tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.196 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.072 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

Tapijt werd geleverd in de verkeerde kleur, contact opgenomen. Er was onduidelijkheid of het tapijt nog wel of niet op voorraad was. Uiteindelijk bleek het niet op voorraad te zijn, terwijl op de website iets anders stond. Zoiets kan natuurlijk gebeuren, maar de terugkoppeling duurde een paar dagen. Dat vond ik wel jammer. Ze hebben wel hun best voor ons gedaan en het is netjes geretourneerd. Echter, ik moet er nu zelf achteraan om mijn geld terug te krijgen denk ik want daar heb ik niks over gehoord.
IN
Irene N.
Amsterdam
De bezorging duurde lang, een dag of 4 a 5. Het bestelde buitenkleed was opgerold en de kruiken die dat veroorzaakt zijn er na een week nog niet uit. De kruiken zijn ook een ietsje verkleurd. Daarnaast is het kleed erg dun waardoor het weg glijdt als je erop stapt. Al met al geen goede aankoop, geen kwalitatief goed kleed.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het vloerkleed met kreukels is geleverd en dat deze er niet uit willen. Mocht je vragen hebben over deze bestelling, neem dan gerust contact met ons op. De klantenservice is van ma t/m vr bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Ik zou stoppen met verzenden met gls, geen mailtje over hoelaat ze komen of welke dag. Tapeso weet dit ook niet. En vervolgens blijkt het in de tuin te liggen al de hele middag terwijl ik dacht dat het op een ander adres zou worden afgeleverd .
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat de levering niet goed is verlopen. Wij zullen dit intern bespreken en proberen de levering in de toekomst te verbeteren. Mochten er nog vragen zijn over de bestelling, laat het ons dan gerust weten. Verder wensen we je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Levering duurde langer dan verwacht, de bezorgdienst verwees terug naar Tapeso. Slecht te volgen met de track and trace. Via chat contact gehad zouden er achterheen gaan maar niets meer gehoord. Wel blij met het kleed.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat de levering niet goed is verlopen en dat er vanuit het chat contact geen antwoord meer is gekomen. Wij zullen dit intern bespreken, zodat wij in de toekomst een betere service kunnen bieden. We vinden het wel fijn om te horen dat je het vloerkleed hebt mogen ontvangen. Ook vinden we het leuk om te zien dat je de tijd hebt genomen om een foto mee te sturen. Het vloerkleed staat echt super mooi bij de meubels. We wensen je ondanks de levering veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team

Tapijt blijft niet liggen en Krult.

Het tapijt is zo licht dat het buiten nooit blijft liggen, krult alle kanten op. Ziet er dus niet uit. Hoe kun je dat verzwaren.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het vloerkleed niet blijft liggen. Mocht je vragen hebben over de bestelling en het vlak krijgen van de kleden, dan kan hiervoor contact worden opgenomen met de klantenservice. De klantenservice is van ma t/m vr geopend van 09.00 tot 17.00 uur. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
De kleur van het kleed wat ik besteld had is anders dan op de foto. Op de foto donkerblauw, kobaltblauw is er geleverd
Snelle levering is heel goed. Kwaliteit vloerkleed is netjes en goed, After sales kan beter en vriendelijker.
Voor die prijs een prima tapijt. Op de foto oogt het voller (de slierten, maar valt mee). Leuke ovale vorm.
tevreden
10 mrt 2024
De levering was slecht. Kwam 1 week later. Tot 2 keer aan toe kon men ons adres zogenaamd niet vinden. Je blijft dan voor niks thuis wachten. Het artikel daarentegen mag van mij 5-sterren, ziet er prachtig uit, past mooi bij de vloer en interieur.
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor uw gebalanceerde feedback. Onze excuses voor de levering maar wel goed om te horen dat het uiteindelijk allemaal goed gekomen is en dat het kleed bevalt. Zachte groet, Team Tapeso
24 feb 2024
Tapijt voldoet aan verwachting, mooi gemêleerd paars kleed. Alleen niet tevreden over levering. Dag van levering klopte niet met wat er in de track & trace stond.
Tapijt is in orde , maar is niet overal stof zwischen de tapijt zitten zwarte plekken weil stof redelijk dünn is voor de prijs oké .
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent over het bestelde vloerkleed. Als je hierover nog vragen hebt, dan kan je gerust even contact opnemen met onze klantenservice via service@tapeso.nl. Zij kunnen dan verder met je meekijken naar dit probleem. Met zachte groet, het Tapeso team

Verschillende patronen.

De twee tapijten van verschillende maten uit dezelfde serie hadden kompleet verschillende patronen wat erg lelijk staat. Jammer.
Antwoord van tapeso.nl
Jammer om te horen dat er een verschil in patroon zit, deze kleden komen inderdaad uit dezelfde lijn maar 1 is vierkant en de ander is een rechthoek, dit heeft dan alsnog effect op hoe het patroon uiteindelijk word, erg jammer wel. U mag altijd contact met ons hebben over het retourneren van kleden. Dit kan binnen 30 dagen en wij zijn hier iedere werkdag tussen 0900u - 1700u. Zachte groet, Team Tapeso
3 feb 2024
Betere foto van de kleuren van het karpet
De kleur beige blijkt grijs te zijn.