorsneden niet retouren bij de pakketdienst waar jullie mee samen werken, omdat het pakket groter is dan 1.20m terwijl ik hem precies inleveren (ongeopend) zoals ik hem heb ontvangen. Ben nog in afwachting tot jullie mij bellen hoe dit op te lossen.
26 dec 2023
het vervoersbedrijf waar ze mee werken, wat duidelijke regels geven. Tapijt terug gestuurd zouden een mail ontvangen voor ontvangst. Nooit gehad en nu bang dat we ons geld niet terug krijgen. Tapijt zag er op de foto beige uit. Kregen een witte.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, U heeft helemaal gelijk, ons vervoersbedrijf waar we mee werken heeft niet als 1 van de hoofdkwaliteiten "goed communiceren", hier zijn wij natuurlijk geheel zelf verantwoordelijk voor dus dit is ook zeker geen excuus. We hopen wel dat de kwestie inmiddels is afgehandeld maar mocht dit niet het geval zijn dan gelieve contact te zoeken met onze klantenservice tijdens kantooruren. Geld krijgt u altijd weer terug, dus geen zorgen daarvoor. Zoals eerder gezegd is het beter om hierover direct met ons te communiceren zodat we het naar behoren op kunnen lossen. We horen gaarne van u, Zachte groet, Jordy

Retourzending

Er werd aangegeven dat we het vloerkleed konden retourneren. Echter het pakketbedrijf nam de retour niet aan. Hierdoor hebben we het pakket bij een bedrijf 45 min rijden van ons af moeten leveren. Dit was niet fijn.
6 mei 2023
Eerste afspraak 10/15 uur niet geweest komen ze om 19.30 komen ze niet op de adres waar ze moeten leveren geen tapijt ...ik weet wel koop hier nooit meer..en ik advies mij vrienden ...hier niet te kopen ...
9 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor jouw bericht. Wat ontzettend vervelend om te horen, dat de levering van jouw bestelling niet juist is verlopen. Hiervoor zullen wij een klacht indienen. Onze excuses voor het ongemak. Als je de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen, zou ik jou graag willen vragen om hierover contact op te nemen met onze klantenservice via sales@tapeso.nl. Zij helpen jou graag verder, zodat je de bestelling dan alsnog zo spoedig mogelijk kunt ontvangen :). Wij wensen jou nog een hele fijne dag verder. Met zachte groet, Het Tapeso team
9 aug 2023
Bij terug zending krijg je geen bewijsrecu mee, maar een mail van Tapeso zodra ze het tapijt retour ontvangen hebben. Dit duurde bijna 2 weken! Veel te lang. Wel geld volledig terug gekregen.
25 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat het wachten en het ontbreken van de bevestiging bij retourneren frustrerend kan zijn. Door drukte bij de vervoerder zijn veel van onze retouren vertraagd. Uiteraard zijn wij aan het kijken naar een oplossing zodat het retourproces in de toekomst beter verloopt. Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
26 nov 2023

Het personeel is echt top!

Het personeel is echt top, professioneel en hulpzaam waar nodig. Helaas heb ik een zeer slechte ervaring met het laten bezorgen van mijn bestelling. Uiteindelijk na een week goed gekomen.
29 aug 2023
Het kleed is prima prijs/ kwaliteit verhouding . Alleen kreeg ik het ipv opgerolt op gevouwen binnen en de kreukels van het vouwen zijn er nog niet uit na 2 weken erg jammer maat
30 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de feedback. We zijn blij dat je de prijs/kwaliteitsverhouding van het kleed positief beoordeelt. We begrijpen echter dat het teleurstellend is dat het kleed opgevouwen werd geleverd en dat de kreukels na twee weken nog niet helemaal zijn verdwenen. De grote vloerkleden moeten helaas gedeeltelijk gevouwen verstuurd worden omdat de vervoerder het anders niet aannemen. Kreukels kunnen soms wat tijd nodig hebben om eruit te trekken. Een tip om dit proces te versnellen, is om het kleed regelmatig te stofzuigen. We raden ook aan om het vloerkleed in tegengestelde richting op te rollen en deze dan een nacht te laten liggen. Dit kan helpen om de kreukels te verminderen. Mocht het probleem aanhouden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice door te mailen naar service@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
24 sep 2023
Het bezorgen was prima maar ik ben niet tevreden over het vloerkleed. Het pluist al ha 1,5 week... Heb spijt van mijn aankoop.
29 okt 2023
DE BEZORGING IS RONDUIT SLECHT TE NOEMEN. KLEDEN KOMEN OPGEVOUWEN AAN, IK ZIT NU NOG MET KREUKELS IN HET KLEED!!
Omschrijving van de dikte moet beter. De dikte van een kleed is iets anders dan de lengte van de lussen.
Het kleed is niet geheel naar wens, het voelt neppig en getuigt van weinig kwaliteit. Helaas.

2 weken geleden retour, nog niks gehoord.

2 weken geleden een kleed terug gestuurd en nog niks van gehoord of geld retour gezien.
26 dec 2023
Ik heb jij bestelling van 12/12 nog altijdniet gehad
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Het beste kan u over dit soort kwesties contact met onze klantenservice zoeken. Wij zijn iedere werkdag van 0900u - 1700u beschikbaar via email/chat/telefoon. Ik vind het lastig om te zeggen vanaf hier waar het precies aan ligt. Wel bedankt voor de feedback en als u nog toelichting zou kunnen geven dan graag. Zachte groet en fijne dag verder, Team Tapeso
21 nov 2023
de kleur wijkt erg af van hoe deze wordt weergegeven.