tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

Een vloerkleed besteld. De levering zou binnen een paar dagen zijn. De status van bestelling veranderde van aangemeld in niet meer aangemeld. Na een tijdje maar eens contact opgenomen met klantenservice hoe het zat met mijn bestelling. Het antwoord luidde, oh dan is het waarschijnlijk kwijt geraakt bij het koeriersbedrijf. We kunnen geen andere leveren want dat is er niet meer.. Net zo makkelijk…geld netjes terug gekregen. Maar de reviews zeggen eigenlijk genoeg, aan de leverancier ligt het volgens mij niet, eerder aan het vervoersbedrijf. Daar ga ik nu extra op letten bij een volgende bestelling…ergens..
AM
Angelique M.
Doetinchem

Beoordelingen voor tapeso.nl

Jammer dat jullie een bezorg datum geven die later onjuist is.
De lopers zien er keurig uit en voldoen aan de verwachting
Vloerkleed voldoet aan verwachting. Snelle levering
10 mrt 2024
Goede omschrijving en foto’s van het product.

Prachtig

Zoals omschrijving en foto ziet er mooi uit
17 mrt 2024
Keurig bezorgd! Zorgvuldig verzonden !
WD
wilma D.
amsterdam
Mooi kleed, snelle levering.
netjes op tijd bezorgd
JV
duidelijke informatie

Mooi op tijd geleverd

Prima kwaliteit
18 feb 2024
Snelle levering.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de positieve review. Goed om te horen, dat je de bestelling zo snel hebt mogen ontvangen. Bedankt voor je aankoop en veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst 🛍️. Met zachte groet, het Tapeso team
Goed geregeld
Ja
17 mrt 2024

Ik had een kleed met strepen besteld maar kreeg een ander kleed.

Ik had een kleed met strepen besteld maar kreeg een kleed met een totaal ander patroon. Er werd mij verteld dat het een begrijpelijke variatie is bij dit wollen kleed. Dat is onzin, het patroon is te afwijkend. Het kleed wordt hopelijk as donderdag opgehaald, men kon dit niet 100% procent garanderen en ik moet er de hele dag voor thuis blijven. Ik zou vervolgens mijn geld terugkrijgen. De servicebalie was vriendelijk, maar excuses werden niet gemaakt. Ruilen was mogelijk.

Geannuleerde bestelling

Verkeerde kleur van tapijt besteld, dus klantendiens gecontacteerd. Bestelling werd door mij geannuleerd, telefonisch met de klantendienst en nogmaals bevestigd via chat. Wat blijkt, goederen werden toch geleverd. Dit is geen service !
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de feedback. Er zijn een hele hoop automatische processen die beginnen te lopen zodra dat er een order wordt gedaan. Wij kunnen daar achteraf dan nog onze handen tussen proberen te steken maar soms is er overmacht in het spel. Bij een annulering en de goederen komen nog wel dan is het mogelijk als uiterste om het bij de deur te weigeren, we gaan ervanuit dat u dit heeft gedaan of dat wij u verder hebben geholpen met het retourneren. Onze excuses voor het ongemak in ieder geval. Voor vragen en opmerkingen zijn we iedere werkdag hier van 0900u - 1700u. Warme groet, Team Tapeso
24 feb 2024
kleed 340x240 cm kwam vierkant opgevouwen in kleine doos aan. ligt nu al 2 weken en de plooien zijn er nog niet uit. kleden bij andere leveranciers waren netjes opgerold geleverd.
Antwoord van tapeso.nl
Erg spijtige gang van zaken, soms dan zijn we afhankelijk van bepaalde depots die het niet op een andere manier leveren. Alle kleden moeten het vervoer op zijn minst overleven. We hebben verschillende oplossingen voor uw probleem maar gelieve ons daarover te contacteren tijdens kantooruren. Zachte groet, Team Tapeso

Valt tegen

Tapijt zou effen dan kleur zijn dit is het niet. Na 1 keer stofzuigen laten de draden al los.